mboost-dp1
Hosted anti-spam løsning?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Jeg er på markedet efter en hosted anti-spam løsning der skal overtage mit gamle hjemmebiks. Jeg er blevet træt af selv at skulle bruge tid på at holde det opdateret og sikkert.
Løsningen skal være hosted, da jeg ikke vil installere flere filtre på mailserverne. Altså stå som MX for domænerne, scanne mail og videresende til den endelige mailserver. Der skal hurtigt kunne tilføjes nye domæner og det skal være let at se på fakturaen hvilke domæner har kostet hvor meget.
Jeg har indtil videre kigget på SpamFighter og Postini, hvor Postini nok er den mest attraktive. Den er klart billigst og er brugt i Google Apps, hvilket betyder at de er opkøbt af Google nu. Jeg har ikke rigtig kunne finde nogle priser på Comendos løsning, men har hørt rygter om at de er ret gode.
Hvad bruger folk? Alle er input er velkomne, men det skal helst ikke overstige DKK 100,-/bruger/år og det skal have professionelt karakter da det er firmaer der er slut kunder. ;)
Løsningen skal være hosted, da jeg ikke vil installere flere filtre på mailserverne. Altså stå som MX for domænerne, scanne mail og videresende til den endelige mailserver. Der skal hurtigt kunne tilføjes nye domæner og det skal være let at se på fakturaen hvilke domæner har kostet hvor meget.
Jeg har indtil videre kigget på SpamFighter og Postini, hvor Postini nok er den mest attraktive. Den er klart billigst og er brugt i Google Apps, hvilket betyder at de er opkøbt af Google nu. Jeg har ikke rigtig kunne finde nogle priser på Comendos løsning, men har hørt rygter om at de er ret gode.
Hvad bruger folk? Alle er input er velkomne, men det skal helst ikke overstige DKK 100,-/bruger/år og det skal have professionelt karakter da det er firmaer der er slut kunder. ;)
Jeg kender dem ikke, men hvad med http://mail01.mxhotel.dk/web/?side=4
Så vidt jeg ved er det samme person som er bag ved gratisdns, og deres service/priser kan man jo ikek klage over(?)
Så vidt jeg ved er det samme person som er bag ved gratisdns, og deres service/priser kan man jo ikek klage over(?)
#4 Ahh ok, tror vist ik jeg læste dit indlæg godt nok igennem første gang, sorry...
1 skrev:Jeg har ikke rigtig kunne finde nogle priser på Comendos løsning, men har hørt rygter om at de er ret gode.
[...]
Har ikke lige deres prisliste ved mig, men mener det er omkring 30-40 kr. pr. mdr. pr. bruger for MailFence+SpamFence. Så det er nok ikke noget for dig ;-)
Deres interface er så tilgengæld ret lækkert.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.