mboost-dp1
HTC Tattoo
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Nogen der har leget med denne telefon?
Jeg overvejer kraftigt at smide mine surttjente penge efter den, men det bekymrer mig lidt at skærmen er resistive (eller er det capacitive? det modsatte af HTC Hero, iphone osv).
Er det noget man bemærker? Og hvordan er telefonen generelt?
Jeg har læst et par reviews, men jeg vil hellere spørge jer :D
Jeg overvejer kraftigt at smide mine surttjente penge efter den, men det bekymrer mig lidt at skærmen er resistive (eller er det capacitive? det modsatte af HTC Hero, iphone osv).
Er det noget man bemærker? Og hvordan er telefonen generelt?
Jeg har læst et par reviews, men jeg vil hellere spørge jer :D
#4 & 7#:
Umiddelbart lyder det som om du umiddelbart har lært et nyt ord :o)
#8:
Nu har jeg umiddelbart ikke lige en HTC Tatto at give i byt, men umiddelbart vil jeg mene at det umiddelbart ville være muligt at give andet i byt for en prinsesseglasseret chokoloadefrøs-muffin...
Har du umiddelbart andet du lige umiddelbart står og skal bruge...?
Umiddelbart lyder det som om du umiddelbart har lært et nyt ord :o)
#8:
Nu har jeg umiddelbart ikke lige en HTC Tatto at give i byt, men umiddelbart vil jeg mene at det umiddelbart ville være muligt at give andet i byt for en prinsesseglasseret chokoloadefrøs-muffin...
Har du umiddelbart andet du lige umiddelbart står og skal bruge...?
Umiddelbart ligger jeg ikke inde med hverken en Xbox eller flere kasser til din ram. Ipods er jeg udgået for. Lige umiddelbart ihvertfald.
Til gengæld har jeg umiddelbart masser af nødvendigt gejl.
Hvad med nogle 100w H1-pærer? Dem har jeg 4-5 stykker liggende af. Men så skal der umiddelbart mere end 1 muffin i kassen...
Kvinder i cykelhøjde har jeg heller ingen af...
Til gengæld har jeg umiddelbart masser af nødvendigt gejl.
Hvad med nogle 100w H1-pærer? Dem har jeg 4-5 stykker liggende af. Men så skal der umiddelbart mere end 1 muffin i kassen...
Kvinder i cykelhøjde har jeg heller ingen af...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.