mboost-dp1

HTC Touch Diamond eller vente?

Gå til bund
Gravatar #1 - karga
18. aug. 2008 07:13
Jeg sælger min 6 måneder gamle Nokia N76 (sig til hvis du vil købe den - 1700pp eller dit bud) til fordel for en HTC Diamond Touch, men nu kommer android telefonen åbenbart snart på markedet

Skal jeg vente eller er det stadig årets telefon? iPhone er udelukket, da jeg ikke er en apple mand..

Der er et par stykker, der har prøvet touch telefonen, som siger den er langsom i menuerne.. men dem jeg personligt kender, der har den, siger den er perfekt og de få gange jeg selv har prøvet den, virker den virkelig gennemført og lækker

Eneste problem jeg lige kan se er de manglende brugergrænseflader, hvor man får Windows Mobile at se
Gravatar #2 - trylleklovn
18. aug. 2008 08:50
Det er vel netop det, som er problemet. At softwaren ikke er gennemført. Langt hen af vejen gør den alt for at skjule, at det er Windows Mobile, men det svarer lidt til at komme en bjørn i fårekostume. Og så pludselig stikker der nogle bittesmå tænder frem i form af nogle taster, som man skal bruge lup og stylus på størrelse med en nål for at ramme.

Men jeg ved ikke om det er i en så nær fremtid, at vi ser en telefon med android, at du kan vente med en midlertidig telefon indtil da.
Gravatar #3 - myplacedk
18. aug. 2008 10:14
Jeg vil meget gerne have en Android-telefon. Men det skal ikke være den første der kommer på markedet. Dels fordi noget så nyt altid vil have børnesygdomme (og personligt synes jeg hele den produkt-gruppe er umoden nok i forvejen), og dels betaler man jo også for at være blandt de første.

Det er uden tvivl en fed telefon, hvis der ikke er alt for grovebørnesygdomme. Men jeg venter altså lige lidt til den er modnet lidt mere, og faldet i pris.
Gravatar #4 - natterjack
18. aug. 2008 13:01
"iPhone er udelukket, da jeg ikke er en apple mand.."

Er det ikke fuldstændig ligegyldigt om det er Apple, hvis det er et kvalitetsprodukt?
Gravatar #5 - karga
18. aug. 2008 17:34
#4 jo, men det er det ikke i mine øjne, når det er apple :) overhypede produkter, til overpris, med mangler

(IMO!)
Gravatar #6 - myplacedk
18. aug. 2008 21:05
Nemlig, kvaliteten er ligegyldig hvis produktet ikke matcher behovet.

iPhonen kan nogle smarte ting, og er da sikkert en fin dims. Men den kan ikke det jeg forventer af en telefon i dag. Det kan min 200 kr.-telefon, så den holder jeg mig til.
Gravatar #7 - karga
19. aug. 2008 08:53
Tror "desværre" ikke jeg kan holde mig i skindet, så jeg står nok med en HTC Diamond Touch i næste måned :)

Når der ikke har været nogen reele mennesker, der kan komme med konkrete problemer med telefonen lyder den jo til at være fejlfri
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login