mboost-dp1

HTC touch Diamond programmer!

Gå til bund
Gravatar #1 - MetteVoldum
5. aug. 2008 18:10
Lige en opgave til jer herinde, :) Gider ikke selv lede..
Sjove programmer til min mobil, hvor der bliver brugt Accelerometer sensor, som det åbenbart så pænt hedder :)

Det skal være gratis! :D Mange tak ..
Gravatar #2 - 3214N
5. aug. 2008 19:54
Har ikke nogen programmer til den, men vil da gerne høre hvad dit indtryk af den er?
Gravatar #3 - Ronson ⅍
5. aug. 2008 20:04
Snakkede med en kunde i dag der havde sådan en, han sagde han var irriteret over den konstant

Bl.a. kommer den hele tiden og siger den er ved at løbe tør for plads, på trods af han ikke har installeret noget
Gravatar #4 - Simm
5. aug. 2008 20:04
#1:
Der er masser her :-)
http://www.freewarepocketpc.net/
Gravatar #5 - MetteVoldum
5. aug. 2008 20:12
#2, jeg er rigtig glad for den, den er lækker, nem, halv computer (L), kan de ting jeg har brug for. Dog skulle jeg lige vænne mig til WM og touch.. Men det er i orden nu..

#3, det siger min ikke, men har allerede sendt en til reperation, men det var knappen nede i højre hjørne der ikke virkede..

#4, har prøvet, du bliver sendt videre til en eller anden xda side, men installerer jeg programmerne derfra skriver min telefon: Programmet kræver en nyere version af Microsoft (R) .NET Compact Framework end den version, som er installeret på enheden
Gravatar #6 - Simm
5. aug. 2008 20:17
Okay, så skal du installere .NET Compact Framework 2 først:
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?Fa...
Gravatar #7 - MetteVoldum
5. aug. 2008 20:24
Aha, :p Det var da også besværligt, nu har jeg prøvet at komme over i min seng og se simpsons de sidste 2 timer! :p Men jo lige og lige og lige...
Gravatar #8 - Simm
5. aug. 2008 20:34
Hehe, jamen så kan du køre installationen, jeg mener der ligger en .cab-installationsfil i, som du så kan kopiere over på telefonen, og så starte installationen derfra .. det sidste kan du jo gøre mens du ser Simpsons .. problem solved ;)
Gravatar #9 - MetteVoldum
5. aug. 2008 20:36
Ja men nu crasher min darling, så det tager 100 år..
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login