mboost-dp1
HTPC problem: Overfør video over længere afstande
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Halløj
Jeg har mit mediecenter stående i stuen, der overfører videosignalet til tv'et på normal vis, men tænkte om det ikke var muligt at overføre det til de andre tv, i de andre rum også
Jeg har allerede en bluetooth fjernbetjening, så jeg kan styre mediecenteret fra de andre rum, men det bruger jeg kun til musik i øjeblikket
Jeg tænkte lidt på at få det proppet ned i antenneledningen, men aner ikke om det kan lade sig gøre.. på arbejdet har jeg hørt om en eller anden løsning, der bruges til tv-signal over længere afstande, men fik ikke fat i hvad det var
På forhånd tak for hjælpen :)
Jeg har mit mediecenter stående i stuen, der overfører videosignalet til tv'et på normal vis, men tænkte om det ikke var muligt at overføre det til de andre tv, i de andre rum også
Jeg har allerede en bluetooth fjernbetjening, så jeg kan styre mediecenteret fra de andre rum, men det bruger jeg kun til musik i øjeblikket
Jeg tænkte lidt på at få det proppet ned i antenneledningen, men aner ikke om det kan lade sig gøre.. på arbejdet har jeg hørt om en eller anden løsning, der bruges til tv-signal over længere afstande, men fik ikke fat i hvad det var
På forhånd tak for hjælpen :)
Hmm hvor kan man købe sådan en sjover? Jeg kan se en del sider snakke om at man kan bruge sin xbox til det, men sådan en sjover ejer jeg ikke
Karga > Hvis du søger efter ordet på dvdpriser, kommer denne ret korte liste frem.
Der eksisterer helt sikkert flere på markedet, og disse 3 minder i betænkelig grad om hinanden :)
Der var så en enkelt til her.
http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=420...
Men hvis det ikke er nødvendigt at overføre hele mediacenter brugerfladen, og kun streame video og lyd, kan udvalget udvides en hel del.
Der eksisterer helt sikkert flere på markedet, og disse 3 minder i betænkelig grad om hinanden :)
Der var så en enkelt til her.
http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=420...
Men hvis det ikke er nødvendigt at overføre hele mediacenter brugerfladen, og kun streame video og lyd, kan udvalget udvides en hel del.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.