mboost-dp1
Hurra for ekspertudtalelser
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Jeg tror vi alle har set ekspertudtalelser, som vi lige så godt selv kunne have kommet med. Men eksperterne spiller med, og på et eller andet plan giver det nu mening alligevel.
Men nogle gange er det bare ikke nødvendigt med en ekspert:
I LOL'ed.
Men nogle gange er det bare ikke nødvendigt med en ekspert:
http://dr.dk/Nyheder/Penge/2008/12/26/210742.htm skrev:- Det har været et forfærdeligt år for de fleste investorer, men det behøver man altså ikke være professor for at kunne se, siger professor i finansiering på Handelshøjskolen, Aarhus Universitet, Peter Løchte Jørgensen.
I LOL'ed.
#1 True that!
Omvendt giver det ofte heller ingen mening at spørge stakkels fr. Hansen nede i Irma, hvor mange penge hun bruger på julegaver, da hun umuligt kan være repræsentativ for befolkningen.
Eller, spørge en gymnasieelev, der får inflationsreguleret SU, om hun bruger færre eller flere penge i år på julegaver ift. sidste år. Der begynder jeg at græde salte tåre, fordi det er så hamrende dårlig journalistik, at det burde være ulovligt.
Omvendt giver det ofte heller ingen mening at spørge stakkels fr. Hansen nede i Irma, hvor mange penge hun bruger på julegaver, da hun umuligt kan være repræsentativ for befolkningen.
Eller, spørge en gymnasieelev, der får inflationsreguleret SU, om hun bruger færre eller flere penge i år på julegaver ift. sidste år. Der begynder jeg at græde salte tåre, fordi det er så hamrende dårlig journalistik, at det burde være ulovligt.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.