mboost-dp1

Hva' sker der for X-files på zulu og tv2?

Gå til bund
Gravatar #1 - MiniatureZeus
10. okt. 2008 18:52
HVORFOR, skal X-files på TV2 Zulu og TV2 starte præcis kl 20.50, når nu alle deres andre programmer først starter 5-6-7-8 minutter over sendetidspunktet???

Man kan jo slet ikke stole på dem, og det er næsten hver eneste gang, at jeg misser der første 2 minutter, fordi at de starter præcist...

Seriøst, hvis sandheden er derude, så må den da være her på newz.dk!! :P
/Rant
Gravatar #2 - rpey60
10. okt. 2008 18:57
Du klager simpelthen over de sender noget rettidigt?
Gravatar #3 - gentox
10. okt. 2008 19:16
#1 Med den her, skulle du gerne kunne bestemme alle tider selv ;)
Gravatar #4 - MiniatureZeus
10. okt. 2008 19:51
#2, for når man ser det kommer på TV2, så regner man jo med at man skal ligge 3-7 minutter til det respektive sendetidspunkt (er det kl 20.00, så starter programmet jo først kl. 20.07 f.eks.) men lige præcis med X-files, Monk og nogle andre programmer, så starter de præcist..

#3 Hmm det var godt nok billigt,, har kun set den til de der 1700-2000 kr..
Gravatar #5 - LinguaIgnota
10. okt. 2008 20:05
Uden at vide noget som helst om det, så vil jeg tro, at den konsekvente overskridelse kl. 20 er helt bevidst fra TV2's side. Det er sjovt nok det eneste tidsspunkt, jeg har registreret så voldsomme overskridelser (helt op til ti min.) af den "planlagte sendetid" - og det hænger jo nok sammen med, at det er "prime time". TV2 ved, at det er det tidspunkt på døgnet, hvor flest mennesker kigger med, så de har en interesse i at få klemt så mange reklameblokke ind som muligt, da det naturligvis også er i annoncørens interesse at få maksimal eksponering. På den måde kan TV2 love flere seere til reklamerne - i forhold til andre sendetider - og dermed skrue prisen op.
Gravatar #6 - Ronson ⅍
10. okt. 2008 21:40
Nu kan I snart glæde jer til kortere reklamepauser, når TV 2 sikkert får lov til at afbryde programmer med reklamer.

De har efterhånden forsøgt et par gange (senest her) men mon ikke det går igennem før eller siden..

Kan vel ej heller komme bag på nogen der har set deres programmer de sidste par måneder og år, da de tit, som regel ca. midt i programmet, lige fortæller hvad de har gang i, som var de kommet tilbage fra en reklamepause.
Gravatar #7 - MiniatureZeus
11. okt. 2008 08:30
#6 På en eller anden måde, så gør de det jo allerede, f.eks. med vild med svans, der er der noget vejr fis imellem de to "afsnit" hvor der så også lige er plads til en masse reklamer...

Men reelt set, har jeg ikke noget imod at der i en 2 timer lang film, lige er en pause efter den første time, på et 5-7 minutter, hvor man lige kan få besøgt lokummet, hentet noget cola og lavet noget mere dip :) Men det er kun fordi jeg ikke er indehaver af en HD-recorder som kan pause live-programmer...

Det værste ved reklamer i film på blandt andet TV3 og Kanal 5, er at filmen lige bliver 30-40 minutter længere ( ihvert fald på Kanal 5) så man ikke altid gider at gå i krig med en ellers god film, da man så først kommer i seng ved 12-1 tiden, på en hverdag hvor man skal op kl 7...
Gravatar #8 - gentox
11. okt. 2008 13:26
Benyttede mig selv af tilbudet :)
De er så ikke tekstet på dansk, men hvis man kan leve med det, får du hele serien plus den første film, for ca. 750 kr. med forsendelse.
Gravatar #9 - Zombie Steve Jobs
11. okt. 2008 14:35
#6 Jeg tror den med pauserne, hvor der lige kommer en opsummering, er fordi de er retarderede. De har set så mange amerikanske udsendelser, og de danske skal jo helst ligne dem, de har bare glemt, at "recaps" i dem er på grund af reklamepauserne.
Gravatar #10 - zin
11. okt. 2008 16:27
#9: Pudsigt nok tror jeg det er fordi at TV2 køber serien sådan - ikke fordi de gerne vil have pauser i deres udsendelser (et spinkelt håb..), men fordi det simpelthen ville være dyrere hvis TV2 skulle købe produkt X specielt klippet så man ikke fik recaps til/fra reklamer - for når du køber produkt X må du jo ikke selv klippe i det - kun tilføje subtitles, så vidt jeg ved. :-)
Gravatar #11 - trylleklovn
11. okt. 2008 17:30
Du kan også bare STJÆLE det på nettet og bestemmer lige nøjagtigt hvornår du vil se det. Jeg blev selv fristet da de startede på sæson 1 på tv2 for nylig, og er nu nået til sæson 5 i mit lille x-files marathon.
Gravatar #12 - Ronson ⅍
11. okt. 2008 17:34
#10: Vi snakker deres egen-producerede (eller i hvert fald dansk-producerede) udsendelser. Her skal de også lige opsumere hvad de har gang i ca. midt i udsendelsen, som om de mente vi seere var dybt retarderede og havde glemt hvad vi så på.
Gravatar #13 - Spiderboy
11. okt. 2008 19:33
ZiN (10) skrev:
Pudsigt nok tror jeg det er fordi at TV2 køber serien sådan - ikke fordi de gerne vil have pauser i deres udsendelser (et spinkelt håb..),

Jeg må desværre skuffe dig. Direktøren for TV2 var faktisk ude for få dage siden og tale varmt om ønkset om at måtte putte reklameblokke ind i udsendelserne.

I dag laver de allerede alle mulige krumspring, som f.eks. at putte en vejrudsigt ind i Vild med Dans og beskære dokumentarer for at gøre dem kortere, så der bliver mere tid til reklamer.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login