mboost-dp1

hvad er forskellen på valueram og normale ram?

Gå til bund
Gravatar #1 - Emmoss65
4. mar. 2008 08:21
Overskriften siger det meste. Vi skulle købe ram til vores nye Macbooks og falder over 2 næsten ens ram.. den ene var Kingston memory 2 gb blok.. og den anden var Kingston ValueRam 2gb blok.. 667mhz på dem begge.. alt var ens undtagen navnet og prisen.. der var 100 kroners forskel..

vi har købt ram'ene men hvad er forskellen.???
Gravatar #2 - iBugman
4. mar. 2008 08:24
Jeg tror det er noget med hvor grundigt de bliver tjekket for fejl, før de forlader fabrikken. Men er ikke sikker.
Gravatar #3 - T-Hawk
4. mar. 2008 08:46
Må indrømme jeg ikke ved hvad forskellen er, men selv har jeg altid kun købt ValueRam og har aldrig haft problemer med dem.
iBugman har nok ret i at det er deres fejltjek der er forskellen, men Kingston laver generelt kvali-ram
Gravatar #4 - DanaKaZ
4. mar. 2008 09:16
#1 Oftest ligger forskellen i lidt højere latencys på valuerammene. Men personligt vil jeg hellere købe valueram fra Corsair end normale ram fra så mange andre producenter.
Gravatar #5 - Emmoss65
4. mar. 2008 09:37
okay, tak for hjælpen..
men det vil sige at det ikke er den store forskel hvis bare man bruger computeren til musik, optagning af musik, newz.dk og mail...
Gravatar #6 - DanaKaZ
4. mar. 2008 09:59
#5 Nej, der vil valueram være helt fine. Kan anbefale Corsair :-)
Gravatar #7 - buch
4. mar. 2008 10:04
Jeg vil nu hellere anbefale de lidt billigere kingston ram med livsgaranti.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login