mboost-dp1

Hvad laver du?

Gå til bund
Gravatar #1 - Simonth
8. dec. 2007 05:59
Ja, som overskriften lyder, hvad laver du lige nu her sent om natten(eller tidligt om morgenen)? :)

Med hensyn til mig selv, så laver jeg ikke rigtig noget :P Hører musik og spiser Toblerone.. Overvejer at gå i seng snart, men ved bare ikke om jeg gider for skal alligevel op kl 11-12..

Dem der læser det her, her kl 7, er i ikke gået i seng endnu eller er i bare stået (meget) tidligt op? :)
Gravatar #2 - IT-ekspert Kejser
8. dec. 2007 06:03
*zzzZZz*

Er stået meget tidligt op.. Blev vækket kl. halv fem - nogle kollegaer ville gerne køres hjem fra byen. Så må man jo komme ud af fjerene..

Da jeg skal møde kl. 8 er jeg så ikke gået i seng igen.. Som en bonus har man jo også lige tid til at vaske tøj inden da..
Gravatar #3 - Simonth
8. dec. 2007 06:13
Surt.. :/
vaske tøj
Kom lige til at tænke på at jeg har fået af vide (af min mor :P) at det normalt tager ca. 2-3 timer at vaske tøj i en almindelig vaskemaskine iforhold til f.eks. 45min her hvor jeg er (..) hvor det er en industrivaskemaskine, det er fandme en forskel der vil noget, synes jeg :o

Sidder lige og overvejer at tage et billede af mig og smide det op her på newz.dk som profilbillede, men ved ikke rigtig om det er en god idé :P

#2: Nu er der kun 47 minutter til du skal møde, er det ikke dejligt.. :) Og så på en lørdag! :/
Gravatar #4 - Simonth
8. dec. 2007 06:20
Lige et lille spørgsmål til dem som ikke er gået i seng endnu men bare har været oppe hele dagen og natten:

Drikker i kaffe eller tager koffeinpiller?
Kan da forestille mig at det er nødvendigt, fordi ellers er det da svært at holde sig vågen til så lang tid.. ;)

Jeg drikker selv ikke noget med koffein i, men ginseng istedet, hvilket virker rimelig godt synes jeg selv.. :P Det smager bare hæsligt.
Gravatar #5 - IT-ekspert Kejser
8. dec. 2007 06:23

Ja det er dejligt med en industrivaskemaskine.. Og jo det er også dejligt at møde kl. 8. Men kan trøste mig med at det er et nemt job.. Og så er der julefrokost bagefter..
Gravatar #6 - Simonth
8. dec. 2007 06:33
Hvad går jobbet ud på? ..... <- Skulle næsten slette det jeg lige har skrevet, for kom lige til at kigge i din profil hvor det så pænt står ;), men gider ikke slette det......
Så skal i vel have en masse at drikke.. :)

Sidder og skriver,sletter,skriver,sletter osv. :/ For ville fortælle noget, men da det jo er hele verden der kan læse det, så tror jeg jeg lader være.. :) Men øhm.. <- jeg burde jo faktisk også slette det der så.. for det er der jo ingen grund til at komme med i indlægget..hmm..men..hmm..kunne være jeg skulle gå i seng :P bare ikke lige nu.

Ah, nu ved jeg godt hvad jeg skal lave indtil alle er vågne igen :P Prøver lige at finde et spil i min spilskuffe..
Gravatar #7 - Simonth
8. dec. 2007 06:36
Næ, der var ikke noget spil jeg gad spille alligevel, kun "et" spil, men så skal jeg skifte cd 10 gange eller sådan noget og gider jeg ikke.. hvorfor kan de ikke bare lave det hele på én dobbeltlagsdvd eller bluray.. :/
Gravatar #8 - FlowerChild
8. dec. 2007 10:17
Er flad så skal CYKLE Århus->Horsens for at arbejde på et pizzaria så jeg har råd til at give mine søskende julegaver. Så jeg er ved at tage cykeltøjet på...
Gravatar #9 - Simonth
8. dec. 2007 14:26
Fik mig lige 2 timers søvn, nu er jeg frisk igen :P

#8:
:/ Men det er jo kun en lille tur på 50km :) Motion er jo sundt og gør en glad :P Men kan du ikke bruge bus/tog?
Gravatar #10 - plazm
8. dec. 2007 14:59
#9 som han skrev, er flad... og håber ikk han mener cyklen, hvor så bliver det en endnu længere tur :)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login