mboost-dp1
Hvad laver du når du ikke kan sove?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Hvis jeg ikke kan sove, så står jeg op og tjekker mail og AltME.
Meget mere bliver det ikke til, for jeg har ikke tid til at være vågen, så det er bare på hovedet i seng igen, og se om ikke jeg kan være heldig at få sovet lidt mere.
Meget mere bliver det ikke til, for jeg har ikke tid til at være vågen, så det er bare på hovedet i seng igen, og se om ikke jeg kan være heldig at få sovet lidt mere.
Verdens bedste kur mod søvnløshed MÅ da være bladet "Woman" men du skal kraftejeme have mange hvis der skal være læsestof til 15minutter er cirka 3 blade.. resten er sku reklamer.. men gal det også kedeligt.. det helt vildt.
#14 hmmm. Tror godt jeg kunne finde en måde hvorpå du ikke kunne sove :D
#16 lyder perverst. Ingen uddybning behøves.
Jeg ligger 2-3 timer HVER aften/nat.
Gøre en eller flere af følgende ting:
- Ligger og tænker at jeg virkelig burde sove ligenu.
- Står op og laver mig en rugbrødsmad. Hvilket sætter min mave igang og resulterer i at jeg ikke kan sove yderligere 2 timer.
- Tænder for fjernsynet - hvilket tit resulterer i at jeg ser fjernsyn i yderligere 2 timer - (Synes nat-tv er skide spændende!)
- Står op, tænder for computeren. Åbner internet explorer. Skriver "redt", trykker på pil ned tasten, trykker ENTER, finder en interessant video og nyder intimitet med mig selv. Hvilket tit resulterer i at min hjertebanken kommer op, så jeg ikke sover yderligere 2 timer.
- Står op. Går ud på badeværelset. kigger mig i spejlet og råber "Hvad er der galt med dig!". Hvilket resulterer i frustration og derefter resulterer i at jeg ikke sover yderligere 2 timer.
- Kigger på nye ligegyldige programmer på AppStore på min iPhone. Hvilket resulterer i at jeg bruger 2 timer yderligere på at bruge det ligegyldige program.
- Tager en sovepille.
Jeg ligger 2-3 timer HVER aften/nat.
Gøre en eller flere af følgende ting:
- Ligger og tænker at jeg virkelig burde sove ligenu.
- Står op og laver mig en rugbrødsmad. Hvilket sætter min mave igang og resulterer i at jeg ikke kan sove yderligere 2 timer.
- Tænder for fjernsynet - hvilket tit resulterer i at jeg ser fjernsyn i yderligere 2 timer - (Synes nat-tv er skide spændende!)
- Står op, tænder for computeren. Åbner internet explorer. Skriver "redt", trykker på pil ned tasten, trykker ENTER, finder en interessant video og nyder intimitet med mig selv. Hvilket tit resulterer i at min hjertebanken kommer op, så jeg ikke sover yderligere 2 timer.
- Står op. Går ud på badeværelset. kigger mig i spejlet og råber "Hvad er der galt med dig!". Hvilket resulterer i frustration og derefter resulterer i at jeg ikke sover yderligere 2 timer.
- Kigger på nye ligegyldige programmer på AppStore på min iPhone. Hvilket resulterer i at jeg bruger 2 timer yderligere på at bruge det ligegyldige program.
- Tager en sovepille.
[quote=Abech (17Står op, tænder for computeren. Åbner internet explorer. Skriver "redt", trykker på pil ned tasten, trykker ENTER, finder en interessant video og nyder intimitet med mig selv. Hvilket tit resulterer i at min hjertebanken kommer op, så jeg ikke sover yderligere 2 timer. [/quote]
www.redt.net?
Creepy dude.. :D
www.redt.net?
Creepy dude.. :D
Hvis jeg ved jeg skal et eller andet dagen efter, så løber jeg en tur et par timer før jeg skal sove.
Det fjerner affaldsstoffer og stress fra kroppen, så man er mere afslappet og naturligt træt når man så skal sove.
Ellers foregår det før, eller efter arbejde.
Jeg ved godt at man skal tage sig tiden, og have lysten til at dyrke motion, men det virker altså.
Det fjerner affaldsstoffer og stress fra kroppen, så man er mere afslappet og naturligt træt når man så skal sove.
Ellers foregår det før, eller efter arbejde.
Jeg ved godt at man skal tage sig tiden, og have lysten til at dyrke motion, men det virker altså.
Jeg ser lidt Star Trek på min håndholdte video-afspiller. Før jeg fik den læste jeg i en bog, men det er skide forstyrrende for kæresten. (Især hvis jeg falder i søvn, taber bogen i hovedet på mig selv, og vågner med et spjæt. Det gør fa'me ondt at få den komplette HHGTG på næsen.)
Nogle gange når jeg at se en time, nogle gange 5 minutter.
Nogle gange når jeg at se en time, nogle gange 5 minutter.
Plejer at vække min kæreste, for hvis jeg ikke kan sove, så skal hun fandeme heller ikke...! :P
Ej, normalt så går jeg op og sætter mig ind i stuen, og enten sidder på newz.dk, eller også tænder for TV'et og somregel så falder jeg i søvn på sofaen efter 20-30 min, og vågner så om morgenen fuldkommen smadret i min ryg... :(
Ej, normalt så går jeg op og sætter mig ind i stuen, og enten sidder på newz.dk, eller også tænder for TV'et og somregel så falder jeg i søvn på sofaen efter 20-30 min, og vågner så om morgenen fuldkommen smadret i min ryg... :(
#25 Hold hende på næsen, så hun tror hun bliver kvalt og vågner med et spjæt... Gør det hver nat, indtil hun lærer det... Vær dog parat på, at skulle give kunstigt åndedræt og hjertemessage, men så får du jo bare lov til at snave med hende OG gramse på hendes patter! Dobbelt bonus! Og husk nu, at alle de film, hvor de skærer ALT tøjet af personen for at give CPR, er yderst realistiske, og det skal gøre! :P
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.