mboost-dp1

Hvad laver du natten mellem lørdag og søndag?

Gå til bund
Gravatar #1 - IT-ekspert Kejser
2. aug. 2008 22:22
Som overskriften lyder - Hvad laver du natten mellem lørdag og søndag?

Drikker du dig hønefuld til en søndag med tømmermænd og McD-mad? Eller nørder du med computere og andett lir? Eller sover du bare natten væk?

For mit eget vedkommende kan jeg sige at jeg sidder i portvagten hos Dansk Supermarked, da både Føtex og Bilka/A-Z har søndagsåbent. Og jeg skal være her til kl. 8 i morgen tidlig.

Kom frisk i andre vågne med-newzer!
Gravatar #2 - nielsbuus
2. aug. 2008 22:24
Jeg spiser franskbrød med leverpostej og seeder.... torrents.
Gravatar #3 - T-Hawk
2. aug. 2008 22:29
Jeg sover (snart) efter lige at være kommet hjem fra en 8-timers vagt i 7-11, og skal møde igen i morgen kl 8 til endnu en 8-timers vagt.
Gravatar #4 - IT-ekspert Kejser
2. aug. 2008 22:30
#3 ak ja.. Vi er de arbejdende folk som holder samfundet kørende.. :)
Gravatar #5 - milandt
2. aug. 2008 22:39
har lige spist en halv liter is, set TV avis fra kl 18:30 og nu vil jeg kode videre på et projekt jeg arbejder på.
Gravatar #6 - BurningShadow
3. aug. 2008 04:57
Jeg sov i nat, efter at have lavet DVD skiver i går.
...Og jeg skal lave skiver igen i dag.
Gravatar #7 - Spiderboy
3. aug. 2008 05:55
Jeg sov...
Gravatar #8 - vandfarve
3. aug. 2008 06:12
Det samme som jeg gør hver nat! Forsøger at overtage verdensherredømmet. Muuuuhahaha....
Gravatar #9 - rumagenten
3. aug. 2008 06:49
Det pinky og så brain, brain, brain, brain.
Gravatar #10 - 3214N
3. aug. 2008 07:09
Så er det mine marsvin du er oppe imod. De har holdt mig vågen hele natten, da de hver især mener at deres plan er den rigtige... Seriøst - de kan bare aldrig holde kæft!
Gravatar #11 - Norrah
3. aug. 2008 07:42
Lige denne her gang, der sov jeg, da jeg skal løbe 21,1km i dag, og jeg er skadet. Så har brug for alt den energi jeg kan få.

Men ellers kan jeg ikke fortælle dig hvad jeg laver lørdag/søndag. Jeg er ikke konsistent nok til jeg kan fortælle det.
Gravatar #12 - XERXES
3. aug. 2008 09:10
Jeg lå i min seng og så E.T. uden lyd, mens jeg lyttede til den udendørs gratis koncert, der spillede 100 meter fra min hoveddør med Peter Philipsens Kim Larsen Jam band. Det var inden jeg faldt i søvn med TV'et tændt. Det skal lige siges at jeg dagen forinden, havde været til 2 gange fødselsdagsfest med efterfølgende bytur, så jeg var godt kvæstet.
Gravatar #13 - karga
3. aug. 2008 09:37
For en sjælden gangs skyld sov jeg på det tidspunkt.. efter en 11 timers tur i Fårup Sommerland :)

Ellers sidder jeg normalt og koder omkring den tid
Gravatar #14 - XorpiZ
3. aug. 2008 11:08
Jeg var i sommerhus og fik mig lidt øl :D
Gravatar #15 - MetteVoldum
3. aug. 2008 14:22
Jeg var SÅ fuld, jeg har de værste tømmermænd i dag.
Det er SÅ vildt, føj! Kom hjem kl. 8 i morges, efter en tur på "jægerkroen".
Og om et par timer skal jeg ud og spise, og gæt hvem der IKKE er sulten, x(
For satan det er ulækkert det drikkeri! Gør det aldrig mere.
Gravatar #16 - IT-ekspert Kejser
3. aug. 2008 14:39
#15 skrev:
For satan det er ulækkert det drikkeri! Gør det aldrig mere.

Yeah Right! :P
Gravatar #17 - MetteVoldum
3. aug. 2008 15:47
Drikker aldrig SÅ meget igen, lige forløbeligt, den næste mån.. Ah uge :)
Gravatar #18 - klh
3. aug. 2008 15:48
Well, natten til i dag sov jeg - dog efter at have over været VOLBEAT til Nykøbing Falster festuge :D

- For en gangs skyld var der ikke dødt hernede på sydhavsøerne
Gravatar #19 - <3Thinkpads
3. aug. 2008 15:56
Spillede wii med et par kammerater, drak os fulde og tog i byen. Dog afbrudt af en tur på skadestuen fordi en klovn synes at jeg skulle sparkes i hovedet. Så nu er jeg virkelig harvey twoface, halvt dansker/halvt grønlænder.
Gravatar #20 - D_V
3. aug. 2008 16:02
Er lige kommet hjem fra en af de længere byture, så nu skal jeg bare ind og sove til jeg skal på arbejde imorgen tidlig...
Gravatar #21 - BluepaiN
3. aug. 2008 17:56
Drak mig bankelam med nogle venner, hvorefter vi kiggede på træ, mannequin-dukker og bomber fra 2. verdenskrig. Der er nærmest ikke det vi ikke har ude i laden.
Gravatar #22 - BurningShadow
3. aug. 2008 17:58

Ekstra Bladet skriver at du er i koma, så hvordan kan du så skrive her?
Gravatar #23 - vandfarve
3. aug. 2008 18:15

Øhm, det er Ekstra Bladet.

I rest my case, your honor...
Gravatar #24 - vandfarve
3. aug. 2008 18:58
#22 Måske skal man læse dit link færdig, før man tager bladet fra munden og udtaler sig om EB's journalistiske kvalitet. EB skriver bl.a. til sidst:
Den 20-årige var ved middagstid taget ud af koma. Hans tilstand blev betegnet som 'god efter omstændighederne'.

Imponerende, at han (hvis McNasty virkelig er vedkommende, der oplevede det overfald og blev lagt i koma) er ved livsmod nok til at logge på Newz.dk og fortælle om det.
Gravatar #25 - <3Thinkpads
3. aug. 2008 19:22
#24:
Haha, jeg kan afslører at det ikke er mig. Jeg er 23år og er på besøg i Esbjerg, så jeg må skuffe dig.
Gravatar #26 - BurningShadow
3. aug. 2008 19:24

Pokkers, jeg havde faktisk heller ikke læst det. I hans profil står der "Shanghai", så det er nok alligevel ikke ham :D

[edit]
Nå ok, det ser da ud til at han alligevel er i landet, sååå...
[/edit]
Gravatar #27 - rumagenten
4. aug. 2008 06:25
#19/25

det eneste jeg tænkte, har du et billed? har sq aldrig set en harvey/twoface.

og forresten er folk der slår og sparker andre folk idioter!
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login