mboost-dp1

Hvad sker der for folk...?

Gå til bund
Gravatar #1 - MiniatureZeus
10. dec. 2008 19:52
Sidder lige og ser det der Sandhedens Time på TV3...

Og det er da godt nok utroligt hvad folk vil ofre for relativt små penge.. Altså der sidder en mand og udstiller hele sit sexliv og hvor mange gange han har været utro flere gange mod sin kæreste, at han foragter sin far og sådan noget... Men helt ærligt, manden kan være "heldig" at gå hjem med 500.000 kr. men hvad nytte har de, når man ikke har nogen at hverken dele pengene med eller glæden over at have dem?

Forstår virkelig ikke hvordan folk kan være så dumme og pengegriske, at man vil sætte sit familieliv på spil...
Gravatar #2 - siliankaas
10. dec. 2008 20:14
Jeg forstår ikke dem, der ser det... ;-)
Gravatar #3 - MiniatureZeus
10. dec. 2008 20:21
#2 Gør jeg nu heller ikke, men der var ikke rigtig andet jeg kunne lave, mens jeg ventede på at Hells Kitchen startede :P

Og sorry for dobbelt indlæg, ved ikke lige hvad der skete..
Gravatar #4 - siliankaas
10. dec. 2008 20:45
#3 Kender jeg godt, hellere se noget skod TV end tilbringe tid sammen med "kranen" - sæt nu man skulle til at føre en samtale ;-)
Gravatar #5 - TullejR
10. dec. 2008 20:52
#1: Det lyder jo ikke til han har noget godt familieliv alligevel, og så kan man jo lige så godt udnytte muligheden ;-)
Gravatar #6 - Zombie Steve Jobs
10. dec. 2008 21:45
Har set det en enkelt gang, men blev totalt skuffet da faren til ofret trykkede på en eller anden panikkanp ved spørgsmålet "er du flov over at din bror er retarderet".

Men ok, svaret må have været ja.

Tjek 8 out of 10 cats og have I got news for you - det er fanneme klasse. Det eneste jeg pt ser på youtube.
Gravatar #7 - zin
10. dec. 2008 23:43
#1:
Ja, hvad fanden sker der for folk når de ser sådan noget skrammel på TV... ? :>
Gravatar #8 - gnаrfsan
11. dec. 2008 00:02
#1: Du skal nok bare holde op med at tænke på det, og istedet glæde dig over at du ikke forstår dem.
Gravatar #9 - Ronson ⅍
11. dec. 2008 18:01
Jeg kan ikke rigtig se problemet i at folk fortæller sandheder på TV...

Eller vent! Kan pludselig godt se at man skal være et ekstremt dårligt menneske for at se fucking sandheder på tv!

Der kan være spor af ironi og nødder i dette indlæg.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login