mboost-dp1
Hvad spiser nørder?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Ah pis - så denne tråd for sent. Er lige præcist blevet færdig med at spise en pizza fra fryseren (har selvf været en tur i ovnen ved 200 grader i 20 min), men fik ikke taget et billede.
Troede også først tråden hed "Hvem spiser nørder?". Ja, det håber jeg sq ikke at der er nogen der gør :O
Troede også først tråden hed "Hvem spiser nørder?". Ja, det håber jeg sq ikke at der er nogen der gør :O
http://www.worth1000.com/entries/206000/206050RXAW...
mums
Ej, desværre ingen chokolade støvle til mig - den stod på rugbrød med leverpostej i dag, da de rikke var så meget tid.
Yndlingspisen er dog lasagne :)
mums
Ej, desværre ingen chokolade støvle til mig - den stod på rugbrød med leverpostej i dag, da de rikke var så meget tid.
Yndlingspisen er dog lasagne :)
http://img55.imageshack.us/my.php?image=dsc00017fh...
Proteiner til de små grå...ingen tallerken, ville være spild...
Ateo - Nattevagt i denne uge...
Proteiner til de små grå...ingen tallerken, ville være spild...
Ateo - Nattevagt i denne uge...
Næste gang, så opret sådan en tråd her før kl. 6, så kan det være at du får mange flere svar, når, her er hjemmelavet aftensmad fra tidligere som jeg af en eller anden mærkelig årsag har skrevet et helt blogindlæg om...
Pizza med lasagneplader i:
http://blog.makey.biz/#post5
Pizza med lasagneplader i:
http://blog.makey.biz/#post5
Interessant tidspunkt at bede folk om at tage billede af sin mad...
Men jeg kan da beskrive hvad jeg fik:
En gryderet med hakket kalv og flæsk, tomat på dåse og diverse grønsager og smagsstoffer, serveret med frisk pasta (en pakke grøn pasta og en pakke naturel pasta).
Og så med store mængder fint-revet parmasan-ost tilføjet på min portion.
Men jeg kan da beskrive hvad jeg fik:
En gryderet med hakket kalv og flæsk, tomat på dåse og diverse grønsager og smagsstoffer, serveret med frisk pasta (en pakke grøn pasta og en pakke naturel pasta).
Og så med store mængder fint-revet parmasan-ost tilføjet på min portion.
Igår fik jeg hjemmelavet Coleslaw (Selvfølgelig med hjemmelavet mayo, og lavet dagen før!) Spareribs (Jensen's de bedste!) Hjemmelavet kartoffelmos med persille.
Spareibsne havde jeg lagt i en bradepande på en rist, med masser af rødløg nedenunder, krydret med frisk timian, frisk rosmarin og masser af hvidløg! Damn det var godt!
Vi skal dog have rester på fredag, og så må jeg lige tage et billede! ;)
#1 Hvad fik du selv?
Spareibsne havde jeg lagt i en bradepande på en rist, med masser af rødløg nedenunder, krydret med frisk timian, frisk rosmarin og masser af hvidløg! Damn det var godt!
Vi skal dog have rester på fredag, og så må jeg lige tage et billede! ;)
#1 Hvad fik du selv?
Frisk pasta.. hjemmelavet coleslaw.. hvad fanden laver I på newz? Finder jeres mandekærester?
Skal til at fortære en cheesedog og ribbenssandwich fra Brokiosken
Skal til at fortære en cheesedog og ribbenssandwich fra Brokiosken
#18 Den ser sgu noget flad ud den ribbensandwich... du må give dem en påtale.
Jeg var nede og spise kinesisk idag... fik nudler, små kyllingestykker (indbagt) sammen med små forårsruller. Jeg fik også Coca Cola. Jeg frabedte mig naturligvis indbagte rejer, da de smager helt ad helvede til, og da min kat heller ikke vil røre dem, bekræfter det kun min mistanke til, at nogen vil mig til livs.
Forresten... jeg spiser sgu for meget fastfood generelt... og jeg spiser gerne klokken 16:00 hver dag... aftensmad, og slutter af med chips og slik inden jeg går i seng.
Jeg var nede og spise kinesisk idag... fik nudler, små kyllingestykker (indbagt) sammen med små forårsruller. Jeg fik også Coca Cola. Jeg frabedte mig naturligvis indbagte rejer, da de smager helt ad helvede til, og da min kat heller ikke vil røre dem, bekræfter det kun min mistanke til, at nogen vil mig til livs.
Forresten... jeg spiser sgu for meget fastfood generelt... og jeg spiser gerne klokken 16:00 hver dag... aftensmad, og slutter af med chips og slik inden jeg går i seng.
#19: Jeg blev også lidt negativ da jeg åbnede .. æsken? Men alt indholdet var der. Syltede agurker, rødkålen og ribbensstegen. 2 skiver.
Jeg tror den flade bolle ødelægger indtrykket. På den anden side måtte de gerne smide 5 skiver steg i for min skyld, men det er vel næppe realitisk eller praktisk.
Men en halvtredser for de 2 ting, det er ikke galt.
Er der i øvrigt andre steder i landet man kan få cheesedogs? Hotdogbrød/pølse med smeltet ost og burgerdressing. Den søde dressing smager pisse godt til osten og den ristede pølse.
Har spurgt efter den et par steder, men af en eller anden grund kender de den ikke og de vil under ingen omstændigheder lave den, ja de bliver ligefrem sure når man spørger.
Jeg tror den flade bolle ødelægger indtrykket. På den anden side måtte de gerne smide 5 skiver steg i for min skyld, men det er vel næppe realitisk eller praktisk.
Men en halvtredser for de 2 ting, det er ikke galt.
Er der i øvrigt andre steder i landet man kan få cheesedogs? Hotdogbrød/pølse med smeltet ost og burgerdressing. Den søde dressing smager pisse godt til osten og den ristede pølse.
Har spurgt efter den et par steder, men af en eller anden grund kender de den ikke og de vil under ingen omstændigheder lave den, ja de bliver ligefrem sure når man spørger.
#20 Det eneste jeg kender, og jeg desværre er blevet vildt med... er mozerella-pølser fra den 'lokale'.
Jeg tror egenligt jeg vil bringe din 'menu' op til overfladen dernede. Kunne være de ville synes det er interessant...
Jeg kom næsten til at tænke på, er der ikke nogen der vil være med til at danne en 'ædedolke-klub' her på Newz.dk hvor vi én gang om året mødes og spiser som de rene møgsvin, ala La Grande Bouffet?
Jeg tror egenligt jeg vil bringe din 'menu' op til overfladen dernede. Kunne være de ville synes det er interessant...
Jeg kom næsten til at tænke på, er der ikke nogen der vil være med til at danne en 'ædedolke-klub' her på Newz.dk hvor vi én gang om året mødes og spiser som de rene møgsvin, ala La Grande Bouffet?
Jeg har lige varmet en pose Pasta Pollo, fra frigodan på panden, og det er dælme lækkert.
Her er et billede
Her er et billede
http://img98.imageshack.us/img98/1065/hpim0827zt1....
Husk at der skal smør overalt i sådan en toast, ellers bliver den ikke sprød på den rigtige måde. Og de skal vendes på det rigtige tidspunkt, så begge sider bliver lige 'stegte'.
Husk at der skal smør overalt i sådan en toast, ellers bliver den ikke sprød på den rigtige måde. Og de skal vendes på det rigtige tidspunkt, så begge sider bliver lige 'stegte'.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.