mboost-dp1

Hvad vil du give for en nat med Megan Fox??

Gå til bund
Gravatar #1 - Qw_freak
16. feb. 2010 22:21
Lad os sige at det nu var muligt for dig at købe en nat med Megan Fox der var villig til at opfylde dine mindste/største fantasier for den højeste pris du var villig til at betale!

Vor meget vil du helt seriøst være villig til at betale for dette hvis det var et virkeligt tilbud du fik??

Medregnet;(
skaden på dit nuværende parforhold;
Prisen i KR/øre;
følelsesmæssige bekostninger;
ect;
)

SFW

The Deal 1
The Deal 2
The Deal 3

Edit: Det er et seriøst spørgsmål, hvor meget vil du i virkeligheden ofre??

INB4 Lingu: der vil gi to kokasser og en flaske snaps som hun skal spise/drikke fra hans navle!
Gravatar #2 - røvskæg
16. feb. 2010 22:27
Er gennerelt imod prostitution, men ok : 25 kr.
Gravatar #3 - Magten
16. feb. 2010 22:28
Hun kunne få æren af min krop.

Vil ikke betale for sex.. Kun drinks, så hvis hun er frisk på en bytur først, så ryge det vel op i nogle 100 kr sedler..
Gravatar #4 - myplacedk
16. feb. 2010 22:45
Jeg synes ikke hun er noget specielt. Så det må enten være:

1) Gøre det, bare for at kunne sige man har gjort det. (Hvad det så end er man gør.) På den anden side, det kan jeg også sige nu. Ingen tror mig alligevel, uanset om jeg faktisk har gjort det. Såæh... Den 2-krone jeg har i lommen?

2) Hvad ville jeg give for den deal, med en eller anden tilfældig køn ung pige? Prostitution er ikke lige mig, så den oplagte mulighed interesserer mig ikke. Det er heller ikke så relevant, når nu jeg har dame i huset i forvejen.
Hun kunne vel gøre huset rent. Eller servere til en lille fest. Hvad koster den slags? Nah.

Helt seriøst. Celebs siger mig ikke noget. Og jeg aner ikke hvad jeg skulle leje en person til at gøre.

Hvad vil hun give for en nat med mig? Jeg tror egentlig hun får mere ud af oplevelsen end jeg gør. En nat hos en bonderøv i Jylland, det har hun nok ikke prøvet før. Men jeg har nu haft overnattende gæster før.
Gravatar #5 - myplacedk
16. feb. 2010 22:49
Hun kan da egentlig få samme tilbud som mine venner: Jeg henter hende ved toget, og kører hende tilbage igen. Og så skal jeg nok lave mad som jeg plejer. Bare hun lover at skylde ud efter sig.
Gravatar #6 - Qw_freak
16. feb. 2010 22:54
røvskæg (2) skrev:
Er generelt imod prostitution

tanken med spørgsmålet ligger ikke omkring holdning til prostitution.
Men udelukkende prisen man vil betale for en nat!
Givet at det er fuldt ud lovligt, respektabelt og et ønske fra hende!
Gravatar #7 - LinguaIgnota
16. feb. 2010 22:56
Nu ligger Megan Fox temmelig langt nede af min liste, så dét hiver vi ikke pungen frem for (pun totally intended).

Og skulle jeg knalde en celeb bare for at kunne sige, at jeg havde gjort det, så ville jeg klart også have valgt en anden. - Hvor cool en anekdote havde det ikke været til børnefødselsdagene, hvis jeg kunne fortælle om dengang, jeg humpede mig selv til udløsning i Gordon Ramseys behårede røvhul.
Not so tough now, eh, Gordon. -_-
Gravatar #8 - myplacedk
16. feb. 2010 23:04
Hvis hun tilbyder mig en tur i sengen, bare fordi hun har lyst, så vil jeg da især ikke give penge for det. ;-)
Gravatar #9 - holmen
16. feb. 2010 23:18
10 kr. for at slå hende med en knytnæve i fissen.
25 kr. for at losse hende i fissen.
30 kr. for ar binde hende med gaffatape og voldtage hende med en kaktus.
45 kr. for at ydmyge hende med urin og fæces og klippe hendes hår så hun føler sig som en dreng, og ikke er en lille opblæst fisse.

55 kr. for alm voldtægt.

Tit bliver jeg overrasket af min indre poet.
Gravatar #10 - Caek of Doom
16. feb. 2010 23:31
Alle ved sgu da at HUN ville betale MIG ;)
Gravatar #11 - MiniatureZeus
17. feb. 2010 07:04
HUN ER JO EN NEGER!
Gravatar #12 - XorpiZ
17. feb. 2010 07:08
Jeg ville da godt give hende 100 kr - så overskudsagtig er jeg.
Gravatar #13 - Adagio
17. feb. 2010 07:11
Spørgsmålet skal måske lige ændres lidt. Det hedder "Hvad skal Megan Fox betale for en nat med dig?"
Hun er ikke lige min type, hendes krop er da nice, men ellers er der ikke noget ved hende, vil hellere hygge mig med min dejlige kone end med Megan. Der er mange flere berømtheder jeg hellere vil en tur i kanen med end Megan
Gravatar #14 - terracide
17. feb. 2010 07:47
Intet...synes ikke hun er hot...bare opreklameret.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login