mboost-dp1
Hvem får det midterste ord????
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
MiniatureZeus (169) skrev:Tryllebøsse har ikke vundet jf. reglerne om, at man ikke må have/lave 2 indlæg lige efter hinanden.
De regler, som ikke står nogle andre steder men du lige har opfundet til lejligheden? :O
(Dog har jeg absolut ikke noget imod det til denne lejlighed, og jeg er kæmpe fan af #170 ;))
holmen (173) skrev:#171, i #1 står der Og mon ikke man kan finde den regel, hvis man glor alle +10K posts igennem?
Havde godt set det med ordlegen, og havde tjekket #1 i den tråd, men du har selvfølgeligt ret i at der kan være kommet nye regler undervejs ;) Men det bliver sgu lige en anden dag, jeg læser den igennnem :/
Har i tænkt på noget?
Den her tråd hedder
'Hvem får det midterste ord',
ikke 'hvem får den midterste post'.
Derfor kan man jo ikke regne med, at #94 har vundet nu, for hvad nu hvis fx de første posts indehold flere ord per post?
Det gør det da ret nederen at man sjældent ved hvem vinderen af legen er, gør det ikke? :(
Den her tråd hedder
'Hvem får det midterste ord',
ikke 'hvem får den midterste post'.
Derfor kan man jo ikke regne med, at #94 har vundet nu, for hvad nu hvis fx de første posts indehold flere ord per post?
Det gør det da ret nederen at man sjældent ved hvem vinderen af legen er, gør det ikke? :(
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.