mboost-dp1
Hvem får det sidste ord? :)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Jeg synes at CBMs forslag mangler realisme og økonomisk dækning. Og medvind på cykelstierne er ligegyldigt i disse dage hvor el-cykler dominerer gadebilledet.
Alt i alt endnu engang varm metan-gas fra CBM.
Mine ideeeeeeeer har til gengæld vision og tager afsæt i vores alle sammens ansvar for at løse de udfordringer. som verden står overfor. Der er lavet ansvarlige økonomiske beregninger på de forslag jeg har fremsat. Sammenlagt svarer udgifterne til opsætning af 2 storebælt broer og 3½ legepladser i Bjerringbro. Finansieringen sker over en periode og vi regner med at udgifterne udfases i 2050. Dertil skal man indregne provenu ved øget annonceindtægter da det forventes massiv stigning af antal newz-brugere frem til 2025.
Alt i alt en god investering som både er økonomisk ansvarlig og bæredygtig.
CBM bliver aldrig stueren.
Alt i alt endnu engang varm metan-gas fra CBM.
Mine ideeeeeeeer har til gengæld vision og tager afsæt i vores alle sammens ansvar for at løse de udfordringer. som verden står overfor. Der er lavet ansvarlige økonomiske beregninger på de forslag jeg har fremsat. Sammenlagt svarer udgifterne til opsætning af 2 storebælt broer og 3½ legepladser i Bjerringbro. Finansieringen sker over en periode og vi regner med at udgifterne udfases i 2050. Dertil skal man indregne provenu ved øget annonceindtægter da det forventes massiv stigning af antal newz-brugere frem til 2025.
Alt i alt en god investering som både er økonomisk ansvarlig og bæredygtig.
CBM bliver aldrig stueren.
Som civiliseret samfund må vi overholde konventionerne. Vi må indlede kritisk dialog med QW, og evt. Bringe sagen for sikkerhedsrådet.
Vi er optimistiske, ligesom vi ser en massiv opbakning fra befolkningen. Jeg pointerer at ingen, ingen ønsker en optrapning af situationen. Vi ser også en gensidig villighed til at en realistisk aftale med QW.
Vi er optimistiske, ligesom vi ser en massiv opbakning fra befolkningen. Jeg pointerer at ingen, ingen ønsker en optrapning af situationen. Vi ser også en gensidig villighed til at en realistisk aftale med QW.
cnr (17568) skrev:Men hvordan vil du overhovedet få en meningsfyldt dialog med ham? Du kan jo kun få et eneste ord ud af ham..
Godt nok udtrykker QW en nihilistisk syn på vitale dele af Newz land, men der må ikke glemmes at QW er et produkt afudviklingen og et klart tegn på samfundets svigt. Vi skal rumme ham og den lille pige i ham, der græder og hiver efter at blive set.
Derfor...derfor er det også vigtigt at vi i den kommende tid får mere fokuns på at udvikle IT redskaber der understøtter psykiatrien og ikke mindst de varme hænder i lokalpsykiatrien.
Jeg har d.d. bedt embedslægen om at udarbejde en plan der skal løfte støtteordningerne og indsatserne til QW og jeg vil nedsætte et hurtigt arbejdende udvalg til at kigge på embedslægens plan. Vi regner med at kunne nedbringe ventetiderne markant inden 2035.
Det er ikke noget problem. Hvis vi øger lønsatserne for samtlige offentlige ansatte, så stiger skatteindtægterne og der givet et større råderum for staten. Derudover forventes at nedbringe statens udgifter ved at udlicitere staten og i følge beregninger vil dette medføre en indtægt på 22 mil. kroner frem til 2026.
Endvidere tænkes at salget af kongehuset ville nedbringe statens udgifter med 100 mil. kroner. Dette forventes at ske ved en udbuds runde i 2045.
Endvidere tænkes at salget af kongehuset ville nedbringe statens udgifter med 100 mil. kroner. Dette forventes at ske ved en udbuds runde i 2045.
Jamen der er også langsigtede bæredygtige tiltag. Blandt andet investering i grøn teknologi så som Apple A1 som bruger minus strøm, det vil sige for hver købt Apple-enhed regnes med 2MW time i overskud.
Derfor er anskaffelse af apple enheder en del af planen for nedbringning af sort energi. Det forventes at vi kan have betydelig overskud på grøn, bæredygtig og vedvarende kvalitetsenergi inden 2060.
Investering i Apple udstyr forventes at blive finansieret ved udlicitering af internettet.
Derfor er anskaffelse af apple enheder en del af planen for nedbringning af sort energi. Det forventes at vi kan have betydelig overskud på grøn, bæredygtig og vedvarende kvalitetsenergi inden 2060.
Investering i Apple udstyr forventes at blive finansieret ved udlicitering af internettet.
"Huhu," råber Cnr. "Kom herud," siger fe950, og når cnr kommer spørger det efter sin lille qw: "Har du ikke set lille rødstrømpe?" - "Nej," svarer cnr, "har du ikke, huhu, huhu, huhu."
Jeg er altså ikke helt enig i din vurdering.
Hans har proklameret at han vil bygge en mur rundt om Karens Klit og det er en meget protektionistisk tilgang, som ikke gavner nogen.
Han kræver høje toldafgifter på gods fra Lem.
Han mener at forureningen i Tarm forsvinder af sig selv.
Jeg kan altså ikke se de gode visioner, må jeg nok erkende.
Hans har proklameret at han vil bygge en mur rundt om Karens Klit og det er en meget protektionistisk tilgang, som ikke gavner nogen.
Han kræver høje toldafgifter på gods fra Lem.
Han mener at forureningen i Tarm forsvinder af sig selv.
Jeg kan altså ikke se de gode visioner, må jeg nok erkende.
Og dog
Siden Corona udbruddet har det ligget meget stille i Tarm-regionen.
Han har ligeledes ignoreret eksperters klare vurdering af at rejsende til Lem skal bruge mund-visir for at minimere kontakt-tallet, som lige nu er på 2,8.
Karen Klit har i længere tid været nedlukket og der er forbud mod besøgende udefra.
Man kan ikke sige at han har taklet situationen hensigtsmæssigt.
Siden Corona udbruddet har det ligget meget stille i Tarm-regionen.
Han har ligeledes ignoreret eksperters klare vurdering af at rejsende til Lem skal bruge mund-visir for at minimere kontakt-tallet, som lige nu er på 2,8.
Karen Klit har i længere tid været nedlukket og der er forbud mod besøgende udefra.
Man kan ikke sige at han har taklet situationen hensigtsmæssigt.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.