mboost-dp1
Hvem får det sidste ord? :)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
jeg geder ikke høre på jeres brægeri
I behøver ikke slås om mig, i vil begge to altid være mine nettopiger
I behøver ikke slås om mig, i vil begge to altid være mine nettopiger
Hvad ved jeg. Jeg er bare en gammel ged, der prøver at trække en kanin op ad hatten. Men nu sidder jeg med aben, og må sluge en kamel.
Du prøver at Skille fårene fra bukkene og tager tyren ved hornene.
Nu får jeg en tudse i halsen og sommerfugl i maven. Jeg er jo familiens sorte får.
Du prøver at Skille fårene fra bukkene og tager tyren ved hornene.
Nu får jeg en tudse i halsen og sommerfugl i maven. Jeg er jo familiens sorte får.
cnr (18172) skrev:Jeg forstår din forvirring Jens0ve, sig til hvis du har behov for at mødes over en gang kebab med gedeost for at tale om det
det sker når man er blevet en gammel ged
Må mine børn komme med...og deres mødre.... Vi bliver Max 22 personer. Mehmet kan desværre ikke, da han ikke kan få "fri" for tiden.
Ali kan heller ikke. Han har desværre fået arbejde, altså ulønnet...noget med at tjene samfundet.
Jeg skal nok selv tage en får med til slagtning på altanen. Vender altanen mod Mekka? Er der i øvrigt parabol? de små kan nemlig godt lide at sove til Al-Jazeera nyheder.
Ali kan heller ikke. Han har desværre fået arbejde, altså ulønnet...noget med at tjene samfundet.
Jeg skal nok selv tage en får med til slagtning på altanen. Vender altanen mod Mekka? Er der i øvrigt parabol? de små kan nemlig godt lide at sove til Al-Jazeera nyheder.
fe950 (18174) skrev:Må mine børn komme med...og deres mødre.... Vi bliver Max 22 personer. Mehmet kan desværre ikke, da han ikke kan få "fri" for tiden.
kun 22? det var ikke mange.... jeg regner med at fætre og kusiner ikke er med i det tal habibi?
forresten har du set fætter mullas lange arm? den er 2 cm længere end den anden
fe950 (18177) skrev:Nu skal jeg jo ikke misbruge cnr's gæstfrihed og hans store sind.
Det med forsamlingstal er ikke noget problem. Hvis cnr gifter sig med en af mine døtre så betragtes vi jo som nær relation. Og det udløser ovenikøbet en opholdstilladelse til Sulaima. Win win.
jeg regner med du har valgt mænd til alle dine døtre, mænd der er af den rette tro og som alle respekterer geder?
WHAT IS GOAT YOGA?
Goat Yoga is a fitness craze spreading like wildfire across the nation.
https://goatyogadeland.com/what-is-goat-yoga/

Goat Yoga is a fitness craze spreading like wildfire across the nation.
https://goatyogadeland.com/what-is-goat-yoga/

Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.