mboost-dp1
Hvem får det sidste ord? :)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
fe950 (18302) skrev:Hvem er for-ged for partiet?
det er en hæææææmmmmelighed
men han er også formand for geder uden grænser
Veganerpartiet er anti-gedsk! I stedet for at spise alle gedernes nærmeste konkurrenter - svin, høns og køer, vil veganerne have os til at spise gedernes mad.
Selv om NGA ikke støtter brugen af vold, forstår NGA de følelser der gør, at nogle individer kan se sig nødsaget til at gribe til vold imod veganernes talrige overgreb imod geder
#lad-geden-gaa
Selv om NGA ikke støtter brugen af vold, forstår NGA de følelser der gør, at nogle individer kan se sig nødsaget til at gribe til vold imod veganernes talrige overgreb imod geder
#lad-geden-gaa
geder uden grænser arbejder for at alle mennesker i hele verden vil efterleve khadars opfordring vedrørende geder
cnr (18313) skrev:Jeg fatter ikke hvordan folk kan få sig selv til at behandle et sødt lille uskyldig gedekid på den måde, den vil jo gerne bare sutte
der er ingen grænser for den hengivenhed de har for geder
cnr (18315) skrev:Ja ja - lad nu den ged gå!
snak med geder uden grænser
jeg ved ikke hvor gederne går hen eller hvor gederne sætter grænser
har geder overhovedet grænsevagter?
gederne har det hårdt
geder uden grænser vil udvide deres grænser
veganer partiet vil have alle de store... gule... bananer... for sig selv så DE kan slikke på dem istedetfor gederne
nga eller ny gede alliance søger at forene alle der har interesser i geder
den ukendte for-ged for nga udviser interesse konflikt ved også at være formand og bagmand i geder uden grænser
geder uden grænser vil udvide deres grænser
veganer partiet vil have alle de store... gule... bananer... for sig selv så DE kan slikke på dem istedetfor gederne
nga eller ny gede alliance søger at forene alle der har interesser i geder
den ukendte for-ged for nga udviser interesse konflikt ved også at være formand og bagmand i geder uden grænser
cnr (18318) skrev:Det forekommer mig ikke, at menneskerne i Geder uden grænser har ærbare motiver i deres omgang med geder
netop derfor har nga nu en gammel ged som ny for-ged
og den nye politik er at forhindre alle ikke ærbare handlinger i forbindelse med geder.... skal man noget kræver det fremover at der kan fremvises en gyldig ægteskabs attest
'If you like it then you should've put a ring on it Don't be mad once you see that he want it If you like it then you should've put a ring on it'
cnr (18320) skrev:At fastlåse en ged i et kærlighedsløst ægteskab er også forkert
#lad-geden-gaa
de kalder det for et gedeskab og en bonde kan have mange gedeskaber samtidigt mod en ugentlig afgift til staten
de penge kunne redde mange geder
cnr (18320) skrev:At fastlåse en ged i et kærlighedsløst ægteskab er også forkert
#knep-en-ged
pudsigt
det er angiveligt et krav for optagelse i geder uden grænser
dugfrisk (18324) skrev:så kan man kneppe den
smører du en særlig creme på inden du starter?
hvor længe har du været medlem af geder uden grænser?
dugfrisk (18327) skrev:en gede bider, geder stanger.
jeg bruger barkflis som smørelse
er geden 18 år gammel?
https://www.123fakta.com/da/fakta-om-geder
ellers er den mindreårig
dugfrisk (18332) skrev:CBM (18330) skrev:dugfrisk (18329) skrev:nej. denr 81 år gammel
jamen så vil jeg ønske jer et godt og langt gedskab
tak. god dag
i lige gede-måsen
cnr (18338) skrev:Jeg tror folk, der er perverse, vil føle sig meget såret over, at du sætter dem i bås med de to....
ja du har nok ret
de er jo ligefrem ged-verse
Jeg føler at i fører hetz mod 2 ærede medlemmer af News. I dømmer dem uden egentlig rettergang. Det eneste vi ved er at de 2 har haft sex med hinanden iført gede-kostumer. Er det nok? LGBTQWFTH vil med sikkerhed henvise til friheden til at være pervers.
Og i yderste konsekvens må vi forsøge med sexologisk behandling. Det er trods alt Danmark vi lever i. Jeg tænker også en mentalundersøgelse da jeg er sikker på at den ene har en form for skrive-vanskeligheder, og meget begrænset ordforråd.
Og i yderste konsekvens må vi forsøge med sexologisk behandling. Det er trods alt Danmark vi lever i. Jeg tænker også en mentalundersøgelse da jeg er sikker på at den ene har en form for skrive-vanskeligheder, og meget begrænset ordforråd.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.