mboost-dp1

Hvilke apps bruger du på ferien?

Gå til bund
Gravatar #1 - snesman
14. jul. 2012 08:27
Jeg skal til Budapest på fredag, og da jeg er ret ny på det der smartphoneområde vil jeg høre hvilke apps folk har haft glæde af på ferien. Jeg regner kun med at gå online når der er wifi tilgængeligt, da jeg er pisse fattig nærig.
Gravatar #2 - fjols
14. jul. 2012 08:46
Nu skriver du ikke hvilken smartphone du har, men sådan lidt generelt:

Mange byer har en metro app, hvor man kan se metrostop og tider (hvornår den åbner/lukker)
En app til at regne valutakurser må være et must
Et par spil til kedelige stunder
TripAdvisor app, så du kan finde interessepunkter
Gravatar #3 - snesman
14. jul. 2012 10:50
Nå ja, det er en iPhone. Men dem du nævner ser ud til at de fåes på AppStore. Takker
Gravatar #4 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
14. jul. 2012 13:43
GuidePal er egentlig okay, ellers er der selvfølgelig også OpenSourceMap-GPS app'en til iPhone (NavFree *indsæt land her*)

Den koster gratis, og har offline maps (= ingen data) - dog er gratisversionen kun et land af gangen (I.E. du kan ikke få en rute fra DK til Budapest)

Gravatar #5 - Manofsciencemanoffaith
15. jul. 2012 13:16
Thoroughbreed (4) skrev:
...(NavFree *indsæt land her*)

Den koster gratis, og har offline maps (= ingen data) - dog er gratisversionen kun et land af gangen (I.E. du kan ikke få en rute fra DK til Budapest)

Det kan den i Android udgaven.

Ontopic:
Aner ikke om følgende fås til iPhone, men disse bruger jeg, når jeg er i det store udland:

- NavFree
- TripAdvisor / TripAdvisor City Guide
- Offline dictionaries
- Calculator
Gravatar #6 - Ronson ⅍
15. jul. 2012 14:26
NavFree kan ikke søge på adresser uden dataforbindelse = pretty useless
Gravatar #7 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
15. jul. 2012 14:31
Okay, det koster 6kr i iPhone udgaven :)
- men ellers er det jo også ligemeget

- edit -

Lommeregner? Seriøst?

Well, 200 kb data for en adresse er vel bedre end 200 mb data for kort gennem Tyskland ;)
- man har jo også POI'erne til hvis man bare vil finde et spisested
Gravatar #8 - snesman
15. jul. 2012 19:04
Thoroughbreed (4) skrev:
GuidePal er egentlig okay, ellers er der selvfølgelig også OpenSourceMap-GPS app'en til iPhone (NavFree *indsæt land her*)

Jeg satser på at piloten kender vejen så:)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login