mboost-dp1
Hvis du skulle gøre det med en mand
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Helt klart med Derfor(Simon).. :P He is soooo hot <3
Og så har han samme fornavn som mig, ved så ik om det er en fordel.. :P
Og så har han samme fornavn som mig, ved så ik om det er en fordel.. :P
#11-12 *gaab...
#12 du er ikke en kvinde, så det er næsten givet at du vil fortrække en kvinde frem for en mand, ja selv sussi, fra sussi og leo, vil virke mere interessant end... ja, det fleste mænd.
#11 vælg nu lige med lidt smag... Se stod det til mig, så var jeg hoppet på Norah Jones.
Der er vel en grund til jeg hedder Norrah, med dobbelt Rrrrr...
#12 du er ikke en kvinde, så det er næsten givet at du vil fortrække en kvinde frem for en mand, ja selv sussi, fra sussi og leo, vil virke mere interessant end... ja, det fleste mænd.
#11 vælg nu lige med lidt smag... Se stod det til mig, så var jeg hoppet på Norah Jones.
Der er vel en grund til jeg hedder Norrah, med dobbelt Rrrrr...
Det er faktisk ved at være mange år siden jeg har mødt en kvinde med lige så langt hår som mig selv, tæller det ikke? Bare lidt? :-)
Det er faktisk ved at være mange år siden jeg har mødt en kvinde med lige så langt hår som mig selv, tæller det ikke? Bare lidt? :-)
#14 Nej. Det har jeg slået fast op til flere gange at det ikke er tilfældet. Men gør det gerne igen. Det er jo lang tid siden jeg sidst har set tegn på liv fra dig, så jeg gør gerne undtagelser...
1: på internettet er man: Male until otherwise proven...
2: Det at være kvinde indebære ikke at havde bryster, for så ville en stor del af newz(blot en ide) kunne kvalificeres. Langt hår er heller ikke en indikation af at være kvinde. Det kunne også bare være et tegn på man er for nærig til at blive klippet.
3: Man er mand, så længe man ikke er "født" som kvinde.
4: Man kan ikke være kvinde, og hedde: Flemming.
Fino..
1: på internettet er man: Male until otherwise proven...
2: Det at være kvinde indebære ikke at havde bryster, for så ville en stor del af newz(blot en ide) kunne kvalificeres. Langt hår er heller ikke en indikation af at være kvinde. Det kunne også bare være et tegn på man er for nærig til at blive klippet.
3: Man er mand, så længe man ikke er "født" som kvinde.
4: Man kan ikke være kvinde, og hedde: Flemming.
Fino..
#15 skrev:1: på internettet er man: Male until otherwise proven...
Ja Mette, så er det igang med bevismaterialet. ;p
#28 Jamen så for at svare på trådens spørgsmål: Mette Voldum. :D
Newz.dk brugerne på cruise!!
Burning Shadow og Syllable holdet
Acro skal ikke med i år!
Anal Guso & Tryllebøsse
Resten af Newz.dk brugerne
Burning Shadow og Syllable holdet
Acro skal ikke med i år!
Anal Guso & Tryllebøsse
Resten af Newz.dk brugerne
#40 Jeg tror Acro skal holde op med at drikke så meget. Hvilket tøj han tager på er mig ligegyldigt, men at ligge på et fodgængerfelt med det ansigtsudtryk, der stopper legen.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.