mboost-dp1
Hvor blev det a??
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Hvad blev der af alle de ting der skulle komme om et års tid. De ting der har været under udvikling i flere år og aldrig er kommet frem. De ting hvor du tænker... Hvor blev det af?
Her er tråden så.
Her kan du spørge alle andre... Hvor blev det af??
(Hvis du kan svare på nogen af tingene så smid endelig et link)
Og jeg ligger ud med Animeret bagrunde, eller lidt mere spicifik
Og en anden ting, var det ikke meningen at der skulle komme en masse nye funktioner til Vista Ultimate, eller er det bare mig der huske forkert der??
Her er tråden så.
Her kan du spørge alle andre... Hvor blev det af??
(Hvis du kan svare på nogen af tingene så smid endelig et link)
Og jeg ligger ud med Animeret bagrunde, eller lidt mere spicifik
http://newz.dk/animeret-skrivebordsbaggrunde-til-vista-ultimate skrev:Desuden har dream.wincustomize.com i samarbejde med Microsoft arbejdet på at lave et nyt filformat, dergiver en række ekstra muligheder. Filerne kan bl.a. være video eller dynamisk genereret 3D og så kan baggrunden ændres ud fra en række ting, f.eks. det lokale vejr eller klokkeslæt.
Og en anden ting, var det ikke meningen at der skulle komme en masse nye funktioner til Vista Ultimate, eller er det bare mig der huske forkert der??
#1 Jeg har en ven, der netop har en baggrund af Jorden, hvor billedet rimelig nøjagtigt gengiver Solens bevægelse rundt om Jorden (= dag og nat). Det kan næsten kun være sådan en animeret baggrund, som du snakker om.
Jeg kan godt lige spørge ham, hvad det hedder og hvor han har fundet det, hvis det har interesse?
Jeg kan godt lige spørge ham, hvad det hedder og hvor han har fundet det, hvis det har interesse?
Enig! Hvor lang tid har de lige været om det!? Ca 10 år?!
Jeg venter stadigvæk!
Hvad med de service robotter, offentlige steder (hospital, banegårde ect) kunne bruge?! Teknologien er så gammel, men alligevel bliver den slet ikke brugt!
Jeg har i det mindste en støvsuger der selv triller rundt derhjemme...Men ser den ikke andre steder hvor den have kunne være relevant.
Enig! Hvor lang tid har de lige været om det!? Ca 10 år?!
Jeg venter stadigvæk!
Hvad med de service robotter, offentlige steder (hospital, banegårde ect) kunne bruge?! Teknologien er så gammel, men alligevel bliver den slet ikke brugt!
Jeg har i det mindste en støvsuger der selv triller rundt derhjemme...Men ser den ikke andre steder hvor den have kunne være relevant.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.