mboost-dp1

Hvor heldig har man lov at være?

Gå til bund
Gravatar #1 - karga
6. mar. 2008 12:44
Jeg synes lige jeg ville sprede lidt af den glæde jeg efterhånden føler i dag :P for nogle uger siden besluttede kæresten og jeg at skrive os op i en boligforening på en familiebolig vi kunne slå os ned i sammen.. vi fik at vide at der nok ville gå mindst 6 måneder, men vi kunne være heldige..

Vi går og hygger os nogle dage og snakker om hvilken afdeling vi håber at få bolig i og blump, en dag vi kommer hjem fra arbejde ligger der et fint lille brev i postkassen - og det her er en inden en uge efter vi meldte os ind i Enggaarden.. Der var søreme en 100 kvm 3 værelses der var blevet ledig, og der var åbenbart kun 2 foran os i køen, tiltrods for vi lige havde meldt os ind..

Det var fredag aften vi så brevet så jeg ringer selvfølgelig til boligforeningen om mandagen og siger med det samme at jeg er meget interesseret og om vi kunne få lov at se lejligheden og alt det der.. vi får så at vide at vi skal vente til fredag og at de to andre formentlig ville sige ja, men ak vi hører intet fra boligforeningen og jeg beslutter så at ringe til dem fredag kl. 09:03 så de lige kan sluge morgenmaden.. telefondamen roder rundt i nogle papirer kan jeg høre og jeg begynder at fornemme jeg får et afslag

Men sådan skulle det ikke gå, hun mumler noget sagte og inden jeg når at sige hva siger hun "Ja, de andre var ikke interesserede"

"Er det vores??" Udbryder jeg, lettere anspændt da det var en afdeling vi ikke troede nogensinde blev ledig, da der kun er 2 familieboliger i ejendommen

Altså min kæreste og jeg har fået tilbudt den lejlighed og vi skulle gerne se på den allerede mandag i næste uge!

Allerede der er vi begge overlykkelige, men skæbnen ville hverken værre eller bedre at en person ringer i forgårs - tirsdag - og siger han har set min annonce.. jeg siger ja som jeg har gjort 30 gange allerede den dag, fordi jeg har sat en meget populær boligannonce på nettet.. men han siger så at han har fundet mit CV... jeg bliver først lidt tavs og tænker woot, hvad er det her for noget?

Det er et reklamebureau, der ville høre om jeg var interesseret i at få et nyt job - som jeg gik og ledte efter.. jeg siger entusiastisk ja og vi finder ud af det er lige jobbet for mig, som webprogrammør i en ung virksomhed

Jeg spørger så hvor firmaet ligger og endnu mere utroligt siger han squ at det ligger i Nibe, hvor kæresten og jeg havde fået tilbudt lejlighed! Så ikke nok med at jeg har fået tilbudt stor lejlighed og nyt job, men det ligger endda også tæt på hinanden..

Til jobsamtalen i dag - ja der var fart på - der gik det til et 13-tal (jaja jeg er fra den tid af!) og jeg fik tilbudt jobbet onsight og hele molevitten, med et benefit som gratis massage :P og endda langt højere løn end min nuværende stilling med selvsamme titel

Så kort og godt, så går det for en gangs skyld lige efter mit hovede :D og håber da du har nydt en lille solstråle(historie) under skyerne i dag :)
Gravatar #2 - Ratata
6. mar. 2008 12:49
Det var da dejligt at høre sådan en positiv historie .-)

Til lykke med jobbet og lejligheden!
Gravatar #3 - Cugel
6. mar. 2008 12:53
hehe nice nok.. tilykke med det hele =)
Gravatar #4 - BurningShadow
6. mar. 2008 12:56
Det var sgu ikke så lidt endda, tillykke med det :-)
Gravatar #5 - <3Thinkpads
6. mar. 2008 13:08
Ja - det er da dagens solstråle historie. Tillykke med det :)
Gravatar #6 - NioBe
6. mar. 2008 13:25
Uha, tillykke tillykke!

Manden og jeg skrev os op til en lejelighed, og vi regnede først med at vi tideligst ville få et brev hvor vi er skrevet op som nummer 5.
3 hverdage senere får vi et brev i post kassen hvor vi fik tilbudt en lejelighed på 62 kvm med have, også til og med i Egebjerg i Ballerup som vi stod nummer 2 til. Ugen senere får vi et svar på at lejeligheden var vores. Cha-ching!! Og vi havde ellers foreberedt os på at der ville gå flere måneder før vi fik en lejelighed..!

Det var fandeme en rar fornemmelse!
Gravatar #7 - jl
6. mar. 2008 13:27
jeg håber i alle får kræft
Gravatar #8 - karga
6. mar. 2008 13:41
#6 ja det er altid godt når virkeligheden overstiger forventningerne :D

#7 selv på den skønneste solskinsdag er der åbenbart altid pletvist skyet..
Gravatar #9 - NioBe
6. mar. 2008 13:47
Helt 100! :oP Og en måned senere fik jeg mit drømme job i forsvaret! :oP

Men atter engang tillykke med det :oD

#7 Misundelig!?! :P
Gravatar #10 - jl
6. mar. 2008 13:50
#9>>> Naturligtvis? hvad andet kunne provokere mig til sådan en lam ondsindet kommentar?
Gravatar #11 - NioBe
6. mar. 2008 13:53
Hvis du virkelig skal være så lam og ondsindet, så overse nyheden?! Og lad være med at kommentere?

Folk hader når andre absolut skal ødelægge det hele.. :) Bare se dit flamebait...
Gravatar #12 - zin
6. mar. 2008 23:30
Tillykke, karga. Now all you need to do is keep your head from going either up in the clouds or down between your legs and you'll be juuuuust fine. :-)
Gravatar #13 - stargate
7. mar. 2008 11:53
#1 nu skal du pase på at kæresten ikke kommer med en test og siger hun er gravid

(hvis det var mig ville jeg lige spille i lotto)

Men et STORT tillykke fra mig
Gravatar #14 - Norrah
7. mar. 2008 13:32
6 Marts var en lorte dag...
Gider ikke engang snakke om den.
Gravatar #15 - karga
10. mar. 2008 14:51
#13 jeg spiller skam lotto elektronisk hver lørdag :) men har ikke vundet siden ugen før den der giga lottopulje for nogle uger siden :P det ka være næste lørdag så?

For lige at sætte lykken over styr, så har jeg idag fået min årsopgørelse og jeg skal såment ha lidt over 10k udbetalt :) de kalder mig fætter højben i byen
Gravatar #16 - <3Thinkpads
11. mar. 2008 14:53
#15;
Nu er det jo efterhånden bare vammelt og rent blær:)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login