mboost-dp1
Hvor kan man finde Door Gym/Iron bar eller lign. i EU
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Hey,
Her er lige en lille challange til dem med gode google skills.
Jeg leder efter følgende
1 stk. Door Gym, Iron Bar eller lignene.
2 stk. Push up håndtag. (Til arm strækninger)
1 stk. Fitness elastik med håndtag.
Nogen der ved hvor jeg kan finde dette i DK, evt. i EU.
Jeg kan kun finde steder i USA hvor de sælger Door Gym/Iron bar men jeg er ked af at vente på den lange fragt tid, betale mange penge for fragt og ikke mindst betale moms når det lander i EU.
Alternativer til Door Gym og Iron Bar er også velkomne så længe de i praksis fungerer på samme måde.
På forhånd tak.
Her er lige en lille challange til dem med gode google skills.
Jeg leder efter følgende
1 stk. Door Gym, Iron Bar eller lignene.
2 stk. Push up håndtag. (Til arm strækninger)
1 stk. Fitness elastik med håndtag.
Nogen der ved hvor jeg kan finde dette i DK, evt. i EU.
Jeg kan kun finde steder i USA hvor de sælger Door Gym/Iron bar men jeg er ked af at vente på den lange fragt tid, betale mange penge for fragt og ikke mindst betale moms når det lander i EU.
Alternativer til Door Gym og Iron Bar er også velkomne så længe de i praksis fungerer på samme måde.
På forhånd tak.
Tak for svaret.
Ja jeg vil prøve at følge P90X. Har du prøvet det og kan du fortælle om det er blot er amerikansk øregas eller om det virkelig holder? Jeg har kigget på wikipedia og P90X har ikke lige nogen criticism så det er jo umiddelbart en god ting.
Det er faktisk mest Door Gym/Iron bar jeg har problemer med at finde. De andre ting må bare også meget gerne kunne købes der, da jeg så vil kunne spare noget fragt.
Ja jeg vil prøve at følge P90X. Har du prøvet det og kan du fortælle om det er blot er amerikansk øregas eller om det virkelig holder? Jeg har kigget på wikipedia og P90X har ikke lige nogen criticism så det er jo umiddelbart en god ting.
Det er faktisk mest Door Gym/Iron bar jeg har problemer med at finde. De andre ting må bare også meget gerne kunne købes der, da jeg så vil kunne spare noget fragt.
Jeg følger kun to af programmerne: Ab Ripper X og Cardio X. Det er det eneste jeg kan lave herhjemme (nåja, og så er der yoga, men jeg er lidt træt af pilates, så yoga er nok værre). Jeg kunne godt tænke mig at prøve nogle af de andre programmer, men problemet er bare de ting som du selv efterlyser. Man kunne selvfølgelig lave det i centeret, men det er bare ikke helt nemt at have en video med synes jeg.
Jeg synes at Ab Ripper X er rigtig god - Cardio X er okay. Den er meget sjov hvis man er blevet træt af løbebånd og den slags.
Mere erfaring har jeg desværre ikke. Jeg har aldrig fulgt madplanerne.
Jeg synes at Ab Ripper X er rigtig god - Cardio X er okay. Den er meget sjov hvis man er blevet træt af løbebånd og den slags.
Mere erfaring har jeg desværre ikke. Jeg har aldrig fulgt madplanerne.
Tak for svaret. Jeg ser om det er noget der kan bruges.
Jeg regner heller ikke med at følge madplanerne da jeg bokser 2 gange om ugen så kommer tingene ikke helt til at passe alligevel, så P90X videoen er mest for inspiration/motivation de andre dage.
Jeg har nu fundet sådan en chin up bar som jeg ønsker mig på www.amazon.co.uk. Jeg vidste ikke at england havde en Amazon side. Det er sådan en her jeg har købt: http://www.amazon.co.uk/Medicarn-Door-Pull-exercis...
Løber op i 311,- inkl. forsendelse. Så finder jeg de andre ting i DK et sted.
Tak for svaret. Jeg ser om det er noget der kan bruges.
Jeg regner heller ikke med at følge madplanerne da jeg bokser 2 gange om ugen så kommer tingene ikke helt til at passe alligevel, så P90X videoen er mest for inspiration/motivation de andre dage.
Jeg har nu fundet sådan en chin up bar som jeg ønsker mig på www.amazon.co.uk. Jeg vidste ikke at england havde en Amazon side. Det er sådan en her jeg har købt: http://www.amazon.co.uk/Medicarn-Door-Pull-exercis...
Løber op i 311,- inkl. forsendelse. Så finder jeg de andre ting i DK et sted.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.