mboost-dp1

Hvor kan man købe spil?

Gå til bund
Gravatar #1 - jeldtoft
2. maj 2008 09:14
Min ven leder efter GTA4 NU. Og har ledt alle de populære steder såsom merlin, kvickly og føtex som ikke har nogen. Har desuden prøvet den lokale brugtspilspusher, men der var heller ikke resultat.

Så hvor kan man ellers købe det?
Gravatar #2 - buch
2. maj 2008 09:15
www.spilpriser.dk ?

Har i prøvet at ringe til el-giganten?
Gravatar #3 - jeldtoft
2. maj 2008 09:16
Det skal lige siges, at jeg bor i Skive.. Så max afstand er Viborg, Holstebro eller Thisted.
Gravatar #4 - buch
2. maj 2008 09:21
3 skrev:
Det skal lige siges, at jeg bor i Skive.. Så max afstand er Viborg, Holstebro eller Thisted.

Vil du have spillet, eller vil du ikke have det? ;)
Gravatar #5 - jeldtoft
2. maj 2008 09:22
Jeg synes nu det er en stor ting, at køre 50km for et spil :/ Jeg har lige prøvet Blockbuster uden held.
Gravatar #6 - jeldtoft
2. maj 2008 09:28
Det er vist umuligt at få fat i. Gamestop Viborg har 15 foruddbestillinger...
Gravatar #7 - Cloud02
2. maj 2008 09:41
EB games?
BO Bøger?
Fona?
Merlin?

Her er den til X360 i Viborg på dba http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annoncei...
Gravatar #8 - buch
2. maj 2008 09:51
Vi dropper lige fona, det er ikke det værd at byde sig selv at gå derind.
Gravatar #9 - slemmebirk
2. maj 2008 10:35
Jeg var d. 29 april i 9 forskellige butikker for at finde spillet, uden held.. Tvivler på det er til at finde pt. flere steder skriver de får spillet på lager igen d. 7 maj.

Coolshop.dk kan klart anbefales, havde selv forudbestilt spillet på deres side og fik det d. 30 april.. Havde blot glemt at jeg havde gjort det, derfor jeg løb lidt desperat rundt i 9 butikker d. 29. For fanden hvor følte jeg mig dum da jeg kom hjem og så en mail fra coolshop med beskeden om at mit spil var blevet afsendt.. :)
Gravatar #10 - Svindleren
2. maj 2008 19:11
så er det godt at vi har et enket styk.. men desværre buch du ved hvor :)
Gravatar #11 - DanaKaZ
2. maj 2008 19:55
buch er bare gnaven fordi der var en fona mand der viste hvor lidt buch ved om HD-fjernsyn ;-)
Gravatar #12 - buch
3. maj 2008 01:05
11 skrev:
buch er bare gnaven fordi der var en fona mand der viste hvor lidt buch ved om HD-fjernsyn ;-)

Næ, der blev jeg positivt overrasket :)

Det jeg er sur over, er en computer der har været til rep 7 gange, uden at have afhjulpet problemet og nægtet mig at få pengene tilbage.
Gravatar #13 - XorpiZ
3. maj 2008 01:11

OT:

Var den sag ikke blevet løst?
Gravatar #14 - buch
3. maj 2008 01:18
Jo forbrugerstyrelsen afgjorde at fona var i sin gode ret til at afvise at tage produktet retur, fordi jeg havde været for langsom til at indlevere det defekte produkt fra sidste gang jeg konstaterede det var defekt.

Så havde jeg ikke været så pisse træt af fona i aalborg, så havde jeg vundet sagen.

Men helt ærgligt, 7 reprationer uden et låneprodukt i mellemtiden med gennemsnintslige reprationstider på 6 uger- det lyder da ikke som god service, eller er jeg helt galt på den?
Gravatar #15 - gentox
3. maj 2008 08:12
Næh de har bollet dig i røven.
Og har nu retten til at kalde dig deres lille bitch, fra forbrugerstyrelsen :o)

Jeg ville heller ikke handle der længere, hvis jeg var dig.
Gravatar #16 - TullejR
3. maj 2008 09:28
#9: Jeg gik direkte ind i Bilka i Esbjerg efter vi var færdige på uni, og købte det. Endda til 400,- (de tabte penge på det..)

Det gælder bare om at vide hvor man skal købe den slags :-)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login