mboost-dp1
Hvor skal man købe kamera?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Hejsa :)
Jeg er blevet vældig inspireret af Vandfarve's tråd om køb af spejlreflekskamera. Så nu er beslutningen truffet! Jeg vil også have et spejlrefleks! Jeg har set mig meget lun på Canons EOS 450D.
kamerashop.dk har den til 4190kr: Canon EOS 450D m/18-55mm + Original Canon SLR samletaske, Sandisk Extreme III 8GB SDHC kort og ekstra batteri.
Det lyder som en fin pris, synes I ikke?
Jeg har søgt lidt efter tilbud, da jeg menes at have set dem i blandt andet bilka, men de har kun tilbud på 1000d og ikke 450d :(
Har I set den nogle steder til en bedre pris?
Jeg er desuden lidt forbeholden overfor kamerashop.dk da den ser meget lusket og sjusket ud... Nogle erfarringer?
/ Martin
Jeg er blevet vældig inspireret af Vandfarve's tråd om køb af spejlreflekskamera. Så nu er beslutningen truffet! Jeg vil også have et spejlrefleks! Jeg har set mig meget lun på Canons EOS 450D.
kamerashop.dk har den til 4190kr: Canon EOS 450D m/18-55mm + Original Canon SLR samletaske, Sandisk Extreme III 8GB SDHC kort og ekstra batteri.
Det lyder som en fin pris, synes I ikke?
Jeg har søgt lidt efter tilbud, da jeg menes at have set dem i blandt andet bilka, men de har kun tilbud på 1000d og ikke 450d :(
Har I set den nogle steder til en bedre pris?
Jeg er desuden lidt forbeholden overfor kamerashop.dk da den ser meget lusket og sjusket ud... Nogle erfarringer?
/ Martin
Jeg ved ikke med prisen (brug pricerunner) men jeg kontaktede GoDigital.dk ifbm, med et spørgsmål om en lagervare, og de svarede dagen efter om morgenen. Der er desuden flere steder på nettet hvor GoDigital.dk bliver anbefalet, også her på newz.dk (søg efter GoDigital)
Desuden, så er det jo som sådan lige meget om du bestiller kameraet i aften kl 21.30 end imorgen kl 9.30, hvor der sikkert ville være kommet et svar.. Butikken sender jo først varen ved 17 tiden..
Desuden, så er det jo som sådan lige meget om du bestiller kameraet i aften kl 21.30 end imorgen kl 9.30, hvor der sikkert ville være kommet et svar.. Butikken sender jo først varen ved 17 tiden..
Kamerashop.dk og kameerahuset.dk har jeg gode erfaringer med, men hold dig LANGT væk fra Pixmania, de røvrender folk konstant.
Jeg valgte GOdigital, og har lige bestilt kameraet her i morges.
Glæder mig meget til at komme til at lege med det!
Har også selv hørt flere ting om pixmania, af den dårlige slags. Og jeg er slet ikke bekendt med fotoverdenen, og ville derfor gerne lige have en anbefaling på en shop at købe det i.
Tak!
Glæder mig meget til at komme til at lege med det!
Har også selv hørt flere ting om pixmania, af den dårlige slags. Og jeg er slet ikke bekendt med fotoverdenen, og ville derfor gerne lige have en anbefaling på en shop at købe det i.
Tak!
Skulle ellers lige til at sige du skulle kigge på et brugt. Der er mange af dem der bliver solgt for en slik nu, grundet opdateringer til 50D, 550D eller lignende.
Jeg ved ikke hvorfor, men der er mange der tror at deres 2 generationer gamle 450D er guld værd. Derfor er det en af de kameraer det ikke kan betale sig at købe brugt.
At man kan spare 500kr i forhold til nyt, er ret irellevant når man ikke ved om lukkeren står af efter 100 billeder og der ingen garanti er tilbage.
At man kan spare 500kr i forhold til nyt, er ret irellevant når man ikke ved om lukkeren står af efter 100 billeder og der ingen garanti er tilbage.
Det kan være at du vil finde denne side nyttig. www.dxomark.com
Siden viser benchmarks over de forskellige kamerahuse's billedkvalitet og iso-performance samt forskellige specs.
Det kan være at du vil finde denne side nyttig. www.dxomark.com
Siden viser benchmarks over de forskellige kamerahuse's billedkvalitet og iso-performance samt forskellige specs.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.