mboost-dp1

Hvor tit sker det?

Gå til bund
Gravatar #1 - kasperd
2. jul. 2012 09:04
Hvornår har der sidst været en nyhed på newz som ikke fik en eneste kommentar?
http://newz.dk/microsoft-kan-nu-afvikle-linux-i-az...
Gravatar #2 - Systran
2. jul. 2012 10:49
Det skete rimelig tit på det sidste sponsorerede undersite, hvad var det nu det hed? Jeg er personlig aldrig på RAID1, og jeg tror ikke, der er nær så meget trafik som på hovedsiden.

Det sker nok også, når der er flere nyheder om det samme emne, som f.eks. "Nu er der kun en uge til release af XXXX" og "Nu er der kun 3 dage til release af XXXX".
Gravatar #3 - Cloud02
2. jul. 2012 10:57
Nyheden blev også postet på hovedsiden.
Jeg tror at årsagen er to-delt. Dels handler det om cloud som ikke rigtigt har rodfæstet sig i Danmark endnu, og dels er det en nyhed som i øvrigt ikke rigtigt lægger op til særligt meget diskussion.
Gravatar #4 - Mnc
2. jul. 2012 10:59
Undersite...? :P

http://newz.dk/user/edit/properties skrev:
[v] Nyheder fra alle sektioner

Blacklistede tags:
site:macnation
Gravatar #5 - Magten
2. jul. 2012 12:04
Jeg lagde godt mærke til det da jeg jeg tjekkede RAID1 her til morgen. Selv tjekker jeg ikke så tit RAID1.. Synes heller ikke jeg har set den nyhed i min RSS reader, men jeg kan tage fejl.
Gravatar #6 - arne_v
2. jul. 2012 17:36
Cloud02 (3) skrev:
og dels er det en nyhed som i øvrigt ikke rigtigt lægger op til særligt meget diskussion.

At MS vælger at understøtte Linux og at de vælger SUSE, Centos og Ubuntu burde nu nok kunne give anledning til et par bemærkninger.

Cloud02 (3) skrev:
Dels handler det om cloud som ikke rigtigt har rodfæstet sig i Danmark endnu,

Det er mit indtryk at der snakkes meget cloud i Danmark men at der ikke bruges ret meget cloud.

Men dem der interesserer sig for cloud og dem der debaterer på newz.dk har nok ikke så stort overlap.

Jeg har postet en del cloud artikel henvisninger på tagwall og der er generelt ikke meget interesse.
Gravatar #7 - kasperd
2. jul. 2012 19:25
arne_v (6) skrev:
Men dem der interesserer sig for cloud og dem der debaterer på newz.dk har nok ikke så stort overlap.
Jeg synes det er et interessant emne, og jeg diskuterer det gerne. Til gengæld har jeg nok en lidt anden holdning til hvilket niveau af dataintegritet man skal stræbe efter i cloud systemer end de fleste andre.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login