mboost-dp1
Hvorfor er Evade så sur?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Har lagt mærke til, at brugeren Evade har ratet en del af mine og andres indlæg som Flamebait, selvom de ikke umiddelbart virker som flamebait.
Det er vel bare at vente på at han har rated flere flamebait end relevant og *tada.wav* så er det problem løst.
Brug eventuelt din egen super karma til at rate ham vildt meget flamebait selv. BATTLE ON!
Brug eventuelt din egen super karma til at rate ham vildt meget flamebait selv. BATTLE ON!
Du kan også bare gøre som mig.. jeg googlede en der ratede mig flamebait og ringede til ham og skældte ham ud :)
#Evade
Øhm, MZ er ikke staff længere (Hvilket ikke har noget med denne sag at gøre), så MZ kan faktisk gøre, hvad han vil. Om det så er moralsk korrekt, er så en anden sag, men det har intet med hans tidligere status på sitet at gøre.
#Trylleklovn
Gider du uddybe det?! :)
Øhm, MZ er ikke staff længere (Hvilket ikke har noget med denne sag at gøre), så MZ kan faktisk gøre, hvad han vil. Om det så er moralsk korrekt, er så en anden sag, men det har intet med hans tidligere status på sitet at gøre.
#Trylleklovn
vandfarve (18) skrev:Øhm, MZ er ikke staff længere (Hvilket ikke har noget med denne sag at gøre), så MZ kan faktisk gøre, hvad han vil. Om det så er moralsk korrekt, er så en anden sag, men det har intet med hans tidligere status på sitet at gøre.
Jeg er tilgengæld staff og jeg har lige rated MZ, flamebait! Mwaha!
vandfarve (18) skrev:#Trylleklovn
Niks. :)
Du er da noget af en tøs. Jeg googlede en som havde ratet MIG flamebait, så fandt jeg hans adresse på krak, og tog ud til ham med en fjerkræsaks og noget æter, bedøvede ham og snuppede hans pegefinger.
Derefter tog jeg hjem til mig selv, loggede ind på min profil og ratede samtlige hans indlæg flamebait med hans egen pegefinger :D
Du er da noget af en tøs. Jeg googlede en som havde ratet MIG flamebait, så fandt jeg hans adresse på krak, og tog ud til ham med en fjerkræsaks og noget æter, bedøvede ham og snuppede hans pegefinger.
Derefter tog jeg hjem til mig selv, loggede ind på min profil og ratede samtlige hans indlæg flamebait med hans egen pegefinger :D
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.