mboost-dp1
hvorfor lagger den.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Hej newz jeg er begyndt og få et problem når jeg spiller Empire Earth 1 på nettet. Når vi siden 5 drenge og spiller sammen hjemme hos mig er det altid mig der bliver ventet på inde i spillet fordi den lagger hele tiden. Men nå vi sider hjemme hos os selv sker det sammen den stopper hele spillet hvad kan det skylles.
men når jeg spiller alene sker der ikke noget.
Nogle som kan hjælpe :D
men når jeg spiller alene sker der ikke noget.
Nogle som kan hjælpe :D
..Og du er sikker på Windows ikke pludselig er begyndt at opdatere sig selv, eller et eller anden program går online og "patter" på nettet?
Det lyder som om dit system kunne trænge til en optimering.
Fjern ikke kritiske programmer der automatisk starter op.
Slet midlertidige filer (Temp mapper, windows update mapper)
Slet alle filer i "windows/prefetch" mappen
Defragmenter system og spil drevet.
Fjern ikke kritiske programmer der automatisk starter op.
Slet midlertidige filer (Temp mapper, windows update mapper)
Slet alle filer i "windows/prefetch" mappen
Defragmenter system og spil drevet.
Jeg har på flere maskiner lavet en batch fil der sletter dem:
Kopier følgende tekst ind i notepad:
"Local Settings" skal udskiftes med "Lokale Indstillinger" på dansk windows.
Gem som for eksempel deltemp.bat (husk at vælge alle filer under gem)
Du kan så væge at køre den når du har lyst, ellerlægge den ind i start/alle programmer og start. Så kører den automatisk ved boot.
Hvis du så under boot, ikke vil have filerne slettet, holder du bare Shift nede under opstart.
Dettte script bruges helt på eget ansvar!
Kopier følgende tekst ind i notepad:
@ECHO OFF
cd %USERPROFILE%\Local Settings
rd TEMP /S /Q
md TEMP
cd %systemroot%
rd TEMP /S /Q
md TEMP
rd PREFETCH /S /Q
md PREFETCH
del *.log /Q
"Local Settings" skal udskiftes med "Lokale Indstillinger" på dansk windows.
Gem som for eksempel deltemp.bat (husk at vælge alle filer under gem)
Du kan så væge at køre den når du har lyst, ellerlægge den ind i start/alle programmer og start. Så kører den automatisk ved boot.
Hvis du så under boot, ikke vil have filerne slettet, holder du bare Shift nede under opstart.
Dettte script bruges helt på eget ansvar!
De virker begge to, så længe man husker % i begge ender af userprofile.
De virker begge to, så længe man husker % i begge ender af userprofile.
nu har jeg brugt Ccleaner i nogle dage men der er ikke sket end endring med at jeg lagger når jeg spille Empire Earth 1 på nettet kunne det skylles mit net eller kan det være spillet.
Dvs det lagger BÅDE når du spiller lokalt LAN (sammen med gutterne) og over Internettet?
Har du evt. mulighed for at prøve et andet netkort?
Har du evt. mulighed for at prøve et andet netkort?
nu har jeg prøvet med 3 bærbar på mit net og jeg lagger stadig. Kan det hjælpe hvis jeg prøver LAN isteden får WIFI.
som du selv skriver, så prøv med netkabel.. hvis det ikke hjælper, så pøv at hoppe på et netværk "ude" altså slet ikke dit net.
Så kan det tyde på at det er din rputer.. har samme problem med starcraft.. det lagger med min router, men når jeg er på andre, så køre det uden problemer.
som du selv skriver, så prøv med netkabel.. hvis det ikke hjælper, så pøv at hoppe på et netværk "ude" altså slet ikke dit net.
Så kan det tyde på at det er din rputer.. har samme problem med starcraft.. det lagger med min router, men når jeg er på andre, så køre det uden problemer.
ja det er nemlig lige det det sker kun hjemme hos mig selv men når jeg (låner) min nabos net kører det bare.
så skal du kontakte din udbyder og be om at få en anden model af routeren... :D har været for dovn så har ikke gjort det endnu... men ring og brok dig :D
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.