mboost-dp1

Hvorfor nogle mennesker:

Gå til bund
Gravatar #1 - Norrah
30. jun. 2009 08:28
Ikke skal forsøge at lave deres pc selv.

Jeg har lige fået en pc, som var blevet en smule ustabil..

Det første jeg lagde mærke til, ud over at der ikke var noget navn på den, var at den manglede halvdelen af sine skruer.
Så har vedkommende jo været smart, og selv fundet nogle skruer der ligner. Meen, der er det vigtigt at ligge mærke til at de ikke er "helt ens"

Med det sagt, når man så sætter dem i.. så bliver de jo hurtigt så satans stramme.. så man skal godt nok kæmpe for at få dem til at sidde i. Meeeen... nogle ting bør gøres med måde...
Gravatar #2 - milandt
30. jun. 2009 08:46
Send den da til TDWTF :) Priceless
Gravatar #3 - Clauzii
30. jun. 2009 09:01
Grineren :)

Jeg har lige (sidste uge) været henne at reparere volumen potentiometret på min KORG uX, der er noget sjask fra fabrikken af. Jeg havde ikke lige lagt mærke til at der var TO slags lange skruer, med ca. 3 mm. forskel. Jeg var LIGE ved at bore igennem forpladen, men nåede 'desværre' ikke de stormfulde højder der vises her :)

Og jeg har 'pillet' i hundredvis af apperater efterhånden. Man kan bare ikke tage højde for alt - altid ;)
Gravatar #4 - Cloud02
30. jun. 2009 09:10
instant win.

edit: jeg tror misfortod det med at der ikke var noget navn.
Gravatar #5 - KC
30. jun. 2009 09:12
Han har været heldig. Jeg havde en kammerat der lavede noget lignende det samme.

Probleme var bare at den lange skrue i dette tilfælde kon ned i bundkortet og kortsluttede det, den var selv sagt heller ikke helt stabil før jeg fik byttet skruerne om.
Gravatar #6 - Norrah
30. jun. 2009 10:45
#5 Den her reagere på tænd sluk knappen... en ud af 10 gange..
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login