mboost-dp1
Ich brauche mehr Spiele auf PS3
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Hejsa.
Som overskriften antyder er jeg på udkig efter flere spil til min nye PS3.
Har indtil videre købt samtlige spil på denne liste, med undtagelse af de to sportsspil. De siger mig ikke så meget.
Er der andre spil, jeg bare må have? Spil som Bioshock 1 og Killzone er også tilføjet listen allerede.
Som overskriften antyder er jeg på udkig efter flere spil til min nye PS3.
Har indtil videre købt samtlige spil på denne liste, med undtagelse af de to sportsspil. De siger mig ikke så meget.
Er der andre spil, jeg bare må have? Spil som Bioshock 1 og Killzone er også tilføjet listen allerede.
Min favoritliste:
PixelJunk Shooter
Super Stardust HD
Gravity Crash
Mushroom Wars
Battle Tanks
Comet Crash
Shatter
PixelJunk Eden
Supersonic Acrobatic Rocket-Powered Battle-Cars
flOw
Flower
PixelJunk Monsters
Crash Commando
Hmm... der var flere end jeg regnede med. De er listet i den rækkefølgen: Spillet sidst - listet først.
De er allesammen små billige spil på PSN, og der er demoer af de fleste af dem.
*EDIT*
Og så er der den næsten obligatoriske LittleBigPlanet, som er herregrineren at spille sammen med kammeraterne.
PixelJunk Shooter
Super Stardust HD
Gravity Crash
Mushroom Wars
Battle Tanks
Comet Crash
Shatter
PixelJunk Eden
Supersonic Acrobatic Rocket-Powered Battle-Cars
flOw
Flower
PixelJunk Monsters
Crash Commando
Hmm... der var flere end jeg regnede med. De er listet i den rækkefølgen: Spillet sidst - listet først.
De er allesammen små billige spil på PSN, og der er demoer af de fleste af dem.
*EDIT*
Og så er der den næsten obligatoriske LittleBigPlanet, som er herregrineren at spille sammen med kammeraterne.
#2: Tak for det, super liste. Dog ikke alle spillene som siger mig lige meget. Har været inde og checke PSN og de koster jo en slik, så det er bare om at få fyldt pladsen ud.
#3: God of War 3 skal jeg så absolut have, men det er jo ikke frigivet endnu. Bad Company 1 synes jeg var noget juks, og 2'eren er bestilt.
#3: God of War 3 skal jeg så absolut have, men det er jo ikke frigivet endnu. Bad Company 1 synes jeg var noget juks, og 2'eren er bestilt.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.