mboost-dp1

Idag er det kvindernes kampdag!

Gå til bund
Gravatar #1 - squad2nd
8. mar. 2009 12:29
...så til forsvar for os fyre

Men Are Better Than Women.com
Gravatar #2 - vandfarve
8. mar. 2009 12:59
Hvornår kommer der en mændenes kampdag? :P

[/flame]
Gravatar #3 - Daniel.S
8. mar. 2009 13:10
#1 Jebus christ en genial side:
"Do you know why wedding dresses are white? So the dishwasher will match the stove."
Gravatar #4 - Dreadnought
8. mar. 2009 13:24
Hvad så? Skal de så slås for føden i dag, eller hvad?
Gravatar #5 - Barkane
8. mar. 2009 13:24
vandfarve (2) skrev:
Hvornår kommer der en mændenes kampdag? :P

[/flame]

De andre 364 dage er mændenes kampdag :P
Gravatar #6 - siliankaas
8. mar. 2009 13:34
Hvorfor har kvinder overhovedet brug for en kampdag?

Jeg får sku da ikke drinks4free når jeg bevæger mig ud i natte livet ;-)
Gravatar #7 - squad2nd
8. mar. 2009 13:39
#6 Det er kun de negative ting der ønskes ligestilling om. De positive goder vil kvinderne naturligvis ikke have der bliver pillet ved! :)

Jeg går ind for ligestilling, og ønsker kvinderne i militæret. Jeg vil helst gå hjemme, og passe børn og spille Playstation 3 mens de andre kæmper en evt. krig.

Også ligestilling på fx. noget som 'Titanic', ikke noget med kvinder og børn først. Nej, mænd først! :-P
Gravatar #8 - siliankaas
8. mar. 2009 13:42
#7 Nemlig ja :D
Jeg kender (har hørt) om den del kvinder det tjener mere end jeg gør, så ligeløn går jeg også ind for!
Gravatar #9 - squad2nd
8. mar. 2009 14:00
Dick’s Top Ten Reasons MenAreBetterThanWomen.com

10. Men do not have Tourette Syndrome

I believe all women suffer from a mild and extremely localized form of Tourette Syndrome. The afflicted organ? Their tongues. That’s why women cannot shut their fucking mouths for ten seconds while adults are speaking around them. Their tongues are battling around in their mouths like drunken Vipers.

9. Men are not sponges

Women are social chameleons — or better yet: social vampires. Women walk into a situation and before you know it they’ve completely changed their wardrobe and mannerisms as if they’ve joined a fucking cult. Men are not sheep. Everyone knows the word for a female sheep is ewe, but what about the male word? There isn’t one because sheep is something men are not.

8. Women are racists

Women’s entire lives and social circles are based around hatred. Do they hate their boyfriends? Do they hate their wardrobe? Do they hate each other? Yes, yes and fuck definitely. Men don’t go in for that silly sort of nonsense. If we’re dissatisfied, we pick up and move out. Or we take our mighty man muscles and lift fucking mountains so the world looks exactly the way we want it to. Men do more world changing before 9:00 AM than any woman ever has done in her whole life.

7. Men live less than women

The last thing a society needs is a bunch of non-contributing members laying around and sucking all the juice from the young. Men know this so they blast off from birth like shooting man stars — burning out ten years faster, but setting the whole night ablaze with manness. Women just kind of lie around like big fat pigs in big fat puddles of shit. Congratulations women. You really earned those rights!

6. Men write illegibly

Writing is stupid and an ineffective way to communicate. Men know this so they don’t give a shit about handwriting things with big hoops and loops and squiggles and shit so aliens can read notes about remembering to pick up your birth control pills after 6th period from space.

5. Jesus was a man

Whether or not you believe in Jesus, there is one fact you can’t argue with: he was a man. No religion anywhere has ever put a woman in charge of shit. That’s called dogma — man-dogma — and it means men are better than women.

4. Men wear watches

Do you know why men wear watches? It’s because there’s a limited amount of time in the day and men need to know how much of it there is so they can efficiently allocate their man ass kicking for the day. Women don’t wear watches; they wear bracelets. Women wearing bracelets is like dropping a bus of retarded kids off in front of a taffy pulling machine. They can just stare for hours and never get bored.

A watch says, ‘Get up and go! Move your man ass and take care of your fucking man business!’ That’s why 60 minutes uses a ticking watch for its theme song. ‘Important shit is going down and we’re about to talk about it in a fucking fastidious manner, so get the fuck ready,’ says a ticking watch. A bracelet says, ‘You’re most likely ugly, but look at how much money you’re worth!’ What a joke.

3. Boys destroy things

The only thing that has ever lifted our species out of the trees where we came from is our ability to destroy. Take paper: the cornerstone of the modern world. That was invented because man wanted to destroy trees and beat them into pulp. How about nuclear power? Men invented that too. Men are natural destructors. We pop right out of the man-womb and start on a life-long tirade of progress by tearing down the Earth with our mighty, man-manly man-fists. Goddammit, that’s awesome!

2. Marriage is stupid

Marriage is 100% the fault of women. It was invented by men though! Did you know that? Marriage was invented because women were too busy whoring it out to fuck the only the guy who was paying their rent and feeding their fat asses French bon-bons every day. Men invented marriage as a way of telling women who they could and couldn’t fuck. Like everything else men have ever invented, it completely worked and worked way better than any man thought it would. Women became so indoctrinated by the man-invention of marriage that they’re fucking obsessed with it.

Marriage is still stupid. It’s a stupid game invented to entertain stupid minds and to teach basic lessons of fidelity that even invertebrates are born with.

1. Men have penises

When it comes to being a man, being quick at identifying problems is tantamount to fixing them. In fact it’s tantamount-ier. Having a penis — in other words looking like a man and having man parts — is a man’s way of telling other men, ‘Hey. Look at me. I’m a man. I won’t fuck up whatever it is that you’re trying to do. If you need some help, maybe ask me and I’ll see if I can lend a man-hand. It’s the least I could do to be fucking courteous.’

Men Are Better Than Women.
Gravatar #10 - laspe18
8. mar. 2009 14:05
Seriøst... kvinder der stadig kæmper for ligestilling, har jo fuldstændig fejlet. De har jo allerede vundet kampen! De invadere uddannelser, lederstillinger, sex markedet - ja alting.

Det er ikke ligestilling at kæmpe mere, nu er det bare, at sparke til folk der allerede ligger ned. ;-)
Gravatar #11 - vandfarve
8. mar. 2009 14:08
#9 Vi mangler *SÅ* meget en Awesome-rating!!!!1111oneoneone...
Gravatar #12 - terracide
8. mar. 2009 14:17
#10:
Fejlen ved ligestillignen mellem kønnene er at du ser ikke kvinder kæmpe for at blive brolæggere...det er kun når ligestilligen gavner kvinder at de synes den er OK.
Gravatar #13 - Corholio
8. mar. 2009 14:34

Sludder og vrøvl... kvinder kæmper ikke for at blive brolæggere, for de har allerede muligheden for at blive det. Hvis en person af hun-køn beslutter sig for at blive brolægger, så kan hun blive det!

Ligestilling har noget at gøre med lige ret til ting, og alle bør have lige ret til alting. Der bør ikke diskrimineres mellem mennesker pga. deres køn, alder, religion eller hudfarve.
Gravatar #14 - vandfarve
8. mar. 2009 14:35
Rent personligt finder jeg også, at det er dum ide at kæmpe for en fuldstændig ligestilling, koste hvad det koste vil.

Det er en underminering af menneskets (mændens) identitet, for hvor mange gange er der ikke blevet talt om de "vattede mænd, der ikke tør sige fra" eller "manglende på machomænd, som gør, hvad de vil"? Hvor længe har vi ikke talt om den identitetskrise, som mændene er i, og som mange kvinder har indrømmet og indset, at de er skyld i?

Desuden, hvis kønnene skulle være lige i alle aspekter 100%, så ville det også betyde, at kønne fysiologisk, biologisk og mentalt var fuldstændig ens, men guess what - det er vi ikke! Selvfølgelig skal vi have lige løn og lige behandling af kønnene, men jeg synes langt fra, at der er et problem, når der flere mænd på de tekniske skoler eller flere kvinder i børnehaverne, osv.

Mænd og kvinder tiltrækkes af forskellige aspekter i arbejdslivet, så hvorfor kan vi ikke bare acceptere det? Hvis mænd var så ivrige efter at blive pædagoger eller sygeplejersker, så ville de nok blive det - bare rolig. Det samme gør sig gældende for Folketingspolitikere og bestyrelsesmedlemmer, fordi jeg synes, at positiv særbehandling er en dårlig ide, der nemt kan blive et skråplan. Desuden, på vegne af kvinderne, så er positiv særbehandling det ultimative nederlag i mine øjne.

Heldigvis anerkender mange kvinder også dette, hvorfor jeg finder stor respekt for de kvinder, der går imod positiv særbehandling, for som de siger: "Jeg vil vælges, fordi jeg er et menneske - ikke fordi jeg er en kvinde!" Jatak, det respekterer jeg sgu!
Gravatar #15 - Magten
8. mar. 2009 14:42
Den dag jeg kan gå i byen, og betale lige så lidt for indgang forskellige steder, og være lige så ung som kvinderne.. Så kan de komme og snakke om ligestilling..

Som #10 siger så er det kun når det gavner dem der skal være ligestilling, så snart det er mændene der får noget ud af det, så skal de bare lukke røven og adlyde..
Gravatar #16 - siliankaas
8. mar. 2009 14:56
#14 Kan ikke være mere enig - man skal vælges på baggrund af kvalifikation og ikke køn

Gravatar #17 - milandt
8. mar. 2009 15:21
siliankaas (16) skrev:
#14 Kan ikke være mere enig - man skal vælges på baggrund af kvalifikation og ikke køn
Gælder det også kærester?
Gravatar #18 - siliankaas
8. mar. 2009 15:29
#17, det gør det vel så måske nok.. på en måde... eller... hmm, hvad ved jeg :D
Gravatar #19 - XERXES
8. mar. 2009 15:42
Hold kæft hvor I bitcher over ingenting! Det er søndag, og der er bold i TV'et, og kvinderne er ude af huset.....
Gravatar #20 - Zombie Steve Jobs
8. mar. 2009 16:24
Hold nu kæft med den der vattede mænd-snak. Det er da til at græde over, det er det værste jeg ved:
"buhu huu vi voksede op i 80'erne og fik ikke lov til at udfolde os og slås og være drenge så vi tåler ikke konfrontationer"
Hold da kæft, fede fisser, tag jer sammen og gør det, hævd jer i stedet for at skyde skylde på et eller andet tilfældigt. Jeg voksede sgu da også op i 1980'erne, tag jer sammen, tudeprinser, det er sgu da til grin.

Bah, det pisser mig virkelig gevaldigt af, at mænd tillader sig at være så svage. Kvinderne har fanneme fortjent at overtage universet, hvis mænd virkelig ser sig selv på den her måde. Mand op, ffs! Tag en tur i hæren, gå til boksning, start et slagsmål, hvad ved jeg, anything for at slippe for det her tuderi.

Kvinder skal have det samme i løn som mænd, IMO. Men der er sgu flere problemer for kvinde end bare de overfladiske og dem, som I tager fat i og brokker jer over i tråden.

Jeg vil anbefale "Det kallas kärlek" og eventuelt "Det kallas manshat", inden I hyler for meget om hvor små dillere I synes I har og hvor synd det er for mænd.
Gravatar #21 - squad2nd
8. mar. 2009 16:39

Du har fuldstændig skudt forbi.
Tråden handler om kvinder der tuder om ligestilling, ikke om mænd. Det er jo netop for at grine af hele konceptet, knægt! Vågn op! :)

Jeg synes du lød rimelig 'macho' og hardcore med dit 'tag en tur i hæren, gå til boksning eller start et slagsmål'... men så...:
Jeg vil anbefale "Det kaldes kærlighed"

HUH!!! Er forvirret. Er det en mini-bog der har fulgt med Femina, Joan Ørtings brevkasse eller et Daniel Steele drama?
Gravatar #22 - Zombie Steve Jobs
8. mar. 2009 16:48
Jeg refererede til #14
Det er en underminering af menneskets (mændens) identitet, for hvor mange gange er der ikke blevet talt om de "vattede mænd, der ikke tør sige fra" eller "manglende på machomænd, som gør, hvad de vil"? Hvor længe har vi ikke talt om den identitetskrise, som mændene er i, og som mange kvinder har indrømmet og indset, at de er skyld i?

Det er en omgang bullsheeet.

Du kunne jo google, men du har åbenbart travlt med at læse Femina, Joan Ørtings brevkasse og Daniel Steele, så kan godt forstå du ikke har tid.
Gravatar #23 - squad2nd
8. mar. 2009 16:54
#22 [url= Kaldes Kærlighed :)[/url]
Gravatar #24 - vandfarve
8. mar. 2009 17:12
#22 Rolig nu, Tanghaar. Hvis du tog det personligt, så skal jeg nok henvise dig til en psykolog, der kan behandle dine traumer...

Jeg refererer blot det, der netop diskuteres, som i visse kredse anses som et stort problem, og som man nemt kan problematisere. Personligt brokker jeg mig ikke over ovenstående, men man skal da være mere eller mindre underfrankeret, hvis man ikke kan se problemet i, at nogle vil en fuldstændig identitetsnedbrydende ligestilling kønnene imellem.

At du så har svært ved at se eller endsige forstå det, siger vel mere om dig end om mig.
Gravatar #25 - myplacedk
8. mar. 2009 18:11
Ligestilling? Joh, hvis ikke konceptet var så misforstået. Ideen er da god nok.

Det folk skal huske er, at vi er forskellige. Det giver forskellige muligheder, forskellige betingelser.

Tricket er at kende forskellen, og vide hvor vi er ens.

Fx: Min kæreste er mekaniker. Og det er klart mit indtryk, at hun er en god mekaniker.

Men hvis du insisterer, kan du da godt argumentere for at hun er en dårlig mekaniker. Fx. er hun ikke så god til ting, som kræver "brute force", rå muskelkraft. Så må hun bede om hjælp. M

På den anden side, så beder de andre altså også hende om hjælp. Fx. har hun mindre og mere smidige hænder. Dvs. hun kan gøre visse ting meget hurtigere, fordi hun ikke skal skille så meget ad.

Så hvis ligestilling betyder at hun kan blive mekaniker, thumbs up. Men hvis ligestilling betyder at hun skal lave præcist det samme som andre mekanikere, så har vi ikke opnået noget.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login