mboost-dp1

Idéer til en mandelgave

Gå til bund
Gravatar #1 - holmen
20. dec. 2007 13:20
Overskriften siger det meste.

Gaven skal kunne bruges af folk i alderen 16-67 år.
Det skal IKKE være en nørdet gave.

Alle forslag tages som udgangspunkt seriøse.
Gravatar #2 - milandt
20. dec. 2007 13:27
En marcipangris. Chokolade. Julesnaps.

Gaver der kan spises og drikkes kan bruges af de fleste :)
Gravatar #3 - trylleklovn
20. dec. 2007 13:28
En strap-on!
Gravatar #4 - milandt
20. dec. 2007 13:29
Hvad skal en mand med den?
Gravatar #5 - Bundy
20. dec. 2007 13:31
#4 : Få sin kæreste til at røvkneppe ham med den, hvad ellers?
Gravatar #6 - illishar
20. dec. 2007 13:31
Ikke-nørdede gave-forslag fra brugere på Newz?

* Slap! *

Nå ok, så lad gå:

Træ-pusle-ting. I ved, terninger og andre underlige samlesæt der tærrer på ens tålmodighed.

Skrabeloder ... kedeligt måske, men personligt elsker jeg at få den slags, da jeg selv nægter at købe dem.
Gravatar #7 - illishar
20. dec. 2007 13:34
CD'er med Julemusik. (Giver en god gnække-følelse for giveren, da denne gave, på trods af dens relevans, først kan bruges om ca. 1 år ... HA!)
Gravatar #8 - illishar
20. dec. 2007 13:34
Julepynt. (Samme gnække-følelse, som med jule-CD'erne.)
Gravatar #9 - illishar
20. dec. 2007 13:37
Nytårspynt og udstyr. (Ikke helt så godt som julepynt, da konceptet kvalitets-nytårspynt eller Georg-Jensen nytårspynt ikke er helt slået igennem endnu. Stadigvæk, en kvalitets-nytårs-hat kan da bruges af alle.)
Gravatar #10 - illishar
20. dec. 2007 13:40
Brætspil! (Meget pedagorisk gave, da denne jo kan bruges (og ofte også er brug for) umiddelbart efter at den er givet.)
Gravatar #11 - MiniatureZeus
20. dec. 2007 13:41
Jeg plejer at købe en plademarabue, binde en rød snor omkring og så er det min gave. Det er har to fordele:
1) Den er billig! (20 kr!)
2) Alle går efter den, og så kan man så bare gå efter de andre gaver, uden at være bange for at folk stjæler dem, da de meget hellere vil have en plade marabue, end 20 stykker Tofiffee!

Desuden, hvis man er rigtig ond og fingerfærdig, så kan man udskifte chokoladen med en træplade, som har lidt riller i (så det føles som chokolade)... Gjorde jeg sidste år, og var fandeme skægt at se min fætters fjæs da han åbnede den op, og se det var en skide træplade! Alt arbejdet værd!

#illishar: Hvorfor 5 forskellige indlæg, med 10 sek. mellemrum?? :)
Gravatar #12 - trylleklovn
20. dec. 2007 13:43
MARABOU ikke marabue.. ffs.
Gravatar #13 - illishar
20. dec. 2007 13:44
Bordbomber eller lignende ekstra-pynt til lejligheden. (Jeg har personligt god erfaring med at give den slags, som eksempelvis raflegaver til nytår. Hehe, alene tanken ... hæhæ. Bordbombe model 5000 på 3 kg! Kan nu oppynte op til flere rum på samme tid!. Åh ja, godt det ikke er mig der holder festen.
Gravatar #14 - illishar
20. dec. 2007 13:49
Flere poster med ideer? Ahm, mine tanker kører vist bare lidt i hak i dag. Lidt i stil med min comp :-/

Gimmicks-ting fra issenkræmmeren! I ved, eksempelvis fisk eller julemænd der synger. Blomster der danser o.s.v.
Oplagte mandelgaver (og alle hader at få dem).
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login