mboost-dp1
Idéer til en mandelgave
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Ikke-nørdede gave-forslag fra brugere på Newz?
* Slap! *
Nå ok, så lad gå:
Træ-pusle-ting. I ved, terninger og andre underlige samlesæt der tærrer på ens tålmodighed.
Skrabeloder ... kedeligt måske, men personligt elsker jeg at få den slags, da jeg selv nægter at købe dem.
* Slap! *
Nå ok, så lad gå:
Træ-pusle-ting. I ved, terninger og andre underlige samlesæt der tærrer på ens tålmodighed.
Skrabeloder ... kedeligt måske, men personligt elsker jeg at få den slags, da jeg selv nægter at købe dem.
Jeg plejer at købe en plademarabue, binde en rød snor omkring og så er det min gave. Det er har to fordele:
1) Den er billig! (20 kr!)
2) Alle går efter den, og så kan man så bare gå efter de andre gaver, uden at være bange for at folk stjæler dem, da de meget hellere vil have en plade marabue, end 20 stykker Tofiffee!
Desuden, hvis man er rigtig ond og fingerfærdig, så kan man udskifte chokoladen med en træplade, som har lidt riller i (så det føles som chokolade)... Gjorde jeg sidste år, og var fandeme skægt at se min fætters fjæs da han åbnede den op, og se det var en skide træplade! Alt arbejdet værd!
#illishar: Hvorfor 5 forskellige indlæg, med 10 sek. mellemrum?? :)
1) Den er billig! (20 kr!)
2) Alle går efter den, og så kan man så bare gå efter de andre gaver, uden at være bange for at folk stjæler dem, da de meget hellere vil have en plade marabue, end 20 stykker Tofiffee!
Desuden, hvis man er rigtig ond og fingerfærdig, så kan man udskifte chokoladen med en træplade, som har lidt riller i (så det føles som chokolade)... Gjorde jeg sidste år, og var fandeme skægt at se min fætters fjæs da han åbnede den op, og se det var en skide træplade! Alt arbejdet værd!
#illishar: Hvorfor 5 forskellige indlæg, med 10 sek. mellemrum?? :)
Bordbomber eller lignende ekstra-pynt til lejligheden. (Jeg har personligt god erfaring med at give den slags, som eksempelvis raflegaver til nytår. Hehe, alene tanken ... hæhæ. Bordbombe model 5000 på 3 kg! Kan nu oppynte op til flere rum på samme tid!. Åh ja, godt det ikke er mig der holder festen.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.