mboost-dp1
Impostor
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Jeg klikkede lidt rundt, og faldt over en blog med flere videoer af franskmanden Remi:
http://yabs.dk/2009/10/09/flere-klip-med-remi/
Klippet hvor han er med i en bodybuilder-konkurrence, og Rocky-klippet, står højt på min liste...!
...og jeg som troede jeg partout ikke brød mig om franske film, man bliver vist klogere hele livet! :)
http://yabs.dk/2009/10/09/flere-klip-med-remi/
Klippet hvor han er med i en bodybuilder-konkurrence, og Rocky-klippet, står højt på min liste...!
...og jeg som troede jeg partout ikke brød mig om franske film, man bliver vist klogere hele livet! :)
I skulle hellere tage og se [url= Annoying Devil[/url]
De Italienske af dem er dog ikke specielt gode.
De Italienske af dem er dog ikke specielt gode.
Hvis der er noget i skal se, så er det Negs Urban Sports fra Balls of Steel.
Det er fandme sjovt !:D
[url= Urban Sprinting[/url] - Ham der nakker ham til sidst i filmen, var en tidligere sikkerhedsvagt som havde sagt op dage forinden;)
[url= and dont run[/url]
[url= Bowl Off[/url]
[url= Speed Smoking[/url]
[url= My Ball[/url]
Det er nok noget af det sjoveste jeg har set :D
Det er fandme sjovt !:D
[url= Urban Sprinting[/url] - Ham der nakker ham til sidst i filmen, var en tidligere sikkerhedsvagt som havde sagt op dage forinden;)
[url= and dont run[/url]
[url= Bowl Off[/url]
[url= Speed Smoking[/url]
[url= My Ball[/url]
Det er nok noget af det sjoveste jeg har set :D
Remi kunne skam være sjov, men jeg kan ikke klare idioter der skal være sjove ved at ødelægge det for andre.
Han er da ikke slem til at ødelægge andres ting.
At smadre en hel butik, bare for at lave en happening, er imho ikke specielt sjovt.
Han er da ikke slem til at ødelægge andres ting.
At smadre en hel butik, bare for at lave en happening, er imho ikke specielt sjovt.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.