mboost-dp1

Ingen brugsanvisning - wtf, for en gangs skyld

Gå til bund
Gravatar #1 - Zombie Steve Jobs
2. dec. 2008 18:25
Der er lige kommet en USB-WLAN adapter med posten til damen. Jeg skal smide den på hendes spand.
Tjekker sgu lige brugsanvisningen, inden jeg går i gang. Det er første gang jeg nogensinde har gjort det, og så trækker det også lidt ud, mens hun laver noget æder.
Normalt plejer det at være:

1. Flå indpakning op,
2. plug in,
3. fail,
4. læs brugsanvisningen, hop til punkt 2.

Men der er ingen. En almindelig papkasse med noget karton med print på uden om. Inden i pakken er der en cd og under cd'en ligger adapteren. Mega stilet, på en eller anden måde.
Men ingen brugsanvisning - der plejer at være brugsanvisning med til selv de simpleste ting (alså, den ligger så på cd'en, men stadig)
Gravatar #2 - GormDK
2. dec. 2008 18:37
Tanghaar (1) skrev:
(alså, den ligger så på cd'en, men stadig)

I dag hang nøjlen til mit hus ikke hvor den skulle! (Den hang så 10 cm længere nede, men stadig!)
:-)
Gravatar #3 - GormDK
2. dec. 2008 18:40
Lidt mere konstruktivt end #2, så har jeg denne her side som bogmærke (men har aldrig brugt den), tror måske du kan finde en manual der også.
Gravatar #4 - Ronson ⅍
2. dec. 2008 18:51
Dejligt! Der er heldigvis flere der gør dette. Når de alligevel laver en cd så spar da det papir. Folk har vel alligevel en computer at putte den i, når de køber et stykke hardware til den?
Gravatar #5 - myplacedk
2. dec. 2008 20:45
Hvis du selv kan finde manuelen på CD'en, hvad er problemet så?

Hvis du ikke kan, så forstår du ikke manualen alligevel.
Gravatar #6 - Cloud02
2. dec. 2008 21:16
myplacedk (5) skrev:
Hvis du selv kan finde manuelen på CD'en, hvad er problemet så?

Hvis du ikke kan, så forstår du ikke manualen alligevel.
QFT
Gravatar #7 - Zombie Steve Jobs
3. dec. 2008 12:02
#5 at der altid plejer at være en manual med, selv til CF kort, jeg undrede mig bare over, at den ikke var der. Synes det er glimrende, det var sgu en lækker indpakning, ikke alt muligt materialespild og så videre.
Gravatar #8 - bbb2020
3. dec. 2008 12:08
Dejligt! Der er heldigvis flere der gør dette. Når de alligevel laver en cd så spar da det papir. Folk har vel alligevel en computer at putte den i, når de køber et stykke hardware til den?

Mener manden lige til den dag, hans cd/dvd læser går i stykker.
Gravatar #9 - myplacedk
3. dec. 2008 15:33
Bruger du rent faktisk den CD der følger med? Mine driver/manual-CD'er ligger stadig i den ubrudte emballage, i hvert fald de fleste af dem.
Jeg plejer at downloade nyeste version i stedet for. CD'en er kun en backup for det tilfælde, at nettet er nede, eller at producenten har en elendig service.
Gravatar #10 - Systran
3. dec. 2008 15:37
(8) skrev:
Mener manden lige til den dag, hans cd/dvd læser går i stykker.

Rigtige nørder (mennesker) har altid mere end en computer, og i hverfald mere end ét drev!

:)
Gravatar #11 - johanmw
3. dec. 2008 16:19
Er det ikke lang tid siden, at firmaer er begyndt at sende manualer med på driver cd'erne? Men velkommen til fagre nye verden så.
Gravatar #12 - myplacedk
3. dec. 2008 17:02
Joh, men der plejer da at være noget papir med alligevel. Mindst en lille lap, hvor der står at manualen er på CD'en.
Gravatar #13 - bbb2020
3. dec. 2008 21:13
Rigtige nørder (mennesker) har altid mere end en computer, og i hverfald mere end ét drev!
:)

Jeg er forviret.. Var det en formærmelse? Jeg har kun en pc med et drev, så jeg er altså ikke en nørd (menneske)...o.0
:-)
Gravatar #14 - Zombie Steve Jobs
3. dec. 2008 21:32
#11 kunne ikke komme på nettet - derfor jeg havde købt den wlan dims til hende :)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login