mboost-dp1
Ingen brugsanvisning - wtf, for en gangs skyld
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Der er lige kommet en USB-WLAN adapter med posten til damen. Jeg skal smide den på hendes spand.
Tjekker sgu lige brugsanvisningen, inden jeg går i gang. Det er første gang jeg nogensinde har gjort det, og så trækker det også lidt ud, mens hun laver noget æder.
Normalt plejer det at være:
1. Flå indpakning op,
2. plug in,
3. fail,
4. læs brugsanvisningen, hop til punkt 2.
Men der er ingen. En almindelig papkasse med noget karton med print på uden om. Inden i pakken er der en cd og under cd'en ligger adapteren. Mega stilet, på en eller anden måde.
Men ingen brugsanvisning - der plejer at være brugsanvisning med til selv de simpleste ting (alså, den ligger så på cd'en, men stadig)
Tjekker sgu lige brugsanvisningen, inden jeg går i gang. Det er første gang jeg nogensinde har gjort det, og så trækker det også lidt ud, mens hun laver noget æder.
Normalt plejer det at være:
1. Flå indpakning op,
2. plug in,
3. fail,
4. læs brugsanvisningen, hop til punkt 2.
Men der er ingen. En almindelig papkasse med noget karton med print på uden om. Inden i pakken er der en cd og under cd'en ligger adapteren. Mega stilet, på en eller anden måde.
Men ingen brugsanvisning - der plejer at være brugsanvisning med til selv de simpleste ting (alså, den ligger så på cd'en, men stadig)
Lidt mere konstruktivt end #2, så har jeg denne her side som bogmærke (men har aldrig brugt den), tror måske du kan finde en manual der også.
#5 at der altid plejer at være en manual med, selv til CF kort, jeg undrede mig bare over, at den ikke var der. Synes det er glimrende, det var sgu en lækker indpakning, ikke alt muligt materialespild og så videre.
Bruger du rent faktisk den CD der følger med? Mine driver/manual-CD'er ligger stadig i den ubrudte emballage, i hvert fald de fleste af dem.
Jeg plejer at downloade nyeste version i stedet for. CD'en er kun en backup for det tilfælde, at nettet er nede, eller at producenten har en elendig service.
Bruger du rent faktisk den CD der følger med? Mine driver/manual-CD'er ligger stadig i den ubrudte emballage, i hvert fald de fleste af dem.
Jeg plejer at downloade nyeste version i stedet for. CD'en er kun en backup for det tilfælde, at nettet er nede, eller at producenten har en elendig service.
#11 kunne ikke komme på nettet - derfor jeg havde købt den wlan dims til hende :)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.