mboost-dp1
Interessant, hvor mange IT-beføjelser, der tildeles politiet...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Bare lige til info saa er der tale om GPS anlaeg som oplyser foereren om hvor der er hastighedskontrol af politiet.
Det foregaar via TMC systemet og er meget udbredt i tyskland fx..
Saa det handler ikke om hvorvidt du koerer for staerkt, det handler om hvorvidt din GPS fortaeller dig hvor politiet staar.
Det foregaar via TMC systemet og er meget udbredt i tyskland fx..
Saa det handler ikke om hvorvidt du koerer for staerkt, det handler om hvorvidt din GPS fortaeller dig hvor politiet staar.
#5 Så vidt jeg ved har politiet i Danmark intet problem med, at folk sågar fortæller i radioen hvor de står, hele pointen er jo netop at få folk til at overholde fartgrænserne, hvilket de så i hvert fald gør der hvor politiet er.
Jeg mener at det var laser scannere der blev forbudte da de fik folk til at bremse voldsomt op når den gik igang. (Man har ikke specielt lang til fra den kan se laseren til laseren kan se dig...)
Politi radio scannere er fuldt lovlige i danmark, man må bare ikke videresende oplysningerne man får på den.
Jeg mener at det var laser scannere der blev forbudte da de fik folk til at bremse voldsomt op når den gik igang. (Man har ikke specielt lang til fra den kan se laseren til laseren kan se dig...)
Politi radio scannere er fuldt lovlige i danmark, man må bare ikke videresende oplysningerne man får på den.
Jeg har en kunde, som aktivt advarer ved kontroller: Han parkerer sin bil klods op og ned ad målevognen, så den ikke har frit udsyn til trafikken.
Hvis der ikke er mulighed for ovenstående, så sætter han et papskilt i ruden på en bil, der står lidt længere væk med teksten "Fartkontrol, 100 meter!"
Fantastisk :)
Hvis der ikke er mulighed for ovenstående, så sætter han et papskilt i ruden på en bil, der står lidt længere væk med teksten "Fartkontrol, 100 meter!"
Fantastisk :)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.