mboost-dp1
Internet Myter på Discovery
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Hej guys,
Jeg har hørt at der findes et program på Discovery Channel der skulle undersøge internet myter, altså checke efter hvilke der reelt set ikke er fake. Jeg har i midlertid ikke kunne finde nogle information om dette prgoram. Kan i hjælpe mig med et par links eller lignende?
Jeg har hørt at der findes et program på Discovery Channel der skulle undersøge internet myter, altså checke efter hvilke der reelt set ikke er fake. Jeg har i midlertid ikke kunne finde nogle information om dette prgoram. Kan i hjælpe mig med et par links eller lignende?
Det program er SÅ ringe, og det er kvaliteten af discoverys programmer efterhånden også.. Der er jo stortset kun spæk og krom på sendefladen (Fede mennesker der pimper motorcykler) bah.
I det der internettets myter brugte de i en af episoderne halvdelen af programmet på at konstatere at et fly der landede med en vinge var et fjernstyret fly, mens det var så tydeligt at det var lavet med CGI.. Til grin!
videon jeg omtaler er den her
I det der internettets myter brugte de i en af episoderne halvdelen af programmet på at konstatere at et fly der landede med en vinge var et fjernstyret fly, mens det var så tydeligt at det var lavet med CGI.. Til grin!
videon jeg omtaler er den her
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.