mboost-dp1
It’s Clear Now Why Microsoft Released Surface
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
http://www.aidanfinn.com/?p=13674
Man kan kun give ham ret i det står skidt til med Windows 8/RT enheder der rent faktisk kan købes og ikke bare er "coming soon".
Jeg har snakket med et par stykker fra Fona/Elgiganten og de forventer ikke at have noget særligt (altså andet end kedelige laptops) i butikkerne før om nogle uger.
Man kan kun give ham ret i det står skidt til med Windows 8/RT enheder der rent faktisk kan købes og ikke bare er "coming soon".
Jeg har snakket med et par stykker fra Fona/Elgiganten og de forventer ikke at have noget særligt (altså andet end kedelige laptops) i butikkerne før om nogle uger.
Tja... Det var vel næsten nødvendigt at MS selv tog chancen på deres eget OS før andre var villige til at satse. For mig at se skal de vel overhovedet være heldige at der er andre der gider producere tablets med win8 før de selv har vist at der er penge at lave på den slags.
Bestemt, det er jo et helt nyt marked for dem.Hubert (2) skrev:Tja... Det var vel næsten nødvendigt at MS selv tog chancen på deres eget OS før andre var villige til at satse. For mig at se skal de vel overhovedet være heldige at der er andre der gider producere tablets med win8 før de selv har vist at der er penge at lave på den slags.
Men jeg synes det er underligt Samsung mf. ikke har deres modeller til salg fra start af. De er jo udviklet og det hele, så det er da bare at få sprøjtet dem ud :)
Jeg er fandme spændt på hvad Surface Pro kommer til at koste. Jeg er ivrig efter at komme af med min PC.
Oh! det er en farlig vej Acer går (jf. #3).
Hvis det går godt for Microsofts Surface tablet, vil de have svært ved at komme ind og kapre kunder, da mange i så fald allerede vil have købt en Surface og går det dårligt for Surface tabletten vil de få svært ved at få momentum i salget af deres egen tablet, da mange brugere så vil være tilbageholdende med tablets med Windows 8 på, eller fordi brugerne så har købt andre tablets.
De skulle hellere gå ind og skabe momentum i salget af Windows Tablets, ved at give forbrugerne så stort et udvalg som mulig.
Hvis det går godt for Microsofts Surface tablet, vil de have svært ved at komme ind og kapre kunder, da mange i så fald allerede vil have købt en Surface og går det dårligt for Surface tabletten vil de få svært ved at få momentum i salget af deres egen tablet, da mange brugere så vil være tilbageholdende med tablets med Windows 8 på, eller fordi brugerne så har købt andre tablets.
De skulle hellere gå ind og skabe momentum i salget af Windows Tablets, ved at give forbrugerne så stort et udvalg som mulig.
Men det gælder jo så kun Windows RT :)Hubert (5) skrev:Magten (4) skrev:Bestemt, det er jo et helt nyt marked for dem.
Men jeg synes det er underligt Samsung mf. ikke har deres modeller til salg fra start af. De er jo udviklet og det hele, så det er da bare at få sprøjtet dem ud :)
Se #3. :)
Jeg tænker generelt for Windows 8/RT og laptops, AIO PC'er, tablets, desktops. Jeg kan ikke helt finde ud af hvordan det står til i USA, men her i EU er der jo næsten ingenting til salg udover almindelige kedelige laptops der ikke understøtter de nye gestures fx.
Magten (8) skrev:Men det gælder jo så kun Windows RT :)Hubert (5) skrev:Magten (4) skrev:Bestemt, det er jo et helt nyt marked for dem.
Se #3. :)
Jeg tænker generelt for Windows 8/RT og laptops, AIO PC'er, tablets, desktops. Jeg kan ikke helt finde ud af hvordan det står til i USA, men her i EU er der jo næsten ingenting til salg udover almindelige kedelige laptops der ikke understøtter de nye gestures fx.
Min kommentar var sådan helt generelt og ikke kun minded på RT.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.