mboost-dp1

iTunes Digital Copy (US)

Gå til bund
Gravatar #1 - Norrah
2. dec. 2008 17:02
Jeg har fået en film fra USA, med en såkaldt digital kopi med, som man kan overføre til sit iTunes. Ideen er at min iPhone så kan havde filmen med.
Eneste ulempe er at det kræver en amerikansk account der kræves for at aktivere(dekryptere) filen. Og det eneste andet sted det også eksistere er i UK, hvor man så får en UK kupon kode.

Jeg ejer sjovt nok ikke en Amerikansk adresse, og kreditkort. Og kan derfor ikke oprette en amerikansk bruger.
Derfor kan jeg ikke køre filerne.

Hvis man ændre den fra .file til .m4v så er filen godkendt, starter dog ikke og den kommer med DRMi fejl i vlc. Og ændre man den til .m4a så bliver den importeret i iTunes, men så skal den aktiveres til en konto. Og det kan jeg ikke.

Nogen der kender et fiks? Jeg har aktiverings koden, og det er ikke brugt.
Gravatar #2 - Happy-Cheese
2. dec. 2008 17:37
dunne kunne jo fjerne DRM beskyttelsen?:) fatter ik helt om det er der du vil hen, men her et et godt gratis lovligt og altmugligt program som kan fjerne DRM beskyttelse fra musik og film:
http://tunebite.en.softonic.com/

Det tager vist noget kortere tid at fjerne DRM beskyttelsen hvis du køber det,, men det koster jo penge :)
Gravatar #3 - Fjolle
2. dec. 2008 17:39
Køb et amerikansk gavekort til itunes.
Gravatar #4 - Norrah
4. dec. 2008 16:15
#2 BiteTunes virker kun hvis man i forvejen er i stand til at afspille det. Heldigt jeg ikke købte lortet :D
Gravatar #5 - Happy-Cheese
4. dec. 2008 19:54
øhh nej nej nej... Du ved godt det hedder TuneBite ik? og nej ellers ville der jo ikke være nogen fidus i det!
Gravatar #6 - Norrah
4. dec. 2008 23:22
Enlighten me.
Gravatar #7 - Norrah
5. dec. 2008 16:46
Nu er jeg kommet så langt at jeg kan køre Wmv filen.
Men jeg har lidt svært ved at få filen over i iTunes.
Kunne self. bruge Tunebites. Men nogen der kender et gratis program?
Gravatar #8 - Happy-Cheese
5. dec. 2008 21:10
Tunebite er gratis.. hvad har du imod mig?
Gravatar #9 - Norrah
5. dec. 2008 21:33
#8 Nej...
Det er en demo..
Som max ripper nogle minutter...
Det kan jeg ikke bruge til WALL-E da den vare 92min.

Og det er allerede holdt op med at virke... en formatering og filen stoppede med at virke.
Gravatar #10 - Norrah
10. dec. 2008 13:35
#8 så har jeg købt dit program... glad nu?
Gravatar #11 - Happy-Cheese
12. dec. 2008 16:05
seriøst har du købt det? :) hvad kostede det?
Ja så er jeg vel glad :D
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login