mboost-dp1
iTunes Digital Copy (US)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Jeg har fået en film fra USA, med en såkaldt digital kopi med, som man kan overføre til sit iTunes. Ideen er at min iPhone så kan havde filmen med.
Eneste ulempe er at det kræver en amerikansk account der kræves for at aktivere(dekryptere) filen. Og det eneste andet sted det også eksistere er i UK, hvor man så får en UK kupon kode.
Jeg ejer sjovt nok ikke en Amerikansk adresse, og kreditkort. Og kan derfor ikke oprette en amerikansk bruger.
Derfor kan jeg ikke køre filerne.
Hvis man ændre den fra .file til .m4v så er filen godkendt, starter dog ikke og den kommer med DRMi fejl i vlc. Og ændre man den til .m4a så bliver den importeret i iTunes, men så skal den aktiveres til en konto. Og det kan jeg ikke.
Nogen der kender et fiks? Jeg har aktiverings koden, og det er ikke brugt.
Eneste ulempe er at det kræver en amerikansk account der kræves for at aktivere(dekryptere) filen. Og det eneste andet sted det også eksistere er i UK, hvor man så får en UK kupon kode.
Jeg ejer sjovt nok ikke en Amerikansk adresse, og kreditkort. Og kan derfor ikke oprette en amerikansk bruger.
Derfor kan jeg ikke køre filerne.
Hvis man ændre den fra .file til .m4v så er filen godkendt, starter dog ikke og den kommer med DRMi fejl i vlc. Og ændre man den til .m4a så bliver den importeret i iTunes, men så skal den aktiveres til en konto. Og det kan jeg ikke.
Nogen der kender et fiks? Jeg har aktiverings koden, og det er ikke brugt.
dunne kunne jo fjerne DRM beskyttelsen?:) fatter ik helt om det er der du vil hen, men her et et godt gratis lovligt og altmugligt program som kan fjerne DRM beskyttelse fra musik og film:
http://tunebite.en.softonic.com/
Det tager vist noget kortere tid at fjerne DRM beskyttelsen hvis du køber det,, men det koster jo penge :)
http://tunebite.en.softonic.com/
Det tager vist noget kortere tid at fjerne DRM beskyttelsen hvis du køber det,, men det koster jo penge :)
øhh nej nej nej... Du ved godt det hedder TuneBite ik? og nej ellers ville der jo ikke være nogen fidus i det!
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.