mboost-dp1

Itunes springer alle mine sange over :s

Gå til bund
Gravatar #1 - Imperial
15. apr. 2010 19:07
Hej Newz.

I dag stødte jeg på et wierd problem. Når jeg starter Itunes, og starter en sang så springer den sangen over og går til den næste som den også springer over. Dette fortsætter den med indtil den når toppen af spillelisten :s

Mærkeligt nok, så kan jeg godt starte musikken fra toolbaren uden at den gør det. Men så snart jeg åbner itunes så gør den det igen.

Jeg har prøvet at opdatere, slette og installere igen, genstartet computeren 100 gange efterhånden, og installeret ældre versioner af itunes men NEJ! Stadig sammen problem : (

What the fuck? HJÆLP! :D
Gravatar #2 - Colapusheren
15. apr. 2010 19:17
Og du har ikke flyttet musikken til en anden destination?
Gravatar #3 - Imperial
15. apr. 2010 19:19
Colapusheren (2) skrev:
Og du har ikke flyttet musikken til en anden destination?

Nej den har hele tiden ligget i min "My Music" mappe O.o Altså den der standard musik mappe :)
Gravatar #4 - Colapusheren
15. apr. 2010 19:21
Well, endnu en grund til at hade iTunes! :)
Gravatar #5 - Imperial
15. apr. 2010 19:24
Colapusheren (4) skrev:
Well, endnu en grund til at hade iTunes! :)

Hvad skal jeg ellers bruge xD Jeg synes at Itunes har det mest brugervenlige GUI :D Winamp og WMP er alt for rodet IMO xD
Gravatar #6 - Colapusheren
15. apr. 2010 19:35
Winamp er da herre yndlings!! Bare luk alt andet end playlisten og afspilleren? :)
Gravatar #7 - Imperial
15. apr. 2010 19:44
Colapusheren (6) skrev:
Winamp er da herre yndlings!! Bare luk alt andet end playlisten og afspilleren? :)

Hmm, kunne der være noget om xD
Gravatar #8 - Spiderboy
15. apr. 2010 19:44
Jeg bruger MediaMonkey og den er jeg rigtig glad for.
Gravatar #9 - Colapusheren
15. apr. 2010 19:46
Afspiller og playliste med "city night" colortheme .. Det virker! Og total god søge- og køfunktion Winamp har :)
Gravatar #10 - Niklas H
15. apr. 2010 19:47
Imperial (1) skrev:
Når jeg starter Itunes, og starter en sang så springer den sangen over og går til den næste som den også springer over. Dette fortsætter den med indtil den når toppen af spillelisten :s

Du må ha' noget meget dårligt musik, når ikke engang din computer gider høre på det.
Gravatar #11 - Makey
15. apr. 2010 20:32
Prøv at finde dine musikfiler, kopier dem ind i en ny mappe du kalder "JKtA" i f.eks. dokumenter. Så åbner du iTunes, sletter alt din musik fra iTunes biblioteket (ikke computeren) tilføjer alle musikfilerne igen, nu fra deres nye destination og ser om det ikke virker. Du må selv bestemme om du vil lade iTunes holde styr på dine musikfiler eller ej.
Gravatar #12 - Du3-
16. apr. 2010 06:20
#1 Lige til venstre for dine sange er der en lille boks, hvor der (Burde være) er en firkant med et lille flueben i.. Dette flueben mangler muligvis ved de sange der mangler :-P Blot en tanke :)
Gravatar #13 - Imperial
16. apr. 2010 07:14
Du3- (12) skrev:
#1 Lige til venstre for dine sange er der en lille boks, hvor der (Burde være) er en firkant med et lille flueben i.. Dette flueben mangler muligvis ved de sange der mangler :-P Blot en tanke :)

Hmm jeg prøver lige og tjekke xD
Gravatar #14 - Hvid ost
16. apr. 2010 11:33
måske skyldes det ved at opdatere windows op.
lad være med opdatere og tænd aldrig virusskanner,
for det kræver stort arbejde der kan få computere for
meget at svede for.

Peace
Gravatar #15 - Chewy
16. apr. 2010 11:36
@14
Det er da nok det dårligste haiku jeg nogensinde har set ;-)
Gravatar #16 - Kris
16. apr. 2010 13:47
Imperial (5) skrev:
Hvad skal jeg ellers bruge xD Jeg synes at Itunes har det mest brugervenlige GUI :D Winamp og WMP er alt for rodet IMO xD

Rythmbox. Den virker meget bedre og har næsten samme GUI som Itunes.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login