mboost-dp1

Jailbreak er live bitches! Suck it Jobs, din fascist...

Gå til bund
Gravatar #1 - themuss
3. maj 2010 18:13
Gravatar #2 - themuss
3. maj 2010 21:12
http://spiritjb.com/

http://rapidshare.com/files/382868266/Spirit.exe

den fra rapidshare virker fint, har lige kørt den her. kør med win95/98-kompatibilitet hvis du kører win7.
Gravatar #3 - sissy
3. maj 2010 21:18
Hvorfor køber du så hans ting hvis du hader ham så meget???
Gravatar #4 - zin
4. maj 2010 08:15
#1+2: Own'd by #3.
Gravatar #5 - Magten
4. maj 2010 09:31
sissy (3) skrev:
Hvorfor køber du så hans ting hvis du hader ham så meget???
Fordi enhederne i sig selv er geniale nok, når man ikke er underlagt Apple's magtliderlighed..
Gravatar #6 - zin
4. maj 2010 10:10
#5: Har man sagt A, må man også sige B. Mao. har man sagt Apple må man også sige ja til at Steve må stikke sin fede i dit øre.
Gravatar #7 - themuss
4. maj 2010 16:13
#6 Det er jo netop IKKE det man må, når der er jailbreak...

Feks kan jeg selv bestemme om jeg vil backgrounde applikationer. Jeg kan selv bestemme hvordan ordbogen skal opføre sig... Et swipe og så er jeg fremme ved brightness-kontrollen.. osv osv.

De små ting du ved...

Gravatar #8 - vandfarve
4. maj 2010 20:55
ZiN (6) skrev:
#5: Har man sagt A, må man også sige B. Mao. har man sagt Apple må man også sige ja til at Steve må stikke sin fede i dit øre.

Hvorfor lade sig begrænse?

Af alle übergeeks, der findes på dette site, så burde du da vide og leve for som det eneste meningsfulde i sit liv (!), at man altid (læs: ALTID) tweaker sine ting, om man så køber overclocket strøm fra JAAS for at få ristet sine krydderboller dobbelt så hurtigt om morgenen, eller om man bygger en gammel Beetle om til en rackserver.
Gravatar #9 - zin
4. maj 2010 21:08
#7+8: Det kommer an på bekostningerne ved at "tweake" (chokolademuss læs: jailbreake). I dette tilfælde vil jeg vove den påstand at jailbreaking vil forårsage at garantien bortfalder din iPhone (selvom det ikke er ulovligt). Hvis garantien bortfalder mister din iPhone værdi i meget høje proportioner. Så vil jeg hellere købe et produkt som virker som jeg gerne vil have det uden at bryde den garanti, og samtidig støtte firmaer jeg ikke mener er helt moralsk korrupte.
Bemærk at denne holdning kun er kommet ud efter Apple og Jobbie's seneste opførsel de sidste par måneder; Før havde jeg været gloende enig med chokoladekagen. Mmm. Chokolade.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login