mboost-dp1

Jeg er Bill Gates

Gå til bund
Gravatar #1 - holmen
1. feb. 2008 21:22
Der er egentlig ikke noget at diskutere, jeg er den rigtige Bill Gates.
Gravatar #2 - zin
1. feb. 2008 22:17
#1: Det kan du ikke være, for det er jeg også.
Gravatar #3 - Cloud02
1. feb. 2008 22:26
Kan du dokumentere det?
Gravatar #4 - gentox
1. feb. 2008 22:34
Synes det er mere interessant at Bill Gates kan tale dansk, end at han åbenbart også går under navnet Holmen.
Plus at fødselsdatoen 16 Dec. '86, passer rigtigt dårligt til Gates.
Gravatar #5 - engfeh
1. feb. 2008 22:41
Fra Bill's profil:

Megadeth
Hatesphere
Slayer
Arch Enemy
Illdisposed
Apocalyptica
Rage
Blood For Blood
Primal Fear
Burden Of Grief
Venom
Damageplan
Hammerfall
Den Danske Mafia
Judas Priest
Iced Earth
Panzerchrist
Unspoken
Rob Zombie
Six Feet Under
Stormwarrior
Dreamevil
Strapping Young Lad
Dragonforce

Den er god nok, det er ham!
Gravatar #6 - The-Lone-Gunman
1. feb. 2008 22:56
Developers! Developers! Developers! Developers! Developers! Developers! Developers! Developers! Developers! Developers! Developers! Developers! Developers! Developers! Developers! Developers! Developers! Developers! Developers! Developers! Developers! Developers! Developers! Developers! Developers! Developers! Developers! Developers! Developers! Developers! Developers! Developers! Developers! Developers! Developers! Developers! Developers! Developers! Developers! Developers! Developers! Developers! Developers! Developers! Developers! Developers! Developers! Developers! Developers! Developers! Developers! Developers! Developers! Developers! Developers!
Developers! Developers! Developers! Developers! Developers! Developers! Developers! Developers! Developers! Developers! Developers! Developers! Developers! Developers! Developers! Developers! Developers! Developers! Developers! Developers! Developers! Developers! Developers! Developers! Developers! Developers! Developers! Developers! Developers! Developers! Developers! Developers! Developers! Developers! Developers! Developers! Developers! Developers! Developers! Developers! Developers! Developers! Developers! Developers! Developers! Developers! Developers! Developers! Developers! Developers! Developers! Developers! Developers! Developers! Developers!

Kan du gætte hvem jeg er?
Gravatar #7 - themuss
2. feb. 2008 06:58
#6 med strapon så er den helt perfekt.
Gravatar #8 - Kisbye
2. feb. 2008 08:08
Kan jeg låne 100 kr? du får dem igen på mandag.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login