mboost-dp1
Jeg er fandeme underlig fordi...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
... jeg lige har været nede og handle ind i Dagli' brugsen med dette overskæg påmonteret...!
Har købt det fra dealextreme.com til omkring 10 kr. eller noget for 12 ialt! De er for seje!
(Fortsæt tråden)
Har købt det fra dealextreme.com til omkring 10 kr. eller noget for 12 ialt! De er for seje!
(Fortsæt tråden)
Ja det er selvstudium via de guides jeg nu kan finde rundt omkring på nettet. Og det er hele pakken - både mundtligt og skriftligt.
Derudover kender jeg en iraner her i Aalborg, samt chatter med et par iranere i Iran, som jeg engang i mellem stiller spørgsmål til, men det er primært nettet, jeg bruger.
Jeg har intet formål med det overhovedet. Det er kun en hobby, som jeg laver "for sjov". Derfor er jeg underlig. ;-)
PS: من كمي فارسي صهبت كردم ;-)
Ja det er selvstudium via de guides jeg nu kan finde rundt omkring på nettet. Og det er hele pakken - både mundtligt og skriftligt.
Derudover kender jeg en iraner her i Aalborg, samt chatter med et par iranere i Iran, som jeg engang i mellem stiller spørgsmål til, men det er primært nettet, jeg bruger.
Jeg har intet formål med det overhovedet. Det er kun en hobby, som jeg laver "for sjov". Derfor er jeg underlig. ;-)
PS: من كمي فارسي صهبت كردم ;-)
Jeg er underlig, fordi jeg sammen med en lille gruppe udviklere, er ved at forke Syllable.
Og det gør mig nok ikke mindre underlig, at det var mig der tog initiativet til dette vanvittige project...
Og det gør mig nok ikke mindre underlig, at det var mig der tog initiativet til dette vanvittige project...
GormDK (8) skrev:#7
Jeg kunne ikke være mere enig ^^
Bortset fra at du oversætter fra arabisk til dansk - ikke fra persisk, som det var jeg skrev. Det er 2 forskellige sprog, ligesom dansk og svensk. De har ikke engang helt det samme alfabet.
Men hvis du vil vide hvad der står, så står der "Jeg snakker en smule persisk".
RHO (9) skrev:@7 > Nå ja, ville gerne lærer Arabisk/tunesisk også for hyggens skyld + kender et par stykker dernede af og Fransk er alt for Unørdet at lærer så tænkte det andet kunne være sejt...
Jeg glemte helt at svare dig. Det er også ganske skægt og hygsomt at lære et helt anderledes sprog, men arabisk er vanvittigt svært. Persisk er i forvejen vanskeligt for en vesterlænding at lære (i forhold til vestlige sprog som f.eks. tysk, fransk eller spansk), men arabisk er meget, meget mere kompliceret end persisk.
Jeg kender ikke nogen gode sider til dig. Jeg bruger www.easypersian.com som kun er til persisk. Den er til gengæld rigtig god - den er målrettet til vesterlændinge.
Jeg er slet ikke underlig, jeg er bare helt normal... nogen skal jo skille sig ud af mængden af alle i mærkelige mennesker XD
Tjaa, nu er det jo godtnok ikke pænt at tale negativt om andre, men bossen er for svag, og den næstkommanderende har en skrue løs. Sidstnævnte er fanatisk REBOL tilhænger, og hver gang en eller anden ville lave noget af det der manglede, så fik de besked på at de absolut ikke måtte gøre det på den mest fornuftige måde, da det ikke passede sammen med hans REBOL planer. Igennem flere måneder skød han det ene project efter det andet ned, hvilket mildest talt ikke virkede motiverende på udviklerne (der i forvejen ikke var for mange af).
Samtidig havde han meget travlt med at folk skulle vælge løsninger der også kunne bruges på det Linux baserede Syllable Server.
Tilføj dertil nogle lidt for højtflyvende foretningsplaner, der antager at hele verdenen ”kommer til fornuft”, og skifter fra Linux/UNIX til Syllable Server.
Som et direkte resultat af den fjentlige holdning til udviklerne har Syllable stortset stået stille i over et år.
I dag har vi 8 udviklere, hvor min. halvdelen kan forventes at bidrage med kode i større mængder (og har allerede gjort det).
Tjaa, nu er det jo godtnok ikke pænt at tale negativt om andre, men bossen er for svag, og den næstkommanderende har en skrue løs. Sidstnævnte er fanatisk REBOL tilhænger, og hver gang en eller anden ville lave noget af det der manglede, så fik de besked på at de absolut ikke måtte gøre det på den mest fornuftige måde, da det ikke passede sammen med hans REBOL planer. Igennem flere måneder skød han det ene project efter det andet ned, hvilket mildest talt ikke virkede motiverende på udviklerne (der i forvejen ikke var for mange af).
Samtidig havde han meget travlt med at folk skulle vælge løsninger der også kunne bruges på det Linux baserede Syllable Server.
Tilføj dertil nogle lidt for højtflyvende foretningsplaner, der antager at hele verdenen ”kommer til fornuft”, og skifter fra Linux/UNIX til Syllable Server.
Som et direkte resultat af den fjentlige holdning til udviklerne har Syllable stortset stået stille i over et år.
I dag har vi 8 udviklere, hvor min. halvdelen kan forventes at bidrage med kode i større mængder (og har allerede gjort det).
Spiderboy (11) skrev:Bortset fra at du oversætter fra arabisk til dansk - ikke fra persisk, som det var jeg skrev.
Ja, det var sgu en dum fejl, sorry :)
Tænkte jo på at tjekke det, da jeg valgte "find automatisk sprog", men der kan man se hvor hurtigt jeg glemmer igen :)
... Jeg er underlig fordi jeg ikke engang kan finde ud af at bruge Google Translate ordenligt ;)
GormDK (21) skrev:Ja, det var sgu en dum fejl, sorry :)
Tænkte jo på at tjekke det, da jeg valgte "find automatisk sprog", men der kan man se hvor hurtigt jeg glemmer igen :)
Fair nok. :-)
gnarfsan (23) skrev:jeg ikke har set krønniken, forbrydelsen og rejsoholdet.
Det har jeg heller ikke.
Det er nok slet ikke nogen dårlig ide, testen bliver nok også lidt nemmere, når du kommer ned på samme niveau som dem der har lavet den :-)
Det er nok slet ikke nogen dårlig ide, testen bliver nok også lidt nemmere, når du kommer ned på samme niveau som dem der har lavet den :-)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.