mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Bestemt - men når man i forvejen er fuldt booket med mere spændene opgaver betyder det ikke så meget :DXorpiZ (60149) skrev:Det er nemme penge!
Det er lidt indviklet åbenbart.. Noget med at nogen i firmaet som sådan ikke er ansat, men er både partner og konkurrent på samme tid.. Jeg har opgivet at finde ud af deres struktur og gør bare hvad de beder om :DSlettetBruger (60150) skrev:Hvad er folks problem med at folk kan se kalendere? man kan jo Privat'e appointments man ikke vil have de snager i?
... der vil minde folk om denne omgang Humble Bundle er med Sid Meier spil.
PHP-Ekspert Thoroughbreed (60155) skrev:... der vil minde folk om denne omgang Humble Bundle er med Sid Meier spil.
Betalte de 15$ selvom jeg nok aldrig kommer til at spille spilene, oh well...
...Der har eksekveret sit første PS script via Orchestrator.
Orchestarator insisterer på PS 2.0, det var sku ikke nem lige at finde ud af.
Orchestarator insisterer på PS 2.0, det var sku ikke nem lige at finde ud af.
Vær på forkant med alle opgaver:
Sæt SLA til 20 timer, men warning Treshold til 44. Så skal systemet jo sende dig en advarsel 24 timer før opgaven tikker ind.
Det er sku smart.
Sæt SLA til 20 timer, men warning Treshold til 44. Så skal systemet jo sende dig en advarsel 24 timer før opgaven tikker ind.
Det er sku smart.
...der har købt Samsung 840 EVO SSD 250 GB. Hold kæft hvor kører det hurtigt!
Barkane (60162) skrev:...der har købt Samsung 840 EVO SSD 250 GB. Hold kæft hvor kører det hurtigt!
Os mig, den er totalt nice...
... der arbejder for samme firma som Qw_freak.
... der arbejder med de samme mennesker som Qw_freak.
... der har chattet med Qw_freak på firmaets interne Lync.
... der spiser frokost i samme kantine som Qw_freak.
... der aldrig har mødt Qw_freak.
... der synes det er lidt foruroligende.
IT-ekspert Yvossen (60167) skrev:... der arbejder for samme firma som Qw_freak.
Mystery friends... :)
... der har boet i Sverige i 2 år (siden i går)
... der nu ikke længere har stemmeret til parlamentsvalg (folketingsvalg) i Danmark
... der helt ubevist fejre overstående med en vodka martini (nr. 3 siden kl. 18)
... der nu ikke længere har stemmeret til parlamentsvalg (folketingsvalg) i Danmark
... der helt ubevist fejre overstående med en vodka martini (nr. 3 siden kl. 18)
... der kan konkludere at en Sidecar er for sød.
... der vil holde sig til Vodka Martini, Daiquiri og Manhattan's
... der vil holde sig til Vodka Martini, Daiquiri og Manhattan's
IT-ekspert Yvossen (60176) skrev:SlettetBruger, m910q og Qw_freak, vi skal snart afholde Esbjerg meetup!
2 forslag:
1. Vi mødes et valgfrit sted, udveksler interne newz jokes og akavet stilhed. Alt imens vi nøder en øl
2. Vi mødes i en hytte hvori der befinder sig et tv og et lyd system af acceptabel kvalitet, og ser noget voldigt sport (jeg er ikke sports-fan, men voldige sport er sjovt nok) det kunne være Rugby eller Australsk fodbold. Also: øl.
..der elsker printerdrivere.. "Du skal genstarte systemet for at færdiggøre installationen"..
Men det burde man vel have forudset når man får sådan en valgmulighed..
...der er ved at opdatere kortterminaler
Man skulle tro at producenten lagde det korrekte OS og application på når de alligevel var inde til service, men nej.
Og med en terminal der har både netværkstilslutning og mulighed for wifi så foregår det stadig over RS232..
Man skulle tro at producenten lagde det korrekte OS og application på når de alligevel var inde til service, men nej.
Og med en terminal der har både netværkstilslutning og mulighed for wifi så foregår det stadig over RS232..
...Der lige havde en bruger med det problem at han ikke kunne tænde hans pc. Allerede ved boot stoppede den, og viste en sort skærm med en hængelås oppe i venstre hjørne, eneste tekst
Efter noget tid på google finder jeg frem til at det er "Lenovo Supervisor Password" - eller en funktion herunder.
Manden sidder ude af huset, og jeg har ingen anelse om hvordan jeg skal få ham guidet ind i BIOS hvor han slår det fra.
Men jeg tager chancen, i samme sekund som jeg taster telefonnummeret til manden kommer der et opkald fra ham; han har selv løst problemet. Konen har samme model Laptop, og hendes er password beskyttet før BIOS.
For fuck sake. Vores maskiner er alle mærkede :P
Efter noget tid på google finder jeg frem til at det er "Lenovo Supervisor Password" - eller en funktion herunder.
Manden sidder ude af huset, og jeg har ingen anelse om hvordan jeg skal få ham guidet ind i BIOS hvor han slår det fra.
Men jeg tager chancen, i samme sekund som jeg taster telefonnummeret til manden kommer der et opkald fra ham; han har selv løst problemet. Konen har samme model Laptop, og hendes er password beskyttet før BIOS.
For fuck sake. Vores maskiner er alle mærkede :P
Ronson (60193) skrev:Og med en terminal der har både netværkstilslutning og mulighed for wifi så foregår det stadig over RS232..
Well, RS232 er jo et velkendt debug-stik
Der er ikke meget debugging over opdatering af software.
Og hvis vi får 20 terminaler tilbage fra service så kunne det være rart hvis man kunne sætte ip op på hver enkelt og så opdatere alle samtidig - i stedet for vi alle skal opdatere én terminal af gangen via COM1 (som opdateringsprogrammet er låst til) på vores egen pc.
Og hvis vi får 20 terminaler tilbage fra service så kunne det være rart hvis man kunne sætte ip op på hver enkelt og så opdatere alle samtidig - i stedet for vi alle skal opdatere én terminal af gangen via COM1 (som opdateringsprogrammet er låst til) på vores egen pc.
Magten (60192) skrev:..der elsker printerdrivere.. "Du skal genstarte systemet for at færdiggøre installationen"..
Jeg hader label-printere. Det er noget fanden har skabt.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.