mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Clauzii (64451) skrev:Definér brug ;)
det at bruge noget (eller nogen) til et bestemt formål
SYNONYMER mere formelt anvendelse benyttelse
BESLÆGTEDE ORDBETA ...vis
GRAMMATIK brug af NOGET NOGETs brug sj. i pluralis
EKSEMPLER daglig(t) brugikon for korpussøgning flittig brugikon for korpussøgning tage i brugikon for korpussøgning være i brugikon for korpussøgning til brug for undervisningenikon for korpussøgning brug af kondomikon for korpussøgning brugen af tekstbehandlingikon for korpussøgning miste/genvinde talens brugikon for korpussøgning til eget brugikon for korpussøgning til det/dette brugikon for korpussøgning klar til brugikon for korpussøgning
Hornhinden er den del af øjet, som belastes mest ved brug af kontaktlinser Helse83
Mange romerske veje og broer er stadig i brug i dag læreb-hist.88a
kilde: http://ordnet.dk/ddo/ordbog?query=brug
Clauzii (64451) skrev:IT-ekspert Yvossen (64450) skrev:Brug fra morgen til aften
Definér brug ;)
Det må du få ham til, vil du have hans e-mail?
... der lige har lært at det er forbudt at give sit barn forældrenes første navn som efternavn, i Sverige
Dvs. "Jørgensen" (Søn af Jørgen i traditional forstand) er ikke tilladt i Sverige.
Gale Svenskere!
Dvs. "Jørgensen" (Søn af Jørgen i traditional forstand) er ikke tilladt i Sverige.
Gale Svenskere!
SlettetBruger (64461) skrev:...der godt kunne tænke sig en begrundelse for dén lov.
Hvis det var af samme begrundelse som da det var sådan i Danmark, er det noget med at "øge mangfoldigheden i efternavne for at bedre kunne skælne de forskellige familier"
Altså i korte træk, så man kan kende forskel på adlen og pøblen bare ved navnet.
... der er gået i gang med at konvertere nogle maskiner fra VMware ESXi til Microsoft Hyper-V.
... der har succes.
... der har succes.
IT-ekspert Yvossen (64456) skrev:Clauzii (64451) skrev:IT-ekspert Yvossen (64450) skrev:Brug fra morgen til aften
Definér brug ;)
Det må du få ham til, vil du have hans e-mail?
SÅ vigtigt er det ikke - men der er jo forskel på at det bare sidder og viser klokken kontra en masse bladren rundt i beskeder osv. :)
... der har fået sin første Æble gadget, en iPad Air (3G). Og fået lov at låne en MacBook Air indtil hans Pro ankommer
Clauzii (64464) skrev:SÅ vigtigt er det ikke - men der er jo forskel på at det bare sidder og viser klokken kontra en masse bladren rundt i beskeder osv. :)
Han bruger den også til at browse beskeder, kalender og siden han fik den, så er alle Hangouts beskeder fra ham kommet på engelsk... Han er typen der ikke kan holde fingrene fra et nyt gadget.
GSM netværk med whatever speed SIM kort kan håndtere.SlettetBruger (64467) skrev:Kan iPad Ait ikke LTE'e?
Better?
Claus Jørgensen (64465) skrev:... der har fået sin første Æble gadget, en iPad Air (3G). Og fået lov at låne en MacBook Air indtil hans Pro ankommer
Det er jeg sgu ked af at høre. Håber du kommer dig over det.
...Der har fået sine fejlsøgnings-evner skadet af lenovo.
...Der har været udsat for så man display/ekstern display problemer med deres nyeste generation. at jeg bare forventede at det var dér problemet lå.
...Der har en defekt skærm.
...Der har været udsat for så man display/ekstern display problemer med deres nyeste generation. at jeg bare forventede at det var dér problemet lå.
...Der har en defekt skærm.
...der kom igennem dagen, næsten som planlagt... Niveauet var så ikke helt højt nok til alle deltagerne, men det er nok Microsoft der har lovet dem for meget.Magten (64454) skrev:...der har en lille time til mit oplæg om Windows Azure Pack starter...
...der begynder at kunne mærke sommerfuglene i maven...
...der er træt i benene.. Det er længe siden jeg har stået op 8 timer i streg...
...der tager toget til Århus om lidt, og forbereder mig på at holde det samme oplæg i morgen... Måske med lidt dybere teknisk info...
... hvis bror har bestilt hans Moto 360 i sølv i stedet.
... der derfor lige smider dette link her på vegne af hans bror.
http://www.dba.dk/andet-moto-360-moto-360/id-10106...
... der derfor lige smider dette link her på vegne af hans bror.
http://www.dba.dk/andet-moto-360-moto-360/id-10106...
OxxY (64475) skrev:XorpiZ (64474) skrev:.. der undrer sig over, at næste version hedder Windows 10
Det er fordi kun hver anden er god! :D
Og derfor burde den hedde "9"!!, syv fejler ikke noget. 8/8.1 - Av-Av, og så selvfølgelig 9.
Jeg tror allerede spekulationerene i "Mac er 10+, det skal vi også være!" er i gang ;)
"Istedet for suppehorn(pasta) til din suppe, har jeg lavet bulgur med kål og gulerødder"
Hvordan fuck er det acceptabelt?
...Der burde lære at lave aftensmad selv.
Hvordan fuck er det acceptabelt?
...Der burde lære at lave aftensmad selv.
Skal se hvad jeg kan gøre.
Første håndsindtrykket er at den virker godt bygget, og er behagelig at have i hænderne.
Første håndsindtrykket er at den virker godt bygget, og er behagelig at have i hænderne.
Clauzii (64478) skrev:Og derfor burde den hedde "9"!!, syv fejler ikke noget. 8/8.1 - Av-Av, og så selvfølgelig 9.
8 og 8.1 er to forskellige versioner, så:
Windows 7 = god
Windows 8 = dårlig
Windows 8.1 = god (fordi startknappen kom tilbage)
Windows 9 = dårlig (fordi den ikke findes)
Windows 10 = god
:-)
...der slapper på hotellet efter endnu en lang dag med præsentationer.. Lidt mere medgørlige deltagere i dag, og en masse spændene spørgsmål.
...der skulle have haft et møde i Odense i morgen.. Det er aflyst, så nu jeg kan heldigvis slappe af lige til i morgen eftermiddag hvor den står på møde i Århus.
...der skulle have haft et møde i Odense i morgen.. Det er aflyst, så nu jeg kan heldigvis slappe af lige til i morgen eftermiddag hvor den står på møde i Århus.
...Der ville installere en NUC.
Eneste display udgang er HDMI. Men den vil ikke vise bios fordi det kræver at ens monitor understøtter 1024x768.
Hvem sætter sådan et krav til en digital udgang?
For helvede.
Eneste display udgang er HDMI. Men den vil ikke vise bios fordi det kræver at ens monitor understøtter 1024x768.
For helvede.
SlettetBruger (64493) skrev:...Der ville installere en NUC.
For helvede.
Smider jeg 1024*768 efter tv'et fra min pc virker det fint.
suuk
... der er overrasket over hvor primitivt XCode er (source debugging af static linked libraries? nope!)
SlettetBruger (64495) skrev:SlettetBruger (64493) skrev:...Der ville installere en NUC.
For helvede.
Smider jeg 1024*768 efter tv'et fra min pc virker det fint.
suuk
hdmi handshake problem? Sørg for at alt er tændt og sat over på hdmi inden du tænder nuc'en.
... der overvejer at checke om han stadigvæk har adgang til Windows kildekoden, bare for at bekræfte http://imgur.com/gallery/p7eQQK3
..der er træt nu hvor jeg endelig er kommet hjem ('lidt' over 5).
Men til dem af jer der kender Ultravox (og dermed med en stak 80er klassikere), arrangementerne Band Aid og Live 8 samt den evige 'juleplage' "Do They Know It's Christmas?" og dermed kan regne ud at Midge Ure er fællesnævneren, kan jeg kun sige at han leverede en fremragende akkustisk koncert ved "Klub Golem" på Kulturmaskinen i Odense, i aftes.
At høre klassikere som "Vienna", "If I Was" og "Dancing With Tears In My Eyes", kun med sang og guitar var fantastisk og leveret med et nærvær og en ærlighed der også genspejlede sig til fulde i de nye numre fra Hr. Ure's hånd. Og synge kan han stadig, selvom han har rundet de 60 :)
Fantastisk!
--
.. der elsker sit arbejde :)
Men til dem af jer der kender Ultravox (og dermed med en stak 80er klassikere), arrangementerne Band Aid og Live 8 samt den evige 'juleplage' "Do They Know It's Christmas?" og dermed kan regne ud at Midge Ure er fællesnævneren, kan jeg kun sige at han leverede en fremragende akkustisk koncert ved "Klub Golem" på Kulturmaskinen i Odense, i aftes.
At høre klassikere som "Vienna", "If I Was" og "Dancing With Tears In My Eyes", kun med sang og guitar var fantastisk og leveret med et nærvær og en ærlighed der også genspejlede sig til fulde i de nye numre fra Hr. Ure's hånd. Og synge kan han stadig, selvom han har rundet de 60 :)
Fantastisk!
--
.. der elsker sit arbejde :)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.