mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Chewy (64991) skrev:... der har været i retten i forbindelse med Christiania sag 2.
Der har anklagemyndigheden sagt at de har over 1Tb overvågninsdata....
Det tror da fanden når et videoklip, uden lyd, på 2 min 50 sek. Fylder 1,97Gb!!!
Må man spørge hvad du er anklaget for?
...der lige blev fucking træt af Windows Phone.
Taster i 5 minutter, formler ind i excel.
Hopper ind i IE for at google noget.
Hopper tilbage til excel... Alt jeg har tastet ind er væk. Den loadede last saved..
FUUUUUU.
Windows phone for Multitasking: Not recommended.
Taster i 5 minutter, formler ind i excel.
Hopper ind i IE for at google noget.
Hopper tilbage til excel... Alt jeg har tastet ind er væk. Den loadede last saved..
FUUUUUU.
Windows phone for Multitasking: Not recommended.
SlettetBruger (65011) skrev:Windows phone for Multitasking: Not recommended.
Det kan du vel ikke konkludere ud fra bare et enkelt program?
... hvis Dreamweaver pludselig nægter at åbne (endda efter en reinstall)
... der mangler et godt alternativ til Dreamweaver
PHP-Ekspert Thoroughbreed (65013) skrev:... hvis Dreamweaver pludselig nægter at åbne (endda efter en reinstall)
Netbeans PHPStorm er efter min mening det bedste PHP IDE på markedet lige pt. Det koster en smule, men der er en trial man kan prøve i 30 dage, så vidt jeg husker.
Manofsciencemanoffaith (65012) skrev:Det kan du vel ikke konkludere ud fra bare et enkelt program?
Jo for det er normen, den lukker programmer ned virkelig hurtigt (L925: 1GB RAM).
.. der havde glemt at 1. November er helligdag i Sverige, og Systembolaget derfor har lukket
... der er forkølet, og har ikke andet i huset end rødvin og gin
... der er forkølet, og har ikke andet i huset end rødvin og gin
mvoigt27 (65022) skrev:der skal til at æde langtidsstegt and(6 timer i ovn) med brune kartofler, hvide kartofler, rødkål, andesovs og franske kartofler.......
Sikker på du ikke kan snige lidt mere kartoffel ind i retten?
PHP-Ekspert Thoroughbreed (65025) skrev:Hvorfor får man franske kartofler til hovedretten o_O
Det er til sovsen :)
Ved ikke om det er noget vi jyder har? Men kender ingen, der ikke har franske kartofler til en brun sovs, mindst engang imellem
Hængerøven (65026) skrev:Det er til sovsen :)
Ved ikke om det er noget vi jyder har? Men kender ingen, der ikke har franske kartofler til en brun sovs, mindst engang imellem
Er bestemt ikke jyde :) Men det hører sig da til når man får flæskesteg eller and.... kan jeg huske så længe jeg har levet..... og ja det er til sovsen...
mvoigt27 (65029) skrev:Chipsen er bare en spiselig sovseskovl.... såre simpelt...
og med den rigtige sovs, smager det simpelthen skønt :)
Hængerøven (65026) skrev:Det er til sovsen :)
Jo. Ja. Jo.
Nu er jeg selv jyde med stort J (og Y, D og E) - og har kun oplevet det et par enkelte gange - jovist, det smager da udmærket, men synes stadigt at det er lidt forkert - lidt puha ...
Men hva, sådan er vi alle forskellige o_O
PHP-Ekspert Thoroughbreed (65034) skrev:Men hva, sådan er vi alle forskellige
Nogen mere forskellige end andre!
PHP-Ekspert Thoroughbreed (65034) skrev:det smager da udmærket, men synes stadigt at det er lidt forkert - lidt puha
F.eks har jeg lidt svært ved at tygge den sætning. :)
PHP-Ekspert Thoroughbreed (65034) skrev:Nu er jeg selv jyde med stort J (og Y, D og E)
Så må du være en af de dersens storbyjyder. Dem har jeg godt hørt om!
Edit: lidt tankevækkende statistik omkring netop dette.. (Udganspunkt, julemåltidet)
http://drupal-images.tv2.dk/sites/images.tv2.dk/fi...
Hvad er der dog blevet af traditioner :(
Hængerøven (65035) skrev:PHP-Ekspert Thoroughbreed (65034) skrev:Nu er jeg selv jyde med stort J (og Y, D og E)
Så må du være en af de dersens storbyjyder. Dem har jeg godt hørt om!
Storbyen Tønder...
DEFEATS THE PURPOSE!Chewy (65039) skrev:Man kan godt få flæskesteg, men bare ikke med svær på...
dumme Svenskere -.-
(De er også gået i panik mode og det seneste Svinewhatever, og har stoppet alt salg af Dansk svinekød)
Hængerøven (65035) skrev:PHP-Ekspert Thoroughbreed (65034) skrev:Men hva, sådan er vi alle forskellige
http://drupal-images.tv2.dk/sites/images.tv2.dk/fi...
Hvad er der dog blevet af traditioner :(
Godt man er fra Nordjylland.. Der følger altid franske kartofler med til julemåltidet.. Oftest også, hvis der er and..
I øvrigt er det altid Taffel's franske kartofler, her.
kinaholm (65041) skrev:Godt man er fra Nordjylland.. Der følger altid franske kartofler med til julemåltidet.. Oftest også, hvis der er and..
I øvrigt er det altid Taffel's franske kartofler, her.
Franske kartofler kan nu også sagtens følge med til julemåltidet her i Esbjerg-området.
zymes (65046) skrev:der er vist ikk rigtig kunder nok til det kan betale sig :P
Mon ikke et enkelt sted eller to, nær diskodasko området har åbent.
Juleaften er for nogen en druk aften på ligefod med nytår, og de skal have en durum at gå hjem på.
...der er godt tilfreds med batterilevetiden - specielt efter 24 timers telefonvagt med bluetooth headset og alt for mange kald.
http://i.imgur.com/YJ0gVCS.png
http://i.imgur.com/YJ0gVCS.png
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.