mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
... der har bestilt ny kontor PC til Shell Korskro. Det blev en Intel NUC med i5, uden 2,5" bay.
... der besilte den med 120 GB SSD og 4 GB RAM.
... der antager at det må være nok til kontor brug som browsing, Office og mail.
... der besilte den med 120 GB SSD og 4 GB RAM.
... der antager at det må være nok til kontor brug som browsing, Office og mail.
Tip: Flyt ikke til Stockholm.Magten (65102) skrev:...der er glad for jeg ikke bor i Hjørring.. Sjældent har jeg oplevet så dødt et sted.. Selv 7-Eleven var lukket kl 19.30 da jeg gik forbi!
... hvis husleje stiger 200 SEK om måneden fra næste Marts.
... der ergo må købe en flask whisky mindre i kvartalet næste år, medmindre jeg for lønforhøjelse.
Min udlejer's grundlag var: "Inflation, og mange mennesker flytter til Stockholm så priserne er gået op".
... der ergo må købe en flask whisky mindre i kvartalet næste år, medmindre jeg for lønforhøjelse.
Min udlejer's grundlag var: "Inflation, og mange mennesker flytter til Stockholm så priserne er gået op".
IT-ekspert Yvossen (65101) skrev:... der antager at det må være nok til kontor brug som browsing, Office og mail.
i3'eren burde være tilstrækkeligt, og så til den gode side.
Hvornår kommer NUC 2.0?
SlettetBruger (65105) skrev:i3'eren burde være tilstrækkeligt, og så til den gode side.
Hvornår kommer NUC 2.0?
Er den nuværende generation ikke anden generation? Og ja, i3 ville helt sikkert være nok, meeen, det var ikke mine penge. :D
Claus Jørgensen (65104) skrev:... hvis husleje stiger 200 SEK om måneden fra næste Marts.
Hvorfor køber du ikke en lejlighed så?
Fordi jeg ikke 2-300000 kroner på kontoen som er påkrævet ved lov for at få lov at tage et lån på 2-3 millioner kroner det vil koste at købe en lejlighed?didriksen86 (65108) skrev:Hvorfor køber du ikke en lejlighed så?
Jeg bor jo forhelvede ikke i Haderslev.
Claus Jørgensen (65109) skrev:Fordi jeg ikke 2-300000 kroner på kontoen som er påkrævet ved lov for at få lov at tage et lån på 2-3 millioner kroner det vil koste at købe en lejlighed?
Da jeg skulle spare sammen til en knallert, stoppede jeg med at ryge. Måske du kunne gøre det samme, med alkoholiske væsker? Har hørt den slags ikke er billigt i Sverige
Claus Jørgensen (65111) skrev:#65110
... eller jeg kunne købe endnu mere whisky, og være ligeglad?
Ville også være min plan hvis jeg boede i sverige
... der skal til julefrokost d. 29. november og det er aftalt til dagen at vi skal have groet et moustache. Jeg er bare ude af stand til at producere ret megen skægvækst, så jeg kan enten vælge én af to muligheder.
1. lade det stå længe nok, indtil jeg ligner en seksualforbryder
2. gå babyface stilen
2. gå babyface stilen
sgt.borup (65113) skrev:... der skal til julefrokost d. 29. november og det er aftalt til dagen at vi skal have groet et moustache. Jeg er bare ude af stand til at producere ret megen skægvækst, så jeg kan enten vælge én af to muligheder.
2. gå babyface stilen
http://dramashop.dk/parykker/category/skaeg-88/
Det er jo for helvede ikke meningen at det skal være pænt.
Er det fordi det er pinligt? så sig at det er Movember, der er tonsvis af lookalike pedofile på gaden i denne måned.
Alternativt: lad hele dit skæg gro, og vent med at trimme alt undtagen overskæg til dagen det skal bruges.
Er det fordi det er pinligt? så sig at det er Movember, der er tonsvis af lookalike pedofile på gaden i denne måned.
Alternativt: lad hele dit skæg gro, og vent med at trimme alt undtagen overskæg til dagen det skal bruges.
apapap (65121) skrev:#20 så skal du vist til at opdatere dit avatar
Sikker på i tale om det samme skæg?
SlettetBruger (65119) skrev:Det er jo for helvede ikke meningen at det skal være pænt.
Det var faktisk også det hele jeg havde i tankerne. Men selv det gør at jeg ligner en seksualforbryder.
...der lavede et PS script til at konvertere DOC til DOCX.
Virkede perfekt igår, testede det på en hel batch af dokumenter.
Idag.. nope, der kommer ikke engang en fejl, der sker bare intet.
Næsten Edit:
Den kunne ikke finde filerne idag :S det blev fikset ved at bruge -Filter frem for -include.
Sku underligt.
Virkede perfekt igår, testede det på en hel batch af dokumenter.
Idag.. nope, der kommer ikke engang en fejl, der sker bare intet.
Næsten Edit:
Den kunne ikke finde filerne idag :S det blev fikset ved at bruge -Filter frem for -include.
Sku underligt.
...der skal tale om Windows 10 om et par uger... Kom glad!
http://channel9.msdn.com/Events/Microsoft-Campus-D...
http://channel9.msdn.com/Events/Microsoft-Campus-D...
Ikke hvis man har styr på sit inventar.
I et relativt lukket miljø med faste program-pakker skulle det være nemt nok.
meeen. benefitet af clean opvejer typisk besparelsen i tid ved opgradering.
I et relativt lukket miljø med faste program-pakker skulle det være nemt nok.
meeen. benefitet af clean opvejer typisk besparelsen i tid ved opgradering.
...der kan huske dengang man kunne støde på prøvebilleder klokken halv fem
http://ronson.dk/papmache/tv/DR2-2001.mp4
http://ronson.dk/papmache/tv/DR2-2001.mp4
SlettetBruger (65133) skrev:Undrer mig at jeg kan se Ronsons video, når ronson.dk ikke er i en web-kategori i vores filter.
Ronson er uden for kategori.
SlettetBruger (65133) skrev:Undrer mig at jeg kan se Ronsons video, når ronson.dk ikke er i en web-kategori i vores filter.
Undrer mig at jeg stadig ikke kan se Ronson-DK-klip: Mimetype-whatever-not-found. Alt media spiller ellers fint på min Mac med QT og VLC installeret :(
Clauzii (65136) skrev:SlettetBruger (65133) skrev:Undrer mig at jeg kan se Ronsons video, når ronson.dk ikke er i en web-kategori i vores filter.
Undrer mig at jeg stadig ikke kan se Ronson-DK-klip: Mimetype-whatever-not-found. Alt media spiller ellers fint på min Mac med QT og VLC installeret :(
Problem fundet!
Virker fint på min Mac. Måske skulle du bruge Chrome i stedet for Safari :P (Jeg har ikke VLC installeret)Clauzii (65136) skrev:Undrer mig at jeg stadig ikke kan se Ronson-DK-klip: Mimetype-whatever-not-found. Alt media spiller ellers fint på min Mac med QT og VLC installeret :(
Clauzii (65136) skrev:SlettetBruger (65133) skrev:Undrer mig at jeg kan se Ronsons video, når ronson.dk ikke er i en web-kategori i vores filter.
Det er en mp4 video embedded, så det burde være supported af alle browsers der understøtter html5
...Der er ved at klippe og klistre i Movie Maker.
Jeg skal stå for en del af underholdningen på Lørdagens julefrokost med gutterne.
Klipfiskerne NSFW edition.
Jeg skal stå for en del af underholdningen på Lørdagens julefrokost med gutterne.
Klipfiskerne NSFW edition.
... der gerne vil høre Ronson, Danish Dude og Hånter om der kunne findes en måde at transportere et stykke hardware fra Korskro til Odder.
IT-ekspert Yvossen (65146) skrev:... der gerne vil høre Ronson, Danish Dude og Hånter om der kunne findes en måde at transportere et stykke hardware fra Korskro til Odder.
Tjo... Hvornår?
Jeg skal ikke selv til Kolding / Vestkysten lige foreløbigt, men min bedre halvdel skal til Kolding d. 25/11 mener jeg.
Hun kan godt slæbe det med til Aarhus, hvor jeg så kan smide det til Odder.
Hånter (65147) skrev:Tjo... Hvornår?
Jeg skal ikke selv til Kolding / Vestkysten lige foreløbigt, men min bedre halvdel skal til Kolding d. 25/11 mener jeg.
Hun kan godt slæbe det med til Aarhus, hvor jeg så kan smide det til Odder.
Det er nok lidt for sent til den anden part vil gå med til det. Så må vi bare have Post Danmark til det.
Claus Jørgensen (65138) skrev:Virker fint på min Mac. Måske skulle du bruge Chrome i stedet for Safari :P (Jeg har ikke VLC installeret)Clauzii (65136) skrev:Undrer mig at jeg stadig ikke kan se Ronson-DK-klip: Mimetype-whatever-not-found. Alt media spiller ellers fint på min Mac med QT og VLC installeret :(
Firefox ;) Så jeg forstår det ikke :(
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.