mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
.. der har haft en lortedag so far.
Først sov jeg over mig og blev vækket 8.40 af en kollega, der ringede og spurgte, om jeg ikke skulle på arbejde idag.
Derudover er jeg igang med at afvikle en gammel server. Det er jo altid spændende, om der er noget, der stadig kører på den - men jeg var overbevist om, at det hele var blevet flyttet. Så jeg slukker serveren og venter spændt på, om der er nogen der ringer med problemer.
Ikke ret længe efter, er der så en der ringer "Jeg kan ikke komme på nettet". Jeg løber ned og kigger, og ser, at han ikke kan få forbindelse til DHCP-serveren...... der går det op for mig, at den gamle server kører både DNS og DHCP :|
Godt det snart er weekend ;(
Først sov jeg over mig og blev vækket 8.40 af en kollega, der ringede og spurgte, om jeg ikke skulle på arbejde idag.
Derudover er jeg igang med at afvikle en gammel server. Det er jo altid spændende, om der er noget, der stadig kører på den - men jeg var overbevist om, at det hele var blevet flyttet. Så jeg slukker serveren og venter spændt på, om der er nogen der ringer med problemer.
Ikke ret længe efter, er der så en der ringer "Jeg kan ikke komme på nettet". Jeg løber ned og kigger, og ser, at han ikke kan få forbindelse til DHCP-serveren...... der går det op for mig, at den gamle server kører både DNS og DHCP :|
Godt det snart er weekend ;(
...der godt kender det med lortedage og derfor vil foreslå XorpiZ at sørge for at købe hans livret til aftensmad, ekstra guf og se en film han ved han synes er god. Så har man i hvert fald gjort sit for at halvdelen af dagen bliver god.
...der er træt af at føle sig træt hele tiden og bare gerne snart ville ha den ferie. Og lysere dage.
...der er træt af at føle sig træt hele tiden og bare gerne snart ville ha den ferie. Og lysere dage.
Jeg kan godt være lidt nervøs for, om Pikkuk kommer til at praktisere medicin. Jovel, han virker da sympatisk nok, men se på ham - er det virkelig sådan et menneske, du vil have bag en receptblok? Manden laver billyde, ffs!
LinguaIgnota træder ind i Pikpiks praksis.
LinguaIgnota tager plads i stolen.
LinguaIgnota vrider sig nervøst i hænderne.
LinguaIgnota afbryder Pikpik.
Pikpik får et fjernt udtryk i ansigtet og stirrer ud i tomheden.
Pikpik sænker blikket og kigger LinguaIgnota dybt i øjnene.
Pikpik rejser sig og går mod døren.
Pikpik: "Tag plads i stolen."
LinguaIgnota: "Jo tak."
LinguaIgnota tager plads i stolen.
Pikpik: "Det er rart at se dig, selvom jeg kunne ønske, at det havde været under nogle andre omstændigheder."
LinguaIgnota vrider sig nervøst i hænderne.
Pikpik: "Jeg har jo indkaldt dig, fordi vi har fået dine prøveresultater..."
LinguaIgnota afbryder Pikpik.
LinguaIgnota: "Ja, det er jeg klar over. Giv mig det nu råt for usødet, doktor, hvor slemt står det til. Er det leveren?"
Pikpik får et fjernt udtryk i ansigtet og stirrer ud i tomheden.
Pikpik: "Ved du hvad..."
Pikpik sænker blikket og kigger LinguaIgnota dybt i øjnene.
Pikpik: "Jeg tror sgu lige, jeg smutter ud i sandkassen og leger med biler!"
Pikpik rejser sig og går mod døren.
Pikpik: "Brrmmmmmmm brrrrrrmmmm...
LinguaIgnota: "???"
Nu skal Terracide lige huske, før han kommer for godt i gang, at han engang postede et billede af damen derhjemme, og at mange af os derfor godt ved hvordan, hun ser ud.
Man må formode, at når nogen poster billeder af trunten med det formål at prale, så er de taget på en god dag og fra den rette vinkel - så det bliver vel ikke meget bedre, medmindre lyset er slukket og hun har en sæk over hovedet.
Det er selvfølgelig en smagssag, og jeg foretrækker i forvejen mine damer mindre brugte, men jeg synes altså ikke, at det var så imponerende.
EDIT: Holy crap, så I lige hvor diplomatisk jeg fik formuleret mig? Fredsforhandlinger i Gaza, here I fucking come!
Man må formode, at når nogen poster billeder af trunten med det formål at prale, så er de taget på en god dag og fra den rette vinkel - så det bliver vel ikke meget bedre, medmindre lyset er slukket og hun har en sæk over hovedet.
Det er selvfølgelig en smagssag, og jeg foretrækker i forvejen mine damer mindre brugte, men jeg synes altså ikke, at det var så imponerende.
EDIT: Holy crap, så I lige hvor diplomatisk jeg fik formuleret mig? Fredsforhandlinger i Gaza, here I fucking come!
terracide (6878) skrev:point being?
Så formulerede jeg mig vist alligevel for diplomatisk.
Du får den lige igen: Din kæreste er ikke synderligt pæn.
Hun er sikkert et rart menneske, og jeg glæder mig over, at du har nogen, som du er glad for - men hendes billede dræber min erektion. Og så er hun vel også rimelig slap i underlivet, når hun har pølset babyer ud.
Ja, det er da meget muligt, men jeg fik så også en detalje omkring underlivet med. Jeg synes, at jeg vandt.
Newz mangler en "Terracides kæreste er så slap i underlivet, at..."-tråd.
Ja, det er da meget muligt, men jeg fik så også en detalje omkring underlivet med. Jeg synes, at jeg vandt.
Newz mangler en "Terracides kæreste er så slap i underlivet, at..."-tråd.
... Der griner ^^
... At man kunne parkere en bus dernede uden hun bemærkede det.
... At når hun står på 5 sal skal hun have en klemme dernede for at det ikke skraber fortovet ^^
LinguaIgnota (6882) skrev:Newz mangler en "Terracides kæreste er så slap i underlivet, at..."-tråd
... At man kunne parkere en bus dernede uden hun bemærkede det.
... At når hun står på 5 sal skal hun have en klemme dernede for at det ikke skraber fortovet ^^
terracide (6876) skrev:..men mere til den slim-line blondie jeg har derhjemme :)
Slim Line? Det var da ikke et sødt navn til en kvabset so.
Derudover behøver du ikke at prale med at du er for doven/liderlig til at puste hende ordentligt op..
XorpiZ (6883) skrev:.. der sidder og fniser over de sidste 10 indlæg :D
Der iøvrigt mener at mænd der fniser burde lade være!
terracide (6876) skrev:Jeg hader ikke mennesker jeg ikke kender...had er en personlig og intens følelse...og beklager, newz, men jeg er ikke til kvabsede søer, men mere til den slim-line blondie jeg har derhjemme :)
Min datter leger også med barbier :)
jeg vil ikke vide hvilke dukker du har derhjemme eller i hvilken stand de er, hmmkay? ;)
edit: kan nigen ikke linke til føromtalte billede...
NioBe (6851) skrev:...der har en bil hvis starter er kaput.. :/
...der de sidste par dage et par gange har siddet og ventet i en meget kold firmabil på at nogle kolleger eller Falck skulle komme forbi, fordi starteren er defekt.
Og nu det tragiske... Bilen var forbi en lokal mekaniker, der efter at have haft den et par timer konstaterede at batteriet var fladt og at det var derfor den ikke ville starte. På trods af han fik at vide at lygter og indbygget radio/navigation absolut kørte uden problemer og ikke engang gik ud når man drejede nøglen for at starte.
Så gik den død i Fredericia, ringede efter Falck. Og ca. 15 minutter efter jeg havde ringet efter dem var de både mødt op, havde fået bilen igang og konstateret hvor fejlen lå.
Han hev en metalstang og en hammer frem, hamrede et par gange og så startede den første gang. Noget med at han hamrede kullen ind i starteren, som jeg forstod ham?
Anyway, hurra for Falck.
Pikkuk (6888) skrev:edit: kan nigen ikke linke til føromtalte billede...
Det tog lidt tid at finde, men værs'go, fra tråden "Den positive tråd :)", her er det.
EDIT: Og synes jeg altså ikke, at vi skal mobbe Terracide mere. Det er kun sjovt, indtil nogen bliver ked af det. :(
Ronson (6890) skrev:Han hev en metalstang og en hammer frem, hamrede et par gange og så startede den første gang. Noget med at han hamrede kullen ind i starteren, som jeg forstod ham?
Yay, så har du en bil der starter fint de næste 20 gange :D
Kullene skal skiftes, eller hvis de har sat sig, skal de renses, ellers holder det ikke.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.