mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
NioBe (6951) skrev:...der lige har lavet konfekt.. og smæsket sig i det sidste ubrugte smeltet chokolade :P
...der råber SNYD! og guffer en gang nougat i sig :D
Du er da heller ikke et hak bedre end dem ...
Det er en fin tanke du vil forsvare en person som bliver mobbet af 2 fjolser.
Men det hjælper da ikke at gå over og råbe diverse profaniske ting i hovedet på dem .. Så er du så "gode" som de er.....
Nu har du ikke oplyst alt for meget omkring situationen, men fra hvad du lige har fortalt, så kunne situationen være håndteret bedre
Men det hjælper da ikke at gå over og råbe diverse profaniske ting i hovedet på dem .. Så er du så "gode" som de er.....
Nu har du ikke oplyst alt for meget omkring situationen, men fra hvad du lige har fortalt, så kunne situationen være håndteret bedre
Doh09 (6959) skrev:.... der forsvarede en retarderet person i dag fordi personen blev mobbet og irriteret af 2 fjolser, ved at gå hen til dem og råbe de skulle lukke røven fordi de var pisse irriterende, hvorefter den ene begynder at græde :S??? teh fuck??
XStefan (6960) skrev:Du er da heller ikke et hak bedre end dem ...
terracide (6961) skrev:ja, han kunne have stukket dem en flad...
..der ikke har ondt af de to omtalte personer. Hvis de er så though at de kan stille sig op, 2 mod 1. Så må de sgu også have nosser nok til at forsvare sig når der kommer en person til hjælp for den person i undertal.
XStefan (6960) skrev:Du er da heller ikke et hak bedre end dem ...
Hvordan vil du overtale 2 16-17 årige fjolser der højst sandsynligvis ikke kan se situationen fra den anden side til at stoppe, med intelligent konversation?
Situationen:
jeg sidder i en bus på vej hjem, og kan efter 5 min høre de 2 lidt længere fremme rakke ned på ham som ikke kan finde ud af at forsvare sig, efter ydeligere 5 min kan jeg ikke tage deres pis mere og går derhen og hjælper ham, da ingen andre i bussen åbenbart havde intentioner om dette.... Hvad mere vil du vide???
terracide (6964) skrev:Hvorfor du ikke bare stak dem en flad?
Hurtigere og samme resultat ;)
Det kaldes vold og kan føre til straf. Det bliver mere og mere kendt at du ikke kender de mest basale regler :)
.... der bliver pisset af, af følgende artikel:
http://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/article12657...
og jeg citerer:
"Kaldes billig
’Hun er den type, der vælger at skralde bananer, der ikke er omskåret. Det er lidt li’som, hvis ens pige går fra at være gift med et menneske til at være sammen med urenlige aber’, skriver en person, der kalder sig Tyrker på Sol-debatten og fortsætter:
’Jeg er træt af alle kurdere og idiotiske tyrkiske piger, samt andre udlandske piger opføre sig billigt og skralder bananer, så de nedværdigende aber med forhud få overtroiske tanker om at score et rigtigt menneske, nemlig en af os.... der er intet moderne i at have ingen grænse og se op til vestlige normer og skikke...’, skriver Tyrker."
Hvad laver sådanne mennesker så i Vesten????
http://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/article12657...
og jeg citerer:
"Kaldes billig
’Hun er den type, der vælger at skralde bananer, der ikke er omskåret. Det er lidt li’som, hvis ens pige går fra at være gift med et menneske til at være sammen med urenlige aber’, skriver en person, der kalder sig Tyrker på Sol-debatten og fortsætter:
’Jeg er træt af alle kurdere og idiotiske tyrkiske piger, samt andre udlandske piger opføre sig billigt og skralder bananer, så de nedværdigende aber med forhud få overtroiske tanker om at score et rigtigt menneske, nemlig en af os.... der er intet moderne i at have ingen grænse og se op til vestlige normer og skikke...’, skriver Tyrker."
Hvad laver sådanne mennesker så i Vesten????
Tumleren (6971) skrev:Var på en DC shopping spree i New York så har slet ikke noget tilbage at ønske mig :> Er rimelig set til det næste stykke tid
så ønsk dig penge? :D
Dem får man aldrig for mange af!
6963#
Tak for din sit-rep og nogenlunde komme med den forventede reaktion.
Ser du,
Med den information jeg nu har fået, så synes jeg du håndterede situationen meget bedre end hvad der fremgik i starten.
Jeg har ikke behov for at vide mere.
Jeg har ikke behov for at du fortæller noget som helst om den situation du stod i - Jeg arbejder med det du fortæller mig.
Det er dit job at sørge for at komme med oplysning så der ikke forekommer misforståelser i hvordan situationen forekom.
Så når du ikke giver nogen oplysning omkring den pågældende situation, Så må du, desværre, finde dig i at du bliver misforstået.
Igen, dette er ikke ment som en hetz, men som et venligt hint.
6968#
Nasser på samfundet og være dobbeltmoralske? ;)
6964#
Det ville på ingen måde have hjulpet situationen.
Tak for din sit-rep og nogenlunde komme med den forventede reaktion.
Ser du,
Med den information jeg nu har fået, så synes jeg du håndterede situationen meget bedre end hvad der fremgik i starten.
Jeg har ikke behov for at vide mere.
Jeg har ikke behov for at du fortæller noget som helst om den situation du stod i - Jeg arbejder med det du fortæller mig.
Det er dit job at sørge for at komme med oplysning så der ikke forekommer misforståelser i hvordan situationen forekom.
Så når du ikke giver nogen oplysning omkring den pågældende situation, Så må du, desværre, finde dig i at du bliver misforstået.
Igen, dette er ikke ment som en hetz, men som et venligt hint.
6968#
Nasser på samfundet og være dobbeltmoralske? ;)
6964#
Det ville på ingen måde have hjulpet situationen.
..der har fået tidlig fri idag fordi at en bygnings arbejder klippede hovedstrømledningen over til hele skolen, og slukkede for ca. 700 computere :D IDIOT!
...der giver pikkuk tre links
1. Gamestops tilbud
2. Gamestops ekskluderings liste
3. Billige spil på spilpriser.dk
§specifictaxonomy:^"Xbox|16/XBox+360+Spil|415"$]]http://www.spilpriser.dk/Search/Products.aspx?q=&s=popularity&cpath=3-16-415&qt=Fql&nf=price:[39;150]§specifictaxonomy:^"Xbox|16/XBox+360+Spil|415"$]
Havde alligevel 2 spil jeg vandt i en konkurrence jeg ikke var interesseret i, så prisen for mig er 1 krone men kan stadig gøres meget billigt på denne måde :)
1. Gamestops tilbud
2. Gamestops ekskluderings liste
3. Billige spil på spilpriser.dk
§specifictaxonomy:^"Xbox|16/XBox+360+Spil|415"$]]http://www.spilpriser.dk/Search/Products.aspx?q=&s=popularity&cpath=3-16-415&qt=Fql&nf=price:[39;150]§specifictaxonomy:^"Xbox|16/XBox+360+Spil|415"$]
Havde alligevel 2 spil jeg vandt i en konkurrence jeg ikke var interesseret i, så prisen for mig er 1 krone men kan stadig gøres meget billigt på denne måde :)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.