mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
...der købte en C64 model brødkasse på eBay, og en time senere, annulerede sælgeren min ordre. Under påskud om at den blev solgt en time før den blev relistet. Hvad fuck skete der lige der? Fucktard til en hollænder.
...der tænker at hvis jeg ikke var så fandens ulækkert venlig, havde jeg nok ristet et par hollandske boller i mikrobølge ovnen.
...der tænker at det nu er meget godt, der er så langt til Holland.
...der tænker at hvis jeg ikke var så fandens ulækkert venlig, havde jeg nok ristet et par hollandske boller i mikrobølge ovnen.
...der tænker at det nu er meget godt, der er så langt til Holland.
...der ikke ved om det er en god pris, men cdkeys.com har "Battlefield 1 Revolution Inc. Battlefield 1943" til xbox one til 15 kr
https://www.cdkeys.com/xbox-live/games/battlefield...
Kan indløses via microsoft store hvis man ikke lige har konsollen sat til.
https://www.cdkeys.com/xbox-live/games/battlefield...
Kan indløses via microsoft store hvis man ikke lige har konsollen sat til.
.. Der sidder og venter på at en Exchange disk bliver flyttet fra et datastore til et andet.
.. Hvis søn nok vågner om 5-5,5 timer og ikke vil lade sin far sove.. >_<
Internet-Ekspert KopNudler (71966) skrev:
Kender situationen. ALT for godt. Så dejligt, når ens søn river en i armen, lørdag morgen (nat??) klokken halv fire, for at spørge om han må se tegnefilm på netflix.
brostenen (71967) skrev:
Kender situationen. ALT for godt. Så dejligt, når ens søn river en i armen, lørdag morgen (nat??) klokken halv fire, for at spørge om han må se tegnefilm på netflix.
Min er 15 måneder, så der er ikke meget mundtlig kommunikation.. Så man kan ikke forklare at han skal forsøge at sove videre... :(
Internet-Ekspert KopNudler (71968) skrev:brostenen (71967) skrev:
Min er 15 måneder, så der er ikke meget mundtlig kommunikation.. Så man kan ikke forklare at han skal forsøge at sove videre... :(
Ahhh... Så lille. Husker da min datter var de der 12/18 måneder.
- Op og smøre madpakker klokken 5:30.
- Vække unger, få dem i tøj, lave morgenmad og børste tænder.
- Ud af døren klokken 6:20 for at aflevere børn.
- Nå toget ind til Hjørring station klokken 6:45.
- Tage toget til Aalborg klokken 7:06.
- Ankomme med tog klokken 7:43.
- Første time klokken 8:15.
- Fri klokken 13:45.
- Nå toget fra Aalborg klokken 14:12.
- Ankomme til Hjørring klokken 14:57.
- Hente børn i Pilehuset og nå bussen klokken 15:20.
- Købe ind.
- Komme ind af døren klokken 16:00.
- Lave aftensmaden.
- Vugge datteren i søvn fra 20 til et sted mellem 21 og 23.
- Tid til at lave lektier.
- Sådan fortsatte jeg i 3 stive år, med forlængelse på forlængelse.
Op igen klokken 5:30 og i gang med endnu en dag som Webintegrator studerende. Hvor skolen siger at man ikke kan bestå, med mindre man lægger omkring 40 timers hjemmearbejde i det. Men jeg bestod og fik en total udbrændthed i gave, som supplement til svendebrevet/skole-beviset.
... der frivilligt står op mellem 4:45 og 5:15 for at have tid til kaffe, morgenmad, bad, kaffe osv
... hvis søn vist har luret mig, og er begyndt at stå op kl 5-5:30 >_<
... hvis søn vist har luret mig, og er begyndt at stå op kl 5-5:30 >_<
... der tilslutter mig fædre-ynk
... hvis søn havde mareridt 2-4 gange i nat
... der har fået en ny hovedpude og vågnede 3-4 gange i nat med ondt i nakken
... der var lidt småtræt da jeg stod op
... hvis søn havde mareridt 2-4 gange i nat
... der har fået en ny hovedpude og vågnede 3-4 gange i nat med ondt i nakken
... der var lidt småtræt da jeg stod op
Qw_freak (71973) skrev:...Bare rolig gutter, det bliver nemmere når de bliver lidt ældre og selv kan komme ud af døren!
Min søn er 8, og han river stadig i mig klokken lort om morgenen, fordi han vil se netflix en lørdag. Og hver gang siger jeg at han skal gå i seng, fordi den ikke er mere end 5. Så går han ind og vækker sin storesøster, og spørger hende om hun ikke vil tænde netflix for ham. Det bliver sikkert nemmere for de fleste, men ikke når det er børn med særlige behov og børn som er fokuseret på robotter, så meget at det går ud over forståelsen af sproget.
Qw_freak (71985) skrev:PHP-Ekspert Thoroughbreed (71982) skrev:#78 #79
Og så brokker kvinderne sig - ligestilling min bare :D
#mensrights :D
Tjah, de har vel nemt ved at gå ind for ligestilling sålænge den er ensrettet :)
brostenen (71983) skrev:#79
I know... I know. Jeg tror ikke vores situation ændrer sig sådan lige med det samme. Men det har hjulpet meget på min søn, at han er startet i en special klasse.
Min søn er også i special klasse, han har 2 diagnoser og er på vej til at få den 3
... der bruger Force Kill (pkill) ligeså ofte på Mac (Unix) som han bruger Task Manager på Windows.
... der hader at begge ikke er instant.
... der hader at begge ikke er instant.
Mine børns mor og jeg, skal først til at have både vores datter og vores søn til udredning. Men et er sikkert, at min søn udviser så stærke symptomer på udiagnostiseret autisme spektrum, at selv en almindelig person som ikke er uddannet indenfor feltet, kan se at det ligger der. Vi tror alle på at det er Aspergers i svær grad at han blev født med. Vores datter er lidt mere tricky, men hun viser også symptomer på et eller andet på autisme spektret. Så har hun nogle specielle bevægelser, der tyder på en gang Tourettes syndrom oven i hatten. Min søn er bare så heldig, at der har været fokus på hans problemer, siden han startede i børnehaven. Nu går han i anden klasse på en special skole, hvor fokus området er autisme spektrum. Men ja. Han snakkede ikke før han kom i skole.
Mine børns mor og jeg, skal først til at have både vores datter og vores søn til udredning. Men et er sikkert, at min søn udviser så stærke symptomer på udiagnostiseret autisme spektrum, at selv en almindelig person som ikke er uddannet indenfor feltet, kan se at det ligger der. Vi tror alle på at det er Aspergers i svær grad at han blev født med. Vores datter er lidt mere tricky, men hun viser også symptomer på et eller andet på autisme spektret. Så har hun nogle specielle bevægelser, der tyder på en gang Tourettes syndrom oven i hatten. Min søn er bare så heldig, at der har været fokus på hans problemer, siden han startede i børnehaven. Nu går han i anden klasse på en special skole, hvor fokus området er autisme spektrum. Men ja. Han snakkede ikke før han kom i skole.
GUD! Husker jeg forkert? Var det Bente fra kommunen? Åååååh gud, min kone og mine meme-samtaler falder jo helt til jorden! (Hende der står for institutionerne i vores kommune hedder Hanne - gæt selv resten)
- edit -
Dertil kommer også at vi kender en der hedder Debbie, hvilket gør det hele endnu mere morsomt.
GUD! Husker jeg forkert? Var det Bente fra kommunen? Åååååh gud, min kone og mine meme-samtaler falder jo helt til jorden! (Hende der står for institutionerne i vores kommune hedder Hanne - gæt selv resten)
- edit -
Dertil kommer også at vi kender en der hedder Debbie, hvilket gør det hele endnu mere morsomt.
... hvis folkeskoletysk bliver sat på prøve her i München (og det går ganske OK taget i betragning at jeg gik ud af folkeskolen for 16 år siden)
Claus Jørgensen (71996) skrev:... hvis folkeskoletysk bliver sat på prøve her i München (og det går ganske OK taget i betragning at jeg gik ud af folkeskolen for 16 år siden)
Bare du sørger for ikke at tage fejl af de tyske ord for skide og skyde :-)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.