mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
MiniatureZeus (32599) skrev:Hov hov! Jeg har faktisk slået græs i dag! 670 m^2 græs slået med en gammel håndskubber! Så deeet...!
Iført bio-hazard suit, der udelukkede al interaktion med naturen, tvinges jeg til at antage efter den besked. Spørgsmålstegn.
Herp-derp, Daniel. Du kan stadig nå det. Jeg ligger i Kongens Have; tag øl med!
Mnc (32600) skrev:Cirka 26*26 meter?
meh
Tja.. men er meget bakket og bulet! Hvad man ville kalde, en rigtig lorte græsplæne!
vandfarve (32601) skrev:Iført bio-hazard suit, der udelukkede al interaktion med naturen, tvinges jeg til at antage efter den besked. Spørgsmålstegn.
Herp-derp, Daniel. Du kan stadig nå det. Jeg ligger i Kongens Have; tag øl med!
Dammit, jeg har ventet på dig i H.C. Ørstedsparken med dit Adam kostume! *wink wink*
vandfarve (32604) skrev:Det passer fint med, at din mor brugte dit Eva-kostume i går. Hele natten i går. *wink-wink*
:(
Elskov (32611) skrev:
... der har lyst til slik og chips og alt muligt ò_ó
Det har jeg også nu! :( Og pizza!
.. der lige var ved at blive hidsig, fordi at det lorte vindue ikke ville lukke :/
SlettetBruger (32617) skrev:Det er kraftedme skummel Vandfarve, så sent som i eftermiddags kiggede jeg statistikker :D
Se ASP tråden..
makloka (32619) skrev:hvad er der sket med sKIDROw som fører statistikken men seneste indlæg er fra 9. mar. 2010 10:42 ?
Nævn ham ikke! Vi er stadig i dyb sorg over hans pludselige forsvinden! :'(
MiniatureZeus (32618) skrev:Se ASP tråden..
WTF... Jeg er jo at finde i nærmest i alle tråde hvor der er mulighed for at fyre noget tåbeligt, tøhøsjovt eller noget åbenlyst af.
...der har fundet porres nye computerskrivebordsbaggrundsbillede
hvorfor det ??? det er jo bare end hund(Kan bedre lide katte)SlettetBruger (32629) skrev:Well played sir... nu går jeg trist i seng >_<
som er glad for at være så langt nede på listen at ingen gider at finde mig :-)vandfarve (32614) skrev:... der har mistet 4. pladsen til Porren. :'(
syndes lige jeg vil pointerer at jeg heller ikke hadder hunde. Men porre har tilsyndeladende aldrig været på 4chan.org/b/ for der bliver ligenden shit posted hele tidenmikk4237880 (32631) skrev:hvorfor det ??? det er jo bare end hund(Kan bedre lide katte)
...Der har ondt i albuen :S
Hvordan følte tennisalbue? Hvis jeg bøjer armen helt kan man mærke en svag irritation/Smerte.
Hvordan følte tennisalbue? Hvis jeg bøjer armen helt kan man mærke en svag irritation/Smerte.
...har fået ny firma mobil.
Min gamle SE W595 døde, hårdt og brutalt.
Jeg har fået en Nokia X6-00 16 GB :/
Så jeg er gået fra Sony Ericson til Nokia.
(Bye bye habbits, hello "WFT laver den fon nu?!"
Fra en "dumbphone" med FYSISKE taster til en såkaldt smartphone med touch.
(Slut med at SMS, det lort er mit liv for kort til nu)
Og sidst men ikke mindst...jeg er gået fra at kunne lade 1 gang i ugen til at skulle lade hver dag.
Så 0 skridt frem og 3 tilbage...smartphones...opreklameret gøjl!
Og sidst men ikke mindst...jeg er gået fra at kunne lade 1 gang i ugen til at skulle lade hver dag.
terracide (32641) skrev:...har fået ny firma mobil.
Åh ja, den lavede vi alle sammen i starten. Nokia er lort, men man lærer nye vaner - det tager kun 21 dage :)
Alrekr (32643) skrev:terracide (32641) skrev:...har fået ny firma mobil.
Åh ja, den lavede vi alle sammen i starten. Nokia er lort, men man lærer nye vaner - det tager kun 21 dage før man har købt en iPhone :)
FYP. You're welcome.
Jeg er også en af de få der foretrækker en dumbphone.
Det eneste jeg faktisk savner er GPS.
Men det har nok også noget at gøre med at når jeg har fri så gidder jeg ikke computere.
Det eneste jeg faktisk savner er GPS.
Men det har nok også noget at gøre med at når jeg har fri så gidder jeg ikke computere.
MiniatureZeus (32644) skrev:Alrekr (32643) skrev:terracide (32641) skrev:...har fået ny firma mobil.
Åh ja, den lavede vi alle sammen i starten. Nokia er lort, men man lærer nye vaner - det tager kun 21 dage før man har købt en iPhone :)
FYP. You're welcome.
Vi har ikke alle faggot-genet...så nej, jeg skal aldrig have en iPhone.
... hvis lillebror har købt en elektrisk smørkniv i Stockholm!
Det er en almindelig kniv, med et AAA-batteri i skaftet, som så opvarmer bladet så det er nemmere at skrabe kold lurpak til brødet!
Det er 100 pct. den bedste opfindelse til køkkenet jeg nogensinde har hørt om! Et must have!
Det er en almindelig kniv, med et AAA-batteri i skaftet, som så opvarmer bladet så det er nemmere at skrabe kold lurpak til brødet!
Det er 100 pct. den bedste opfindelse til køkkenet jeg nogensinde har hørt om! Et must have!
Daniel-Dane (32642) skrev:Du skrev bare ikke "fon"! Lingu flipper.
Det ville ganske rigtigt stryge mig mod hårene, hvis det havde været under normale omstændigheder. Men jeg havde forventet det af Henrik. Den "mand" (en mand uden testikler?!) er så meget redneck, at der ikke er nogen vej tilbage.
Og så får han vist seksuel tilfredsstillelse af at "voldtage sproget". Den lille klamrian.
LinguaIgnota (32648) skrev:Det ville ganske rigtigt stryge mig mod hårene, hvis det havde været under normale omstændigheder. Men jeg havde forventet det af Henrik. Den "mand" (en mand uden testikler?!) er så meget redneck, at der ikke er nogen vej tilbage.
Og så får han vist seksuel tilfredsstillelse af at "voldtage sproget". Den lille klamrian.
Du skulle vist kigge på hvordan en vasektomi udføres igen.
Der bliver ikke rørt ved selve bollerne...kvikke.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.